فرمول ضد مرگ برای لندکروزر سری ۷۹ از آفریقای جنوبی! (+فیلم و عکس)

در حالت پایه؛ مکس ۳ دارای سطح حفاظتی B6 است که به مفهوم مقاومت بدنه در برابر مهمات ۷.۶۲x51mm ناتو و یا گلوله های ۷.۶۲x49mm شلیک شده از AK47 است.

موبنا؛ مازیار دانیالی – گروه اس وی آی آفریقای جنوبی که در زمینه ارائه خودروهای ضدگلوله جان سخت فعالیت دارد یکی از محصولات جدید خود که بر پایه لندکروزر سری۷۹ تویوتا شکل گرفته را معرفی کرده است. این محصول مکس ۳ نامگذاری شده است.

مکس ۳ پس از تغییرات تیونر دیگر شباهت خاصی به لندکروزر ژاپنی ندارد! یک گریل(جلوپنجره) بسیار بزرگ پره ای تیره و چراغ های اصلی که در قاب فلزی قرار گرفته اند دماغه آخر الزمانی را برای این وسیله نقلیه شکل داده اند.

 

 

سایر بخش های بدنه نیز همانطور که مشاهده می کنید از پنل های فلزی شکل گرفته و ظرافت خاصی در آنها وجود ندارد. درب کابین عقب نیز در حالت خودکشی باز می شود. خودرو ظرفیت حمل ۸ سرنشین را دارد که البته مربوط به نمونه دو کابین می شود و امکان سفارش نمونه تک کابین نیز وجود دارد. نکته جالب آنکه این خودرو در نمونه فرمان در سمت راست و یا در سمت چپ قابل سفارش است.

مکس 3؛ فرمول ضد مرگ برای لندکروزر سری 79 از آفریقای جنوبی! (+عکس)

در حالت پایه؛ مکس ۳ دارای سطح حفاظتی B6 است که به مفهوم مقاومت بدنه در برابر مهمات ۷.۶۲x51mm ناتو و یا گلوله های ۷.۶۲x49mm شلیک شده از AK47 است. در قسمت های شیشه ای نیز از نمونه ۳۸ میلیمتری مقاوم استفاده شده است.

اما برای مشتریانی که سطح بالاتری از حفاظت را می خواهند؛ استاندارد B7 نیز قابل سفارش است که تحویل این مدل نیازمند کسب اجازه از مراجع دولتی مربوطه خواهد بود.

مقاوم ترین مدل مکس ۳ در برابر کالیبر ۵۰. مسلسل و خمپاره پایداری دارد.

مکس 3؛ فرمول ضد مرگ برای لندکروزر سری 79 از آفریقای جنوبی! (+عکس)

سیستم تعلیق لندکروزر توسط اس وی آی بروزرسانی شده و بخش های جدید در راستای افزایش ثبات بدان اضافه شده است. اما پیشرانه و بخش های نیروی محرکه ۴.۵ لیتری ۸ سیلندر توربودیزل تویوتا، است. وزن مکس ۳ به ۴ تن نزدیک شده که در مقایسه با لندکروزر استاندارد حدود ۱۷۰۰ کیلوگرم سنگین تر است.

قیمت مکس ۳ در آفریقای جنوبی از ۱۰۳۰۵۳ دلار آغاز می شود و تحویل پس از ثبت سفارش ۳ ماه زمان خواهد برد.

مکس 3؛ فرمول ضد مرگ برای لندکروزر سری 79 از آفریقای جنوبی! (+عکس)

مکس 3؛ فرمول ضد مرگ برای لندکروزر سری 79 از آفریقای جنوبی! (+عکس)

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا