دانلود برنامه اسلوموشن و افزایش سرعت ویدئو اندروید!

با مراجعه به شبکه های اجتماعی و یک جست و جوی ساده در آن ها می توان به آسانی فهمید که بخشی از محتوا را ویدئو های به اشتراک گذاشته شده تشکیل می دهند که هر کدام نیز در مورد موضوع های خاصی هستند.

موبنا – برخی از آن ها سرگرم کننده بوده و از جلوه های مختلفی برای افزایش جذابیت خود استفاده می کنند که در میان این اثرات حالت اسلوموشن و یا ویدئو سریع جزو پر طرفدار ترین ها هستند. Video Speed Slow Motion & Fast Premium Unlocked عنوان یک اپلیکیشن خارق العاده در زمینه ی ایجاد ویدئو های اسلوموشن و یا فیلم های با سرعت بالا مخصوص دستگاه های هوشمند اندروید می باشد که توسط AppzCloud Technologies توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. به راحتی به ضبط فیلم بپردازید و یا اینکه فایل ویدئویی را از گالری دیوایس انتخاب نمایید تا تنها با چند لمس ساده تغییرات سرعت را بر روی آن اعمال کنید. یکی از برترین و پر طرفدار ترین قابلیت های ویدئو اسپید اسلوموشن توانایی اعمال حالت های مختلف بر روی قسمت های یک فایل می باشد به گونه ای که قادر خواهید بود چند ثانیه از ویدئو را آهسته کرده و ادامه ی آن را پر سرعت کنید. اگر جزو علاقه مندان به این نوع کلیپ ها هستید پس با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Video Speed Slow Motion & Fast Premium اندروید :

  • ضبط فیلم و یا انتخاب ویدئو از گالری
  • تقسیم هر فیلم به چند قسمت و اعمال تغییرات سرعت بر روی آن ها به صورت جداگانه
  • کنترل های بصری بی نظیر
  • پشتیبانی از دو حالت اسلوموشن و یا افزایش سرعت
  • قطع صدای ویدئو و اعمل موسیقی متن دلخواه
  • نبود هیچ گونه افت کیفیت در فایل خروجی
  • به اشتراک گذاری ویدئو های ویرایش شده در شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن Video Speed Slow Motion & Fast Premium توانسته است به عنوان یکی از برترین نرم افزار های موجود در زمینه تغییر سرعت ویدئو ها بیش از ۵ میلیون دانلود فعال را به خود اختصاص دهد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه ی پریمیوم برنامه را به صورت رایگان دریافت نمایید، نسخه ما کامل با تمام قابلیت هاست .

توجه : برای کامل شدن برنامه، از داخل آن برروی گزینه خرید (آپگرید) کلیک کنید .

 

دانلود فایل نصبی پرمیوم و کامل برنامه – ۲۱ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا