هوآوی به لطف سری Huawei Watch بیشترین سهم بازار از محصولات پوشیدنی را در اختیار دارد

هواوی از ابتدای فعالیت خود پایبند و متعهد به تولید محصولات نوآورانه برای کاربران بوده است. این شرکت توانایی ساخت و فناوری ویژه‌ای در زمینه‌ی عمر باتری دارد و در قابلیت‌های مربوط به سلامت و ورزش فعالیت قابل توجه‌ای داشته است.

موبنا – ترکیب این دو مزیت باعث شده که بتواند گستره‌ای از محصولات رقابتی را تولید کند که سری HUAWEI WATCH GT 2 و سری HUAWEI Talkband B6 دو مورد از بهترین‌هایشان در گروه بند و ساعت هوشمند به شمار می‌آیند.

 در جریان انتشار گزارش IDC در فصل دوم ۲۰۲۰ مشخص شد که هواوی موفق شده بیشترین سهم از بازار محصولات پوشیدنی روی مچ را به خود اختصاص دهد. باید توجه داشت که هواوی در شرایطی این دستاورد را داشته که بازار محصولات پوشیدنی مصرفی به شدت رقابتی بود و این دستاورد بسیار ارزشمند برای هواوی محسوب می‌شود.

 

ساعت هوشمند Huawei Watch GT Series محصولات پوشیدنی هواوی را به صدر این صنعت رساند

هواوی در دنیای گوشی‌های هوشمند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و یکی از بازیگران اصلی این صنعت پرطرفدار است. اما این شرکت توانسته در دنیای پوشیدنی‌های هوشمند هم به رهبر بازار تبدیل شود. محصولات پوشیدنی هواوی از زمان تولدشان و با اولین ساعت هوشمند سری WATCH GT عملکرد خوبی از خودشان به نمایش گذاشته‌اند.

این سری با داشتن باتری‌های ماندگار و مانیتورینگ دقیق و حرفه‌ای داده‌های سلامت بدن به کاربران کمک کنند تا سلامتی‌شان را با کیفیت بالاتری زیر نظر داشته باشند. تجربه کاربری بهتر و تغییر سبک زندگی به شکلی که میزان ورزش بیشتری در آن گنجانده شود، از تاثیرات ساعت‌های هوشمند هوآوی بر کاربران است.

هوآوی به لطف سری Huawei Watch بیشترین سهم بازار از محصولات پوشیدنی را در اختیار دارد

نام ساعت هوشمند هوآوی WATCH GT از خودروهای مسابقه‌ای GT الهام گرفته است. درست مانند خودروهای سری GT که نام و سابقه‌ی ثابت‌شده‌ای در صنعت خودرو دارند، این ساعت هوشمند نیز در زمینه‌هایی مثل دوام و ماندگاری، عملکرد و قابل اطمینان بودن، پیشرو هستند.

هواوی هم‌زمان با انجام تحقیقات‌ روی ارتقای فناوری‌های خود، روی ارتقا تجربه‌ی کاربری سرمایه‌گذاری کرده است. توسعه‌های پی‌درپی محصولات هوآوی کاربران را شگفت‌زده کرده و هواوی را نیز تبدیل به رهبر بازار در محصولات پوشیدنی کرده است.

 

 برتری رقابتی به دلیل استفاده از تکنولوژی به روز

ساعت هوشمند به عنوان محصولی که طولانی‌مدت روی مچ دست استفاده می‌شود، باید مجهز به باتری پرظرفیتی باشد. این موضوع علاوه بر این که چالش بزرگ محصولات پوشیدنی است، برای کاربران نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. ساعت هوشمند HUAWEI WATCH GT با داشتن عمر باتری ۲ هفته‌ای در شرایط تست توانسته استاندارد جدیدی از میزان عمر بالای باتری ساعت‌های هوشمند را ارائه دهد.

سری ساعت‌های HUAWEI WATCH GT توانسته‌اند به نیاز عمومی جامعه در زمینه‌ی مانیتورینگ پیوسته و لحظه‌ای سلامت پاسخ بدهند و همچنین تجربه‌ی کاربران از ورزش کردن و پیگیری سلامتی را به طور گسترده‌ای ارتقا دهند.

مدل Pro WATCH GT 2 امکان مانیتورینگSpO۲  خون را نیز در تمام طول روز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ قابلیتی که به صورت مستقیم، چالش‌های مانیتورینگ سطح اکسیژن خون را با استفاده از یک طراحی نوآورانه و سبک و ترکیب آن با الگوریتم‌های سنجش اکسیژن خون برطرف می‌کند.

به کمک ساعت‌های هوشمند هوآوی سری WATCH GT 2 کاربران می‌توانند بر میزان اشباع اکسیژن خون، ضربان قلب و سطح استرس‌شان به صورت لحظه‌ای نظارت داشته باشند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا تغییرات بدن‌شان را  ارزیابی کنند و مدیریت بهتری روی سلامتی‌شان داشته باشند.

هوآوی به لطف سری Huawei Watch بیشترین سهم بازار از محصولات پوشیدنی را در اختیار دارد
ساعت هوشمند HUAWEI WATCH GT 2 Pro

 

هواوی موسسه‌های تحقیقاتی زیادی در سراسر دنیا دارد که بیشتر از ۱۰ مورد از آنها به تحقیقات مربوط به محصولات پوشیدنی هوشمند اختصاص دارند. در نتیجه کسب‌وکار محصولات پوشیدنی هوشمند هواوی می‌تواند به عنوان یک منبع تحقیقاتی معتبر دنیا شناخته شود که یکی از ارزش‌های جهانی هواوی است.

فراموش نکنیم موفقیت محصولات پوشیدنی هواوی اتفاقی نیست و نتیجه‌ی سال‌ها تجربه‌ در حوزه تکنولوژی است. چند عامل مختلف در موفقیت محصولات پوشیدنی هوآوی دخیل بوده است. فعالیت و تحقیقات زیاد ، استفاده از برتری فناورانه و ترغیب کاربران برای استفاده بیشتر از ساعت‌های هوشمند، از جمله‌ این اقدامات بوده‌اند.

 

گروه‌های متنوع برای برطرف کردن نیازهای مختلف کاربران

سری ساعت‌های هوشمند HUAWEI WATCH GT پاسخگوی نیازهای متنوع کاربران بوده و افراد بیشتری را به ورزش و کنترل سلامتی ترغیب می‌کنند. در حال حاضر HUAWEI WATCH GT 2 عمر باتری زیادی دارد و برای کاربردهای ورزشی و سلامتی کاربران پاسخگو است. این ساعت همچنین ۱۰۰ برنامه‌ی ورزشی متنوع دارد  که باعث شده در میان مصرف‌کنندگان جوان محبوب باشد.

ساعت هوشمند HUAWEI WATCH GT 2 Pro حرفه‌ای‌ترین محصول در این سری است که جامع‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تجربه از ورزش کردن و کنترل سلامتی را به کاربران خود  ارائه می‌دهد. در نتیجه کاربران این ساعت هوشمند بهترین و بیشترین کنترل را روی سلامتی‌شان دارند.

ساعت‌های هوشمند سری WATCH GT هوآوی با یک مدل جدید و خاص با نام WATCH GT 2 Porsche Design تکمیل شده‌ است. این مدل هم‌زمان با عرضه‌ی جهانی HUAWEI Mate 40 به بازارهای مصرفی عرضه شده و به عنوان رده‌بالاترین و لوکس‌ترین در این سری شناخته می‌شود.

در این مدل لوکس، از ترکیب فناوری نوآورانه و طراحی آینده‌نگرانه‌ی «پورش» (Porsche) استفاده شده است. این ترکیب  نیاز و سلیقه‌ی خاص مصرف‌کنندگان رده‌بالا در داشتن طراحی زیبا را هدف می‌گیرد. ساعت هوشمند WATCH GT 2 Porsche Design طراحی ساعت‌های هوشمند را وارد عصر جدیدی کرده است.

هوآوی به لطف سری Huawei Watch بیشترین سهم بازار از محصولات پوشیدنی را در اختیار دارد

سری ساعت‌های هوشمند HUAWEI WATCH GT با به‌کارگیری گستره‌ی وسیعی از فناوری‌ها توانسته‌اند نیاز گروه‌های مختلفی از افراد را برآورده کنند. بنابراین تمام افراد با سلایق و نیازهای مختلف می‌توانند محصولی را که برایشان مناسب است، انتخاب کنند. هواوی همیشه روی محصولاتی با کیفیت بالا تمرکز کرده و سیاست کیفیت بالای محصولات را سرلوحه خود قرار داده است. این سیاست‌ها به هواوی کمک کرده‌اند تا اعتماد و اعتبار خوبی برای خود کسب کند و وفاداری مصرف‌کنندگان به محصولات‌اش را به دست بیاورد.

هوآوی علاوه بر ساعت‌های هوشمند، بندهای هوشمند و عینک‌های هوشمند را نیز در گروه‌های محصولات پوشیدنی خود دارد که هر یک از آنها جای کار زیادی برای توسعه دارند. هر یک از محصولات پوشیدنی هواوی، فلسفه‌ی آینده‌نگرانه‌ی این شرکت برای ارائه برترین تجربه‌ی کاری را در خود جای داده‌اند. هواوی در آینده هم به سرمایه‌گذاری روی توسعه‌ی محصولات و نوآوری‌های فناورانه ادامه خواهد داد تا محصولات پوشیدنی هوشمندی خلق کند که لذت و هیجان را به کاربران هدیه می‌دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا