هوآوی Mate 40 پورش دیزاین، تعریف جدیدی از لوکس بودن

هوآوی طی همکاری مجدد با شرکت خودروسازی «پورش»، نسخه منحصر به فرد Mate 40 پورش دیزاین را رونمایی کرد.

موبنا – یکی از صنایعی که از طراحی صنعتی به شکلی هنرمندانه و علمی استفاده می‌کند، صنعت خودروسازی است. نام‌های بزرگ طراحی خودرو به عنوان مغز متفکر پشت طراحی خودروهای زیبا، همواره ستایش شده‌اند. از «پینین فارینا» و «جیو جیارو» افسانه‌ای گرفته تا استودیو طراحی صنعتی کمپانی «پورش» (Porsche) که تعدادی از زیباترین خودروهای سوپر اسپورت دنیا را طراحی کرده‌اند. همه این نام‌ها یادآور کیفیت و زیبایی هستند.

اما شرکت طراحی «پورش» در سال‌های اخیر، طراحی سطح بالای خود را در اختیار شرکت‌های دیگر نیز قرار داده است. حال دو شرکت حرفه‌ای و خوش‌نام مانند هوآوی و «پورش» تصمیم به همکاری برای تولید یک محصول خاص گرفته‌اند که آخرین نتیجه آن هوآوی Mate 40 پورش دیزاین است. دستگاهی که می‌تواند استانداردها و نوآوری‌ها را از روی آن تعریف کرد. محصولی که تعریف‌کننده اوج زیبایی و فناوری در دنیای گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

رد پای «پورش دیزاین» را می‌توان در بسیاری از محصولات خاص، لوکس و رده بالای دنیا در گروه‌ها و حوزه‌های مختلف دید. از سال ۲۰۱۶ همکاری بین هوآوی و این کمپانی خوش‌نام آلمانی آغاز شد و در سال ۲۰۱۷ شاهد خلق هوآویMate 9  پورش دیزاین به عنوان اولین گوشی هوشمند از این سری بودیم.

استقبال کاربران و کیفیت ارائه شده توسط این گوشی نشان داد که این دو شرکت تا چه حد می‌توانند در خلق یک محصول خاص موفق عمل کنند. سپس این روند ادامه پیدا کرد تا در مراسم اخیر هوآوی، شاهد رونمایی از جذاب‌ترین و در عین حال متفاوت‌ترین محصول معرفی شده از سری هواوی Mate 40 باشیم.

هوآوی Mate 40 پورش دیزاین، تعریف جدیدی از لوکس بودن

اگر به طراحی بدنه و ظاهر این گوشی نگاه کنید می‌توان به جرأت آن را یک گوشی صاحب سبک دانست. طراحی خاص دوربین‌ها با ساختار هشت ضلعی خود و نوارهای برآمدگی در پشت بدنه، حس یک محصول متفاوت و شیک را به کاربر القا می‌کند. بدنه ساخته‌شده از جنس «نانوسرامیک» (Nano Ceramic) با مقاومت بسیار بالا در برابر خراشیدگی و همچنین استاندارد مقاومت در برابر آب و خاک IP68 نشان‌دهنده کیفیت ممتاز این محصول است.

در عین حال وقتی به بخش فنی گوشی و قابلیت‌های آن نیز نگاه کنیم، همه چیز عالی به نظر می‌رسد. استفاده از پردازنده «کرین ۹۰۰۰» (Kirin 9000) به عنوان اولین تراشه پردازشی ۵ نانومتری مجهز به فناوری ۵G دنیا که در عین حال عنوان قدرتمندترین تراشه در بخش پردازش و هوش مصنوعی را نیز یدک می‌کشد، به معنای آن است که هوآوی مجموعه‌ای از بهترین‌ها را برای این گوشی در نظر گرفته‌ است. این ترکیب زمانی کامل‌تر می‌شود که بدانیم این گوشی خاص از ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز بهره‌مند است.

هوآوی Mate 40 پورش دیزاین، تعریف جدیدی از لوکس بودن

در کنار سخت‌افزار قدرتمند، دوربین‌هایی که در ماژول زیبای پشت دستگاه جای داده شده‌اند، ترکیبی از ۵ سنسور متنوع هستند که تکامل هرچه بیشتر دوربین هواوی Mate 40 را رقم زده و آن را به قله دوربین‌های موبایل دنیا نیز رسانده‌اند. در واقع تفاوتی نمی‌کند بخواهید از برگ درختی در آن سوی یک رودخانه عکس بگیرید یا حرکت موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای در یک پیست سرعت را ثبت کنید؛ فناوری هوش مصنوعی هوآوی به کمک سنسورهای قدرتمند دستگاه آمده و به شما این امکان را می‌دهد تا در هر شرایطی، عکس یا ویدئویی با بالاترین کیفیت بگیرید. ترکیب دوربین‌های پشتی این گوشی بدین شکل است:

  • دوربین اصلی واید ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9

  • دوربین اولترا واید سینمایی ۲۰ مگاپیکسلی

  • دوربین تله‌فتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری اپتیکال

  • دوربین سوپر زوم ۸ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۱۰ برابری

  • دوربین عمق‌سنج سه‌بعدی

هوآوی Mate 40 پورش دیزاین، تعریف جدیدی از لوکس بودن

فراموش نکنید که شرکت «لایکا» (Leica) به عنوان سومین ضلع این مثلث جذاب، بالاترین کیفیت را برای بخش «اپتیک» (Optic) دستگاه ایجاد کرده و باعث می‌شود شما به یک گوشی با دوربینِ تا دندان مسلح مجهز شوید.

نمایشگر OLED مورد استفاده در این گوشی نیز با پشتیبانی از استاندارد HDR10 تفاوت عملکرد را در تمام بخش‌ها، چه هنگام کار کردن با گوشی و چه در حین تماشای فیلم‌های باکیفیت بالا، به خوبی نشان می‌دهد. نرخ به روزرسانی ۹۰ هرتز نمایشگر کنار نرخ نمونه‌برداری لمس ۲۴۰ هرتزی هم باعث می‌شود گشت و گذار در هر محیط نرم‌افزاری به شکل محسوسی، نرم‌تر و دلپذیرتر از گوشی‌های عادی باشد.

هوآوی Mate 40 پورش دیزاین، تعریف جدیدی از لوکس بودن

غیر از موارد یاد شده، هوآوی برای شارژ دستگاه نیز سنگ تمام گذاشته و کنار شارژر سیمی سریع ۶۶ واتی، شارژر بی‌سیم بسیار سریع با توان ۵۰ واتی را برای این دستگاه در نظر گرفته که تا به امروز در هیچ گوشی هوشمندی شاهد آن نبوده‌ایم و می‌تواند ظرف کمتر از یک ساعت به صورت بی‌سیم، گوشی را شارژ کند.

برای کار کردن با این گوشی می‌توانید از هر روشی استفاده کنید؛ اگر گوشی روی سطح میز یا استند باشد دیگر نیاز نیست آن را لمس کنید و تنها با نگاه کردن به دستگاه، می‌توان صفحه آن را روشن کرد. بهره‌گیری از سنسور عمق‌سنج کنار دوربین سلفی، این امکان را نیز مهیا کرده است تا بتوانید با استفاده از حرکات دست، از راه دور به گوشی خود فرمان‌های حرکتی بدهید.

همچنین اگر بخواهید تصویری دقیق رسم کنید یا نکاتی را یادداشت کنید، استفاده از قلم هوشمند و جذاب M-Pen 2 هوآوی راهکار مطلوبی برای شما خواهد بود. این قلم نوری نیز در مراسم رونمایی اخیر هواوی معرفی شده است.

در نهایت باید گفت که نسخه پورش دیزاین از گوشی هوآوی Mate 40 مجموعه‌ای از باکیفیت‌ترین مواد در ساخت، خاص‌ترین اصول در طراحی، قدرتمندترین سخت‌افزار و همچنین کاربردی‌ترین امکانات خواهد بود که می‌تواند رضایت سخت‌گیر‌کرین کاربران را نیز برآورده کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا