شاسی بلند درشت اندام جیپ با مجموعه ای از امکانات روز (+عکس)

رینگ های استاندارد ۲۱ اینچی یک انتخاب مطلوب برای این خودروی درشت اندام است. چراغ های عقب نیز طراحی جدید خطی را همراه خود دارند که با نمای جلو هماهنگی کامل دارد.

موبنا؛ مازیار دانیالی گرند چروکی با برند جیپ اولین بار در سال ۱۹۹۳ روانه بازار شد و تا کنون ۵ نسل از آن روی خط تولید قرار گرفته است. نسل اول در سال ۱۹۹۳، نسل دوم در سال ۱۹۹۹، نسل سوم ۲۰۰۵، نسل چهارم ۲۰۱۱ و نسل پنجم نیز با مدل ۲۰۲۱ رونمایی شده است.

نسل اول

نسل اول

دوم

دوم

سوم

سوم

چهارم

چهارم

در ادامه تصاویر رسمی مدل ۲۰۲۱ این خودرو در تریم دارای ۳ ردیف صندلی(L) را مشاهده می کنید.

طراحی

گرند چروکی L همچنان زیبایی خاصی را به عنوان یک شاسی بلند همراه خود دارد. بویژه طراحی جدید چراغ های اصلی جلو که یک ابروی ال ایی دیی را در گرافیک داخلی خود به نمایش گذاشته است. گریل(جلوپنجره) کرومی توسعه یافته در عرض و شکل متفاوت ورودی هوای روی بامپر(سپر) که مجموعا دماغه ای خاص را به نمایش گذاشته است.

رینگ های استاندارد ۲۱ اینچی یک انتخاب مطلوب برای این خودروی درشت اندام است. چراغ های عقب نیز طراحی جدید خطی را همراه خود دارند که با نمای جلو هماهنگی کامل دارد.

گرند چروکی ال مدل ۲۰۲۱ از منظر ابعاد برابر با ۵۲۰۴ میلیمتر در طول، ۱۹۶۳ میلیمتر در عرض و ۱۸۱۶ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۳۰۹۱ میلیمتر است.

کابین

طراحی فضای کابین نیز در نوع خود شاخص است. بویژه محل قرارگیری نمایشگر سیستم سرگرمی و دسترسی های سیستم تهویه که جانمایی جالبی دارند. استفاده از پوشش چرمی باکیفیت برای بخش هایی از کنسول و صندلی ها بر جذابیت کار می افزاید. این صندلی ها دارای تنظیم ۱۶ جهته الکتریکی در ردیف جلو هستند.

نمایشگر سیستم سرگرمی در حالت استاندارد ۸.۴ اینچی است و در آپشن به ۱۰.۱ اینچ تبدیل می شود. پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، هات اسپات ۴ جی، نمایشگر ۱۰.۳ اینچی دیجیتال امپر، ۱۲ پورت یو اس بی A و یو اس بی-سی، سیستم صوتی با ۱۹ اسپیکر، سانروف ۲ پنلی و … بخشی از امکانات کابین هستند.

در بخش ایمنی نیز شاخص هایی مانند کروز کنترل تطبیقی، شناسایی هوشمند علائم ترافیکی مسیر، دوربین دید در شب، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط و ترمز اضطراری قابل اشاره هستند.

پیشرانه

در این قسمت از نمونه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با ۲۹۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۵۷ پوندفوت در حالت استاندارد استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود. سامانه تمام چرخ محرک در حالت آپشن قابل سفارش است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا