هتل لوکس سری ۷ «ب ام و» در آفریقای جنوبی! (+عکس)

در مطلب امروز سراغ نمونه ای تک و بسیار خاص از مدل ۷۴۵Le xDrive در سری ۷ می رویم که توسط واحد تولید مدل های سفارشی ب ام و متحول شده است. این محصول در نهایت راهی هتل Ellerman House در کیپ تاون آفریقای جنوبی می شود.

موبنا؛ مازیار دانیالی – سری۷ ب ام و از سال ۱۹۷۷ تا کنون روی خط تولید قرار دارد و به عنوان سدان فول سایز بخش مهمی از توانمندی کمپانی آلمانی در توسعه محصولات لوکس را به نمایش گذاشته است.

نسل اول سری۷ در فاصله سال های ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۷، نسل دوم ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۴، نسل سوم ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۱، نسل چهارم ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۸، نسل پنجم ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۵ و نسل ششم از ۲۰۱۵ تا کنون روی خط تولید قرار دارد.

نسل ۱

نسل 1

۲

2

۳

3

۴

4

۵

5

۶

6

نمای عقب نسل ۶

نمای عقب نسل 6

اما در مطلب امروز سراغ نمونه ای تک و بسیار خاص از مدل ۷۴۵Le xDrive در سری ۷ می رویم که توسط واحد تولید مدل های سفارشی ب ام و متحول شده است. این محصول در نهایت راهی هتل Ellerman House در کیپ تاون آفریقای جنوبی می شود.

رینگ های آلومینیومی دراندازه ۲۰ اینچی استفاده شده اند و در بخش پیشرانه نیز از نمونه ۳ لیتری ۶ سیلندر پلاگین هیبرید استفاده شده که ۳۹۴ اسب بخار خروجی دارد و در حالت الکتریکی کامل نیز پیمایش ۵۱ کیلومتر را تضمین می کند. این قابلیت برای طی فاصله ۲۵ کیلومتری هتل تا فرودگاه کیپ تاون بسیار ایده آل به نظر می رسد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا