تبدیل داج دورانگو ۲۰۰۶ به آفرودری از جنگ جهانی دوم! (+عکس)

رنگ بدنه با کد سبز نظامی و جزئیات اثرگذاری مانند سبک جدید چراغ های اصلی جلو مجموعا برچسب قیمت ۵۶ هزار دلاری را پیش روی مالک آینده این خودرو قرار داده است.

موبنا؛ مازیار دانیالی – دورانگو یکی از برندهای فعال در مجموعه داج است که مدتی قبل عنوان قدرتمندترین شاسی بلند جهان را با نسخه اس آر تی هل کت ۲۰۲۱ به خود اختصاص داد که در گروه خودروی عصر ایران نیز بدان پرداخته شد. این مدل ویژه برچست قیمت ۸۰ هزار دلاری را همراه خود دارد.

امروز هم سراغ یکی از مدل های دورانگو می رویم که البته یک نسخه کاستوم یا شخصی سازی شده، با ظاهری متفاوت خواهد بود. این خودرو تولید سال ۲۰۰۶ میلادی است و از پیشرانه هِمی ۸ سیلندر استفاده می کند. این تپنده ۵.۷ لیتری برابر با ۳۳۵ اسب بخار خروجی و ۵۰۲ نیوتن متر گشتاور دارد و در بخش جعبه دنده نیز با یک نمونه ۵ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است.

اما موردی که موجب خاص شدن این خودروی دست دوم با حدود ۸۸ هزار کیلومتر کارکرد می شود؛ تغییرات ظاهری آن به سبک خودروهای جنگ جهانی دوم است! باتوجه به اطلاعات ارائه شده توسط مالک، تغییرات اعمالی یک سال به طول انجامیده و به تدریج طی زمان مذکور پیش، رفته است.

رنگ بدنه با کد سبز نظامی و جزئیات اثرگذاری مانند سبک جدید چراغ های اصلی جلو مجموعا برچسب قیمت ۵۶ هزار دلاری را پیش روی مالک آینده این خودرو قرار داده است.

گفتنی است دورانگو شاسی بلند درشت اندام داج است که از سال ۱۹۹۷ تا کنون روی خط تولید قرار دارد. نسل اول این خودرو از ۱۹۹۸  تا ۲۰۰۳، نسل دوم از ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ و نسل سوم از ۲۰۱۱ تا کنون روی خط تولید قرار دارد. در این میان نسخه های بسیار متنوعی از فیس لیفت گرفته تا پرفورمنس نیز ارائه شده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا