شاسی بلند ریز نقش ۲۱ هزار دلاری! (+عکس)

رینگ ها در حالت استاندارد ۱۶ اینچی هستند و امکان سفارش نمونه ۱۸ اینچی نیز وجود دارد. سیستم ترمز در چرخ های جلو دیسکی و در عقب کاسه ای است.

موبنا؛ مازیار دانیالی – ترکس نام یک کراس اوور کوچک از برند شورولت است که از سال ۲۰۱۲ تا کنون روی خط تولید قرار دارد و از سال ۲۰۱۴ نیز تولید آن در چین آغاز شده است. به تازگی تصاویری از مدل ۲۰۲۱ این خودرو منتشر شده که مهمترین تغییر آن به استفاده از پیشرانه قویتر در مقایسه با مدل قبلی مربوط می شود.

در این خودرو از پیشرانه ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر توربو ۱۵۳ اسب بخاری با گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر استفاده شده که اعداد جالبتری را نسبت به پیشرانه ۱۳۸ اسب بخاری با گشتاور ۲۰۱ نیوتن متر مدل قبلی پیش روی مشتریان قرار می دهد. مجموعه پیشرانه با جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است.

از منظر ابعاد برابر با ۴۲۴۶ میلیمتر در طول، ۱۷۷۵ میلیمتر در عرض و ۱۶۷۶ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با ۲۵۵۵ میلیمتر است. وزن خالص خودرو نیز برابر با ۱۴۲۲ کیلوگرم است.

این محصول فاقد سامانه تمام چرخ محرک است.

رینگ ها در حالت استاندارد ۱۶ اینچی هستند و امکان سفارش نمونه ۱۸ اینچی نیز وجود دارد. سیستم ترمز در چرخ های جلو دیسکی و در عقب کاسه ای است.

از امکانات داخل کابین می توان به سوکت برق ۱۲ و ۱۲۰ ولت، تنظیم ۴ جهته دستی صندلی راننده، نمایشگر ۳.۵ اینچی ویژه نمایش اطلاعات خودرو بین نشانگر آمپر، وای فای هات اسپات ۴جی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، سیستم صوتی بوز، نمایشگر ۷ اینچی لمسی ویژه سیستم سرگرمی، نگهدارنده لیوان، استراحتگاه دست راننده، گرمکن صندلی ها، ورود بدون کلید، تهویه غیر اتوماتیک، پورت یو اس بی و … اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: ۱۰ کیسه ایمنی هوا، کروز کنترل، پاور ویندوز، دستیار پارک عقب، دوربین عقب، ورود بدون کلید، ریموت استارت، سنسور دما، نمایشگر فشار باد لاستیک ها و … قابل اشاره هستند.

بخشی از این امکانات فقط در حالت آپشن ارائه می شوند.

قیمت پایه ۲۱۴۰۰ دلار برای این محصول در نظر گرفته شده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا