جتور اکس۹۰؛ شاسی بلند ۱۵ هزار دلاری کمپانی چری (+عکس)

فاصله بین محورهای آن برابر با ۲۸۵۰ میلیمتر است. رینگ ها در حالت استاندارد آلومینیومی ۱۸ اینچی هستند.

موبنا – مدتی قبل به معرفی شاسی بلند “جتور اکس۹۵” پرداختیم که جزئیات کاملش اینجا در دسترس قرار دارد. همانطور که اشاره شد “جتور” یکی از برندهای کمپانی چینی چری است که صرفا به ارائه کلاس کراس اوور می پردازد.

یکی دیگر از محصولات جتور؛ مدل اکس۹۰ است که در ۴ تریم و با قیمت ۱۵۴۲۹ تا ۱۹۷۸۱ دلار عرضه می شود. این شاسی بلند میان سایز در مدل های ۵،۶ و ۷ صندلی قابل سفارش است.

این محصول از منظر ابعاد برابر با ۴۸۴۰ میلیمتر در طول، ۱۹۲۵ میلیمتر در عرض و ۱۷۴۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۸۵۰ میلیمتر است. رینگ ها در حالت استاندارد آلومینیومی ۱۸ اینچی هستند. ارتفاع خودرو از زمین ۲۱۰ میلیمتر است.

اکس۹۰ را در واقع می توان نسخه ارزانتر اکس۹۵ دانست. در این محصول از موتور ۱.۶ لیتری توربو با خروجی ۱۹۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده ۷ سرعته دی سی تی هماهنگ شده است.

ظرفیت باک این خودرو ۵۵ لیتر است و آمار مصرف سوخت برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۹.۱ لیتر، در بزرگراه ۷.۵ لیتر و در حالت ترکیبی ۸.۱ لیتر است.

در فضای داخل کابین نیز با یک محیط لوکس و فناورانه روبرو می شویم که از جمله ویژگی های آن می توان به نمایشگر ۹ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دیجیتال جایگزین نشانگر سنتی آمپر، سانروف پانورامیک، صندلی راننده با تنظیم الکتریکی، روکش چرم صندلی ها، گرم کن آینه ها، سیستم تهویه مجزا برای ردیف عقب و … اشاره کرد.

جانمایی صندلی ها برای مدل ۶ صندلی به شکل ۲ +۲+۲ است و در مدل ۷ سرنشین به شکل ۲+۳+۲ است.

از امکانات ایمنی می توان به کروز کنترل، سیستم پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نمایش نقاط کور دید راننده، دستیار ترمز، رادار پارک و… اشاره کرد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا