پیوند روح RS پورشه با فناوری روز در تولید لپ تاپ (+عکس)

به تازگی گروه طراحی پورشه دیزاین طی همکاری با کمپانی ایسر محصول متفاوتی را ارائه کرده و روح RS را با فناوری روز در زمینه تولید رایانه همراه پیوند زده است!

موبنا؛ مازیار دانیالی – نام RS در مجموعه پورشه برای اشاره به قابلیت های برتر یک محصول اسپرت مورد اشاره قرار می گیرد. از این رو لوگوی مذکور حسی از هیجان را در طرفداران برند آلمانی ایجاد می کند. آر اس از کلمه “Rennsport” در زبان آلمانی معادل ریسینگ در زبان انگلیسی آمده است.

از ۷۱۸ مدل ۱۹۵۷ تا ۹۱۱ کاررا آر اس مدل ۱۹۷۲ و  جی تی۳ آر اس دوران کنونی؛ RS تبدیل به یکی از مهمترین نشان های فعال در گروه پورشه شده است.

پیوند روح RS پورشه با فناوری روز در تولید لپ تاپ (+عکس)
پیوند روح RS پورشه با فناوری روز در تولید لپ تاپ (+عکس)
شباهت های طراحی لپ تاپ مذکور و این مدل از پورشه یعنی GT3 RS کاملا مشهود است.
شباهت های طراحی لپ تاپ مذکور و این مدل از پورشه یعنی GT3 RS کاملا مشهود است.

اشاره به موضوع مذکور از آن جهت است که به تازگی گروه طراحی پورشه دیزاین طی همکاری با کمپانی ایسر محصول متفاوتی را ارائه کرده و روح RS را با فناوری روز در زمینه تولید رایانه همراه پیوند زده است!

گفتنی است گروه پورشه دیزاین در زمینه طراحی و تولید انواع پوشاک، کفش، کالای دیجیتال و لوازم جانبی لوکس فعالیت دارد. پورشه دیزاین در سال ۲۰۰۳ راه‌اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر لودویگزوبورگ، آلمان قرار دارد.

حاصل همکاری پورشه دیزان و ایسر یک لپ تاپ با نام ایسر بوک آر اس است که فناوری روز دیجیتال را با فلسفه طراحی RS پیوند زده است. این محصول در مجموع از اصول طراحی مینیمال پیروی می کند و برای پوشش بیشتر بخش های کابینت آن از کاور فیبرکربن ۳K استفاده شده است. تمام برش های بدنه با استفاده از دقیق ترین ماشین های CNC انجام شده تا جائیکه ظرافت و دقت تولید آن ببیننده را برای دقایقی درگیر خود می کند.

برای تولید این لپ تاپ از مواد کم وزن که در توسعه خودروهای مسابقه کاربرد دارند، استفاده شده تا وزن کل آن برابر با ۱.۲۵ کیلوگرم باشد. ضخامت لپ تاپ نیز برابر با ۱۵.۹۹ میلیمتر است.

اما در رابطه با ویژگی های عملکردی نیز باید به یازدهمین نسل از پردازنده i7 اینتل، پردازنده گرافیکی انویدیا جی فورس ام اکس۳۵۰ و همینطور ۱۶ گیگابایت RAM اشاره کنیم.

نمایشگر این لپ تاپ نیز از نسل FHD IPS3 انتخاب شده و با پوششی از Antimicrobial4 Corning Gorilla Glass  محافظت می شود.

ایسر بوک RS پورشه دیزاین در بازار آمریکا با قیمت پایه ۱۳۹۹ دلار عرضه شده و بسته ویژه آن شامل لپ تاپ، پک مسافرتی و ماوس مخصوص ۱۹۹۹ دلار قیمت دارد.

لازم به ذکر است که پورشه دیزاین در سال ۲۰۱۸ نیز طی پروژه ای مشابه، لپ تاپ میت RS را با هواوی ارائه کرد که قیمت آن از ۱۸۰۰ دلار آغاز می شد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا