دانلود برنامه ویدئو گالری پر امکانات و فوق العاده اندروید!

در هر روز میلیون ها ویدئو توسط کاربران در شبکه های اجتماعی و یا وب سایت های گوناگون بارگذاری می شود. برخی از این کلیپ ها متناسب با موضوع شان بسیار زیبا هستند و به راحتی میلیون ها بازدید را به خود اختصاص می دهند.

موبنا – شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که چه منبعی این ویدئو ها را منتشر ساخته و یا کدامین سرور تمامی آن ها را جمع آوری می کند؟! سایت های مختلفی وجود دارند که به شما عزیزان کمک کرده به آرشیو هایی بزرگ دسترسی داشته و بتوانید از دیدن کلیپ هایی مهیج لذت ببرید اما باید بگوییم که بسیاری از آن ها دارای نواقصی هستند. از طرفی این سایت ها با توجه به سیاست های توسعه دهنده معمولا تنها از ویدئو هایی خاص حمایت می کنند. با این وجود تنها با اندکی جست و جو در میان این سورس ها می توان به بهترین شان به سادگی دست پیدا کرد. Video Gallery – HD Video Live Wallpapers عنوان یک ویدئو گالری پر امکانات و فوق العاده می باشد که توسط The Elegant apps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. بی شک این نرم افزار را می توان منبعی برای کلیپ های مهیج و زیبا دانست که از یک آرشیو چند میلیونی بهره مند می باشد. مجموعه ویدئو های موجود در دیتابیس این استارت اپ با نهایت کیفیت منتشر شده و در اختیار کاربران قرار داده می شود. برای راحتی دسترسی کاربران به مجموعه ی این کلیپ ها تمامی شان در دسته بندی هایی خاص قرار دارند که تعداد این دسته بندی ها بیش از ۶۰ دسته مختلف می باشد. توسعه دهندگان برای دسترسی ساده و آسان شما تلاش می کنند که ویدئو های مختلفی را به صورت روزانه در دیتابیس قرار داده و نیاز شما را به هر گونه وب سایت و یا نرم افزار دیگری از بین ببرند. از طرفی یکی از مهم ترین قابلیت های برنامه فوق امکان استفاده از ویدئو ها به عنوان تصاویر زمینه زنده می باشد! کاربران قادر خواهند بود که از کلیپ های کوتاه موجود به عنوان لایو والپیپر ها استفاده کرده و زیبایی را به صفحه نمایش گوشی هوشمند شان هدیه دهند. برای انتخاب ویدئو مورد نظر تان به عنوان تصاویر زمینه متحرک نیازی به طی کردن مراحل پیچیده نبوده و تنها کافی است طبق آموزش های موجود و لمس چند گزینه ساده پیش بروید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Video Gallery – HD Video Live Wallpapers اندروید :

  • یک ویدئو گالری محبوب با آرشیوی از میلیون ها کلیپ مختلف
  • دسته بندی تمامی کلیپ ها در گروه های گوناگون و متنوع
  • جست و جو با نهایت سرعت در دیتابیس نرم افزار
  • ذخیره سازی و دانلود کلیپ های مورد علاقه تان
  • توانایی انتخاب کلیپ های زیبا به عنوان لایو والپیپر
  • به روز رسانی های روزانه، هفتگی و ماهانه
  • امکان اشتراک گذاری ویدئو ها با دوستان خود در شبکه های اجتماعی

اپلیکیشن Video Gallery – HD Video Live Wallpapers با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت ۱.۴۹ دلار در گوگل پلی منتشر شده است.

 

دانلود فایل نصبی پولی برنامه با لینک مستقیم – ۴ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا