پشت صحنه طراحی چند بعدی گلکسی Z Fold2 سامسونگ

اگر «توانایی» را به مفهوم داشتن امکان انجام یک کار بدانیم، «نگرش» همان ذهنیتی خواهد بود که انجام آن کار را ممکن می‎کند. به این ترتیب نگرش به گلکسی Z Fold2 را می‌توان ترکیبی از سه عنصر: اراده (تغییر در تعریف آنچه کاربر با گوشی هوشمندش می‌تواند انجام دهد)، انعطاف (جابجایی روان بین کار و بازی) و بالاخره اعتماد به نفس برای متمایز بودن، دانست.

موبنا – گلکسی Z Fold2 برای دادن این قدرت به کاربر طراحی شده است که به اندازه خود این گوشی با اراده، منعطف و متمایز باشد. جدیدترین پرچمدار سامسونگ یک روش کاملا جدید از زندگی را پیش روی شما باز می‌کند، روشی که از محدودیت‌های دیروز فراتر رفته و امکان تمرکز بر خودتان را به شما می‌دهد.

در ادامه با بررسی همه ابعاد طراحی گلکسی Z Fold2 با ما همراه باشید.

پشت صحنه طراحی چند بعدی گلکسی Z Fold2 سامسونگ

افقی گسترده‌تر

گلکسی Z Fold2 چه در زمینه قطعات و چه در زمینه طراحی کاملا ارتقا یافته است تا تجربه شما از کار با یک گوشی هوشمند را یک پله ارتقا دهد.

رابط کاربری زیبای این گوشی کیفیت کلی تجربه کاربری را ارتقا داده و با بزرگتر کردن صفحه جلویی، کارآیی آن را هم افزایش داده است. صفحه جلویی اکنون بزرگتر شده و به اندازه کامل ۶.۲ اینچ رسیده و حاشیه‌های آن هم از قبل باریک‌تر شده‌اند. ترکیب صفحه جلویی ۶.۲ اینچی و صفحه داخلی ۷.۶ اینچی باعث می‌شود گلکسی Z Fold2 در حالت بسته، از نظر اندازه شبیه یک گوشی عادی شود و در حالت باز شبیه یک تبلت کوچک باشد. حاشیه‌های باریک در کنار صفحه نمایش Infinity-O تصاویری بسیار فراگیر را پیش روی شما گذاشته و به کاربر امکان می‌دهد تا از تمامی مزایای یک صفحه نمایش بزرگ بهره‌مند شود.

صفحه نمایش بزرگ روی گوشی هم تجربه‌ای عالی در اختیار شما قرار می‌دهد. اکنون کاربران گلکسی Z Fold2 می‌توانند همه کارهایی را که با یک گوشی عادی انجام می‌دادند، از تماشای محتوا تا گرفتن عکس یا پاسخ به پیام‌ها را با نمایشگر جلویی این گوشی هم انجام دهند. صفحه نمایش اصلی این گوشی هم برای گرفتن و تماشای عکس و فیلم مناسب است.

پشت صحنه طراحی چند بعدی گلکسی Z Fold2 سامسونگ

رابط کاربری گلکسی Z Fold2 هم از ابعاد مختلف بهینه‌سازی شده و می‌تواند با تقسیم صفحه نمایش اصلی گوشی، امکان مولتی‌تسکینگ راحت‌تر را برای شما فراهم کند. به این ترتیب وقتی در حال ارسال پیام‌های متنی برای دوستان‌تان هستید، برای ضمیمه کردن یک عکس فقط کافی است آن عکس را از یک پنجره کشیده و داخل پنجره‌ای دیگر بیاندازید. با استفاده از این گزینه جدید، کاربران اکنون می‌توانند از یک برنامه در چند پنجره مختلف استفاده کنند. در نتیجه می‌توانید مقاله موردنظرتان برای مطالعه را در یک پنجره باز کرده و در پنجره بعدی، موضوع موردنظرتان را جستجو کنید. همچنین می‌توانید این ترکیب پنجره‌های مختلف را در بخش Multi-Window با استفاده از Add Pair ذخیره کنید تا از آن به بعد بدون هیچ مشکلی پنجره‌ها را به همان شکل باز کنید.

در دوران کنونی که همه چیز در حال تغییر است، همه ما می‌آموزیم که تغییرات را بپذیریم و افق دیدمان را گسترش دهیم. گوشی گلکسی Z Fold2 تجسم همین تغییرات است و برای کسانی طراحی شده که همواره به دنبال برداشتن محدودیت‌ها، رسیدن به تجربه‌های جدید و مواجه شجاعانه با فردا هستند.

پشت صحنه طراحی چند بعدی گلکسی Z Fold2 سامسونگ

آزادی و انعطاف

گلکسی Z Fold2 فصلی جدید در قلمرویی است که سامسونگ با معرفی نسخه اولیه گلکسی فولد، پیشتاز معرفی آن است. این گوشی هم مانند نسخه‌های قبلی با تمرکز روی انعطاف و سازگارپذیری طراحی شده است و می‌تواند فرم خود را متناسب با کاری که از آن می‌خواهید تنظیم کند و به بهترین شکل انواع نقش‌های مورد انتظار شما را برآورده کند.

کاربر می‌تواند گلکسی Z Fold2 را متناسب با نیاز خود در هر حالتی استفاده کند، از حالت کاملا باز، تا حالت نیمه باز یا حتی در حالت بسته می‌تواند آن را به شکل ایستاده قرار دهد. با استفاده از کاور مدل Aramid Standing که برای این گوشی طراحی شده، شما حتی می‌توانید آن را مثل یک قاب عکس قرار داده و در هر زاویه‌ای از گوشی خود استفاده کنید. وقتی در حال گرفتن عکس یا فیلم هستید، می‌توانید گوشی را ببندید تا دوربین هم سطح چشمان شما شود و حتی پیش‌نمایش عکس خودتان را در بخشی از صفحه گوشی به راحتی مشاهده کنید.

پشت صحنه طراحی چند بعدی گلکسی Z Fold2 سامسونگ

نکته کلیدی در اینجا حالت Flex Mode در گلکسی Z Fold2 است که بصورت خودکار صفحه نمایش را به دو بخش تقسیم کرده و به شما امکان می‌دهد تا براحتی محتوای موردنظرتان را در بخش بالایی و کنترل‌های مربوط به آن را در بخش پایینی صفحه مشاهده کنید. در حالت نیمه‌باز می‌توانید این گوشی را به شکل ایستاده، بدون دخالت دست گذاشته و در نتیجه براحتی کارهای دیگرتان را انجام دهید. زیبایی طراحی انعطاف‌پذیر در گلکسی Z Fold2 در همینجاست: آزادی کامل برای انجام مولتی‌تسکینگ که شامل هر چیزی از تماشای ویدیو در حالت بسته تا گرفتن تماس‌های ویدیویی در یک طرف نمایشگر اصلی و یادداشت برداری در طرف دیگر همان نمایشگر می‌شود.

همه ما بسته به آنکه در فضای کار، خانه یا بازی باشیم، شخصیتی متفاوت داریم و حتی در زندگی فردی یا در رسانه‌های اجتماعی هم تصویری متفاوت از خودمان نشان می‌دهیم. این واقعیت که شخصیت و رفتارهای ما می‌تواند تا این حد چند وجهی باشد، ثابت‌ می‌کند هیچ کسی را نمی‌توان تنها با یک هویت معرفی کرد. گلکسی Z Fold2 و مجموعه فرم‌ها و کارکردهای مختلف آن هم متناسب با شخصیت‌های متمایزی است که هر فردی در طول روز دارد.

پشت صحنه طراحی چند بعدی گلکسی Z Fold2 سامسونگ

اعتماد به‌ نفس برای متمایز بودن

گلکسی Z Fold2 با مجموعه خطوط مستقیم و رنگ‌هایی بسیار مدرن و زیبا، نوعی اعتماد به ‌نفس و استایل زیبا را به نمایش می‌گذارد که توجه همه اطرافیان شما را جلب می‎کند.

این گوشی در دو رنگ عرضه شده که هردوی آنها مطمئنا برای انواع کاربران جذاب خواهند بود. رنگ هیجان انگیز Mystic Bronze با درخششی جذاب و افکت خاص روی آن، انعکاسی از اعتماد به نفس شما خواهد بود و Mystic Black با طیف رنگ بسیار زیبا که انعکاسی از فضای شهری است.

فرم تصفیه شده Galaxy Z Fold2 زیبا و ترکیبی است و با خطوط یکپارچه ای که برای ایجاد یک کل جمع می‌شوند مشخص می‌شود. بدنه و لولای آن از همان بافت و رنگ برخوردار است و باعث افزایش طراحی یکپارچه دستگاه می‌شود. طرحی که نه تنها باریک، محکم و چشم نواز است بلکه برای یک تجربه لمسی استثنایی به راحتی در دستان شما قرار می‌گیرد.

پشت صحنه طراحی چند بعدی گلکسی Z Fold2 سامسونگ

ابزاری برای تسخیر آینده

ارزش ما نه توسط دیگران که باید توسط خودمان تعیین شود. همه ما دل‌مان می‌خواهد متمایز باشیم، اما برآورده کردن استانداردهای دیگران با برآورده کردن استانداردهایی که خودمان تعریف کرده‌ایم بسیار متفاوت است. اعتماد به نفس ناشی از شناخت خودمان و داشتن یک رویکرد مثبت، می‌تواند حس ارزشمندی را در ما تقویت کرده و اراده‌مان را در هر قدمی راسخ‌تر کند.

پشت صحنه طراحی چند بعدی گلکسی Z Fold2 سامسونگ

دقیقا به همین شکل، گلکسی Z Fold2 هم می‌خواهد داستان خودش را نوشته و مسیر مختص به خودش را ترسیم کند و این کار را با ارائه بیشترین انعطاف به کاربران انجام می‌دهد. به شکلی که به آنها امکان می‌دهد خود درونی‌شان را کشف کرده و اعتماد به نفس‌شان را هر روز بیشتر از دیروز تقویت کنند و شجاعت تسخیر آینده را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا