اگر فرزند زیر ۶ سال دارید این خبر را از دست ندهید

گروهی از متخصصان که همگی دارای دانشنامه دکتری در رشته های مرتبط هستند، به عنوان شورای علمی بر تولید محتواها نظارت دارند.

کودکان زیر ۶ سال ایران، صاحب رسانه شدند.

روان شناسان می گویند ۹۰ درصد ساختار شخصیتی انسان در ۶ سال نخست زندگی شکل می گیرد؛ بنابراین، بسیار مهم است که مادرها و سایر اعضای خانواده و نیز مربیان دقیقاً بدانند که با کودکان در این چند سال حساس و طلایی، چگونه رفتار کنند و نیازهای روان شناختی، بهداشتی، تغذیه ای و مراقبتی آنها را چگونه برطرف نمایند.

از این رو، جمعی از متخصصان و فعالان حوزه کودک، گرد هم آمده اند تا محتواهای آموزشی «کوتاه» و «مستند به دانش روز» را «به زبانی ساده» در اختیار خانواده ها و مربیان قرار دهند و آنها را از پست های متفرقه و غیر علمی که در فضای مجازی راجع به کودکان پخش می شود، برهانند.

اگر فرزند زیر 6 سال دارید این خبر را از دست ندهید
سایت “تا۶” اولین سایت حوزه کودکان در ایران نیست ولی دو ویژگی منحصر بفرد دارد: اول آن که صرفاً و به طور تخصصی به نیازهای کودکان زیر ۶ سال می پردازد و دوم این که گروهی از متخصصان که همگی دارای دانشنامه دکتری در رشته های مرتبط هستند، به عنوان “شورای علمی” بر تولید محتواها، نظارت دارند. اسامی و مدارج و سوابق علمی این استادان، در خبر بعدی (فردا) اعلام خواهد شد.

سایت “تا۶” بخش های مجزایی برای هر سن و نیز قسمت های جداگانه ای برای آموزش های “روان شناسی، سلامت، تغذیه، مراقبت و خلاقیت، استعداد و بازی” دارد.
همچنین مشاوران “تا۶” در سه زمینه “روان شناسی”، “تغذیه” و “پزشکی” به پرسش های شما پاسخ می دهند.
قصه های صوتی و نوشتاری نیز که توسط نویسندگان “تا۶” به صورت هدفمند، نوشته و آماده شده است، می تواند شب های کودکان شما را زیباتر و رنگین تر کند.

“ta6.ir” را می توانید در این نشانی ببنیید و در اینستاگرام هم، اینجا دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا