آشپزخانه‌ای مدرن با یخچال قابل تنظیم

شرکت سامسونگ اعلام کرد یخچال‌های BESPOKE خود را امسال در آمریکا هم عرضه خواهد کرد.

موبنا – سری یخچال‌های BESPOKE که برای اولین بار در نمایشگاه CES 2021 رونمایی می‌شوند، شامل یک فرمت چهار درب به نام ۴-Door Flex می‌شوند که با طراحی تخت و حاشیه‌های زیبا و دستگیره‌های تو رفته، متناسب با انواع سلیقه‌ها در چینش آشپزخانه، طراحی شده‌اند. در این مدل ۴-Door Flex همچنین بخش جدید نوشیدنی‌ها و Flex Zone هم اضافه شده است. این سری یخچال‌ها، دارای یک فرمت قابل تغییر فریزر ایستاده یا فریزر زیریخچال هستند که هر خریداری متناسب با نیازهای خودش می‌تواند ترکیب‌بندی آنها را تغییر دهد.

یخچال‌های BESPOKE در هشت رنگ خاص و با روکش شیشه‌ای یا فلزی با طراحی دینامیک و متغیر عرضه می‌شوند. رنگ‌های قابل انتخاب این سری هم شامل شیشه‌ای خاکستری، شیشه‌ای آبی آسمانی، فلزی آبی، فلزی سرخ، فلزی مشکی مات، شیشه‌ای آبی، شیشه‌ای سفید و شیشه‌ای سرخ گل رز می‌شود.

جان هارینگتون، معاون ارشد بخش لوازم خانگی سامسونگ می‌گوید «تمامی خانواده‌ها اکنون زمان بیشتری را در خانه سپری می‌کنند و قلب خانه هم آشپزخانه است. آنها روی لوازم خانگی سرمایه‌گذاری می‌کنند که قابل شخصی‌سازی باشد و این دقیقا همان چیزی است که سری BESPOKE ارائه می‌کند. یخچال‌های این سری با مجموعه‌ای از رنگ‌ها و جنس بدنه، کاملا قابل شخصی‌سازی با سلیقه مشتری بوده و حتی در بخش داخلی هم از نظر تعداد کشو و دیگر قابلیت‌های خاص، قابل تنظیم هستند».

آشپزخانه‌ای مدرن با یخچال قابل تنظیم

عرضه ۴-Door Flex یعنی قابلیت‌هایی جدید برای همه نیازهای شما در یک یخچال

مدل ۴-Door Flex BESPOKE با طراحی زیبا مجهز به یک مرکز نوشیدنی داخل درب بالایی سمت چپ است که امکان دسترسی فوری به آن به روش‌های متفاوت وجود دارد. همچنین دارای یک سیستم آب داخلی با فیلتر تصفیه و یک پارچ آب است. این پارچ بصورت خودکار با آب تازه و تصفیه شده پر می‌شود و شما می‌توانید به راحتی مزه انتخابی خود را هم به آن اضافه کنید. این یخچال‌ها همچنین مجهز به یخساز دوگانه هستند که نه تنها مکعب‌های یخ که خرده یخ را هم برای خنک شدن سریع‌تر نوشیدنی‌تان، تولید می‌کنند.

مدل ۴-Door Flex BESPOKE دارای بخش بهینه شده Flex Zone است که قابلیت تغییر دما از حالت یخچالی به فریزری را داشته و به این ترتیب متناسب با نیاز خانواده، امکان ذخیره کردن گوشت را فراهم می‌کند. این بخش دارای پنج تنظیم متفاوت برای دما است که شامل انجماد، انجماد کم، ماهی/گوشت، میوه/سبزیجات و نوشیدنی می‌شود. همچنین گزینه Flex Crisper به شما امکان می‌دهد ماهی و گوشت را در دمای بهینه نگهداری کنید و یا گزینه Crisper+ که میوه و سبزیجات شما را برای مدتی طولانی تازه نگه می‌دارد.

یخچال‌های سری BESPOKE علاوه بر آمریکا در کل منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و مناطق اروپایی در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر درباره یخچال‌های BESPOKE و غرفه مجازی سامسونگ در CES به آدرس https://www.samsung.com/us/explore/experiences/ces2021 مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا