اکس-ترا ویژه خاورمیانه با جذابیت‌هایی به سبک پاترول! (+عکس)

به تازگی تصاویری از مدل ۲۰۲۱ این شاسی بلند ویژه بازار خاورمیانه ارائه شده که در ادامه نگاهی به ویژگی های آن خواهیم داشت.

موبنا؛ مازیار دانیالی – اکس-ترا محصولی از نیسان است که نمونه ای از آن با نام رونیز نیز در بازار ایران عرضه و بسیار مورد توجه قرار گرفت. این محصول اولین بار در سال ۱۹۹۹ معرفی شد. در چین نیز طی سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ با نام پالادین تولید شد.

نسل اول-۱۹۹۹

نسل اول-1999

نسل دوم-۲۰۰۵ تا ۲۰۱۵

نسل دوم-2005 تا 2015

پالاین ویژه بازار چین که دقیقا همان رونیز بازار ایران است

پالاین ویژه بازار چین که دقیقا همان رونیز بازار ایران است

طراحی جدید

به تازگی تصاویری از مدل ۲۰۲۱ این شاسی بلند ویژه بازار خاورمیانه ارائه شده که در ادامه نگاهی به ویژگی های آن خواهیم داشت.

در نمای ظاهری این محصول از اصول طراحی ساده رونیز فاصله گرفته و کاملا امروزی شده است! چراغ های اصلی کاملا متفاوت در قسمت دماغه به همراه الگوی کرومی V نیسان در قسمت گریل(جلوپنجره) یک شاسی بلند که نزدیکی بیشتری به اتاق پاترول دارد را پیش روی مخاطب قرار داده است.

کابین

طراحی داخل کابین نیز فناورانه های جدیدی را همراه خود دارد که شامل نمایشگر ۹ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی می شود. برای استفاده از اپل کارپلی و یا اندروید اوتو باید تلفن همراه خود را به نمایشگر مذکور ارتباط دهید.

یک نمایشگر ۱۱ اینچی تاشو روی قسمت داخلی سقف مجهز به پورت اچ دی ام آی نیز به عنوان بخشی از سیستم سرگرمی برای سرنشینان اکس-ترا در نظر گرفته شده است. پورت یو اس بی و تایپ-سی، صندلی های جدید و … بخش دیگری از امکانات قابل اشاره هستند.

پیشرانه

در قسمت پیشرانه این محصول از نمونه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری  با ۱۶۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۴۱ نیوتن متر استفاده شده است. سامانه تمام چرخ محرک این نیسان مجهز به دیفرانسیل قفل شونده الکترونیکی عقب است. دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی نیز بخش دیگری از امکانات بیراهه نوردی اکس-ترا محسوب می شود.

مجموعه موتور با جعبه دنده ۷  سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا