کراس اوور لوکس با پیشرانه ۲۷۰ اسب بخاری(+عکس)

چراغ های اصلی عقب گرافیک داخلی جالبی دارند که در نوع خود جدید و متفاوت محسوب می شود. این مجموعه به همراه خروجی های اگزوز کرومی براق جذابیت های طراحی کیو اکس۵۵ را کاملا ارتقا داده است.

موبنا؛ مازیار دانیالی – مدتی قبل کیو اکس۵۰ محصول ۲۰۲۱ کمپانی اینفینیتی را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد. اما اخیرا اینفینیتی از کراس اوور کیو اکس۵۵ با مدل ۲۰۲۲ رونمایی کرده که همچنان توانمندی این برند در طراحی خودروهای فوق العاده زیبا را به رخ رقبا می کشد.

طراحی

در طراحی بدنه با مجموعه ای از خطوط و زوایا روبرو هستیم که بسیار اثرگذار هستند. در قسمت دماغه؛ چراغ های اصلی نگاه مرموز و جدی را تداعی می کنند و فاصله بین آنها را یک گریل(جلوپنجره) بزرگ کرومی پر کرده است. این قسمت در قابی براق و کرومی قرار داد و بافت داخلی آن نیز چیزی شبیه به طراحی های اریگامی است که بر زیبایی این قسمت از خودرو افزوده است.

بامپر(سپر) از طراحی کاملا اسپرت بهره می برد که شامل محل قرارگیری مه شکن ها و ورودی هوای زیر گریل می شود.

اینجا کیو اکس۵۵ یکی از زیباترین هودلاین های(خطوط روی درپوش موتور) چند وقت اخیر صنعت خودرو را به نمایش می گذارد. خطوطی اثر گذار که همانند دو باله در طرفین درپوش موتور قرار گرفته اند.

خط شانه قوی و رینگ های آلومینیومی ۲۰ اینچی در نمای جانبی جلب نظر می کنند.

چراغ های اصلی عقب گرافیک داخلی جالبی دارند که در نوع خود جدید و متفاوت محسوب می شود. این مجموعه به همراه خروجی های اگزوز کرومی براق جذابیت های طراحی کیو اکس۵۵ را کاملا ارتقا داده است.

برای این محصول ۸ رنگ متنوع قابل سفارش است.

کابین

در فضای داخل کابین نیز یک محیط لوکس و بسیار باکیفیت همانطور که از برندی در سطح اینفینیتی انتظار می رود؛ پیش روی مشتریان قرار گرفته است. نمایشگر دوگانه در کنسول اصلی که نمونه ۸ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی و نمایشگر ۷ اینچی پایین آن ویژه نمایش تنظیمات کنترلی مختلف خودرو است.

پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو نیازمند اتصال تلفن هوشمند است و بدون این اتصال خودرو فاقد پشتیبانی از این امکان است. ۳ پورت یو اس بی-A و یک پورت یو اس بی-سی از دیگر امکانات فعال است.

نورپردازی هوشمند داخلی، سانروف الکتریکی، گرم کن صندلی های جلو، سیستم صوتی از برند بوز با ۱۶ اسپیکر، نمایشگر هدآپ، تریم چوب و چرم بخش دیگری از امکانات هستند که با توجه به آپشن انتخابی مشتری عرضه می شوند.

این خودرو در ۳ تریم: Luxe, Essential, and Sensoryعرضه می شود.

پیشرانه

در قسمت پیشرانه از نمونه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو با ۲۶۸ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده سی وی تی هماهنگ می شود.  سامانه تمام چرخ محرک نیز در حالت فعال قرار دارد.

خودرو طی ۶.۴  ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.

قیمت پایه این محصول حدود ۴۳ هزار دلار پیش بینی می شود و در بالاترین تریم برچسب قیمت عددی بالای ۵۰ هزار دلار را نشان خواهد داد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا