دومین شاسی بلند «جنسیس» وارد بازار خواهد شد(+عکس)

تصاویر کابین و بازهم نگاهی به جزئیات جی وی۸۰ می تواند حضور نمایشگر اصلی ۱۴.۵ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی نشانگر آمپر را برای جی وی۷۰ تایید کند.

موبنا؛ مازیار دانیالی –  جنسیس از دومین شاسی بلند خود با نام جی وی۷۰ مدل ۲۰۲۲ رونمایی کرد. هر چند این یک معرفی کاملا رسمی نیست زیرا اطلاعاتی درباره مشخصات و ویژگی های آن منتشر نشده اما توجه به جزئیات تصاویر و بازنگری در جی وی۸۰ شاسی بلند اول این برند می تواند آنرا از حالت یک محصول مرموز خارج کند!

جی وی۷۰ به عنوان یک میان سایز اسپرت از طراحی الماسی شکل گریل(جلوپنجره) و الگوی جذاب چراغ های دو ردیفه اصلی استفاده می کند. شیب سقف در نمای جانبی و حالت کوپه مانند ستون آخر بر جذابیت های آن می افزاید. در نمای عقب نیز دو خروجی بزرگ سیستم اگزوز به شکل جالبی داخل بامپر(سپر) جانمایی شده اند.

تصاویر کابین و بازهم نگاهی به جزئیات جی وی۸۰ می تواند حضور نمایشگر اصلی ۱۴.۵ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی نشانگر آمپر را برای جی وی۷۰ تایید کند. نورپردازی هوشمند، چرم بسیار باکیفیت، طراحی متفاوت کنسول میانی و … نیز این محیط لوکس را توسعه می دهند.

اما اگر بخواهیم در رابطه با پیشرانه نیز پیش بینی هایی داشته باشیم، باید به نمونه استاندارد ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر و نمونه انتخابی ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر(با خروجی ۳۷۵ اسب بخار) اشاره کنیم.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا