گزینه‌های پیشرانه برای «جی وی۷۰» دومین شاسی بلند «جنسیس» تایید شد(+عکس)

براساس اطلاعات منتشره در وب سایت رسمی کمپانی، جنسیس وی۷۰ مدل ۲۰۲۲ با ۳ انتخاب در قسمت پیشرانه پیش روی مشتریان قرار خواهد داشت.

موبنا؛ مازیار دانیالی – مدتی قبل طی مطلبی به ارائه اطلاعات موجود از دومین شاسی بلند برند جنسیس با مدل جی وی۷۰ پرداختیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد. در آن زمان برخی جزئیات مانند ویژگی های پیشرانه بطور رسمی و دقیق تایید نشده بود و آنچه که مطرح شد براساس پیش بینی های کارشناسان این حوزه بود.

اما هم اکنون جنسیس بطور رسمی انتخاب های موجود در بخش پیشرانه جی وی۷۰ را ارائه داده که در ادامه مطلب حاضر نگاهی بدان خواهیم داشت.

براساس اطلاعات منتشره در وب سایت رسمی کمپانی، جنسیس وی۷۰ مدل ۲۰۲۲ با ۳ انتخاب در قسمت پیشرانه پیش روی مشتریان قرار خواهد داشت که شامل موارد زیر خواهد بود:

نمونه ۲.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر

نمونه ۳.۵ لیتری توربوشارژ ۶ سیلندر

نمونه ۲.۲ لیتری توربوشارز ۴ سیلندر دیزل

تمامی این پیشرانه ها با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک هماهنگ می شوند. سامانه تمام چرخ محرک به عنوان یک انتخاب در کاتالوگ فروش قرار دارد البته نمونه ۶ سیلندر در حالت استاندارد دارای سامانه تمام چرخ محرک خواهد بود.

موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر به عنوان موتور پایه ۳۰۰ اسب بخار خروجی و ۳۱۱ پوندفوت گشتاور دارد. میزان خروجی در موتور ۶ سیلندر به ۳۷۵ اسب بخار و گشتاور ۳۹۱ پوندفوت ارتقا می یابد. پیشرانه توربودیزل ۲.۲ لیتری نیز برابر با ۲۰۷ اسب بخار خروجی و ۳۲۵ پوندفوت گشتاور تولید می کند.

از دیگر امکانات تایید شده برای جی وی۷۰ باید به سیستم تعلیق الکترونیکی هوشمند با قابلیت بررسی وضعیت جاده و تطبیق با شرایط آن اشاره کرد. این فناوری چیزی شبیه به اکتیو بادی کنترل مرسدس بنز عنوان شده است.

از امکانات ایمنی تایید شده برای این محصول نیز باید به هشدار برخورد از جلو، نمایش نقاط کور دید راننده، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، شناسایی اثر انگشت برای روشن کردن خودرو، سیستم پایش تنفس نوزاد یا حیوان خانگی در ردیف عقب و اعلام هشدار به مالک خودرو، جابجایی اتوماتیک بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی با کاهش سرعت اتوماتیک در پیچ ها و … اشاره کرد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا