حراجی که یک رکورد جهانی را ثبت خواهد کرد! (+عکس)

کاربراتو ۴ دهانه، تعلیق قابل تنظیم و ۴۲۵ اسب بخار خروجی لذتی مثال زدنی از رانندگی با این رودستر را ایجاد کرده است.

موبنا؛ مازیار دانیالی –  شلبی ۴۲۷ کبری در صنعت خودروی آمریکا به عنوان یک شاخص مطرح است. نام کارول شلبی افسانه ای نیز همراه این محصول خاص شد تا همه چیز برای آن جاودانه شود.

به تازگی خبر ورود یک دستگاه شلبی ۴۲۷ کبری به حراج در فلوریدا (آمریکا) منتشر شده که هواداران این رودستر را به سوی خود جلب کرده است. روی بدنه داخلی این خودرو سریال CSX3178  حک شده که براساس آن، کبری متعلق به بنیانگذاز کمپانی یعنی کارول شلبی است. این خودرو از سال ۱۹۶۶ که از کمپانی خارج شده تا سال ۲۰۱۲ زمان فوت شلبی در اختیار وی قرار داشته و در سال ۲۰۱۶ به مشتری جدید واگذار شده است.

شلبی سال ها بعد از خرید این خودرو، رنگ بدنه را به آبی با دماغه طلایی تغییر داد. همچنین جعبه دنده اصلی را با یک نمونه اتوماتیک جایگزین کرد. در سال ۲۰۰۲ رنگ خودرو به قرمز تغییر کرد. اما پس از فروش در سال ۲۰۱۶ باردیگر خودرو به رنگ اصلی خود یعنی زغالی تغییر یافته و جعبه دنده نیز با نمونه اصلی ۴ سرعته دستی جایگزین شد.

کاربراتو ۴ دهانه، تعلیق قابل تنظیم و ۴۲۵ اسب بخار خروجی لذتی مثال زدنی از رانندگی با این رودستر را ایجاد کرده است. انتظار می رود در فروش جدید به نوعی رکورد قیمت شکسته شود زیرا یکی از اولین نمونه های کبری که آنهم متعلق شلبی بود در سال ۲۰۱۶ با عدد ۱۳.۷۵ میلیون دلار به مالک جدید انتقال یافت.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا