پیکسل سوختگی مشکلی که در تلویزیون‌های بالارده‌ سامسونگ برای همیشه حل شده است

تلویزیون محور هر خانه‌ای است. اعضای خانواده ساعت‌های نامحدودی را برای تماشای سرگرمی و خاطرات خود، پای این دستگاه صرف می‌کنند. شرایط جدید باعث شده است اکنون به عصری نوین در حوزه تماشا وارد شویم و در پاسخ به این شرایط جدید تلویزیون‌های بالارده امروزی توانسته‌اند مرزهای رزولوشن، رنگ و روشنایی را به سطحی بی‌سابقه ارتقا دهند.

مجله آنلاین موبنا – اما شاید تنها چیز ماندگاری که هیچ کاربری دوست ندارد در تلویزیون خود ببیند، پیکسل سوختگی باشد که به مشکل «حک شدن تصویر» هم شناخته می‌‎شود. پیکسل سوختگی یکی از مهم‌ترین مشکلات حوزه تلویزیون بوده و مدت‌هاست که حوزه سرگرمی‌های خانگی با آن دست به گریبان است. وقتی تلویزیون شما نتواند از پس زمان‌های طولانی نیاز شما به استفاده از آن بربیاید، کسی که هزینه‌اش را بپردازد خود شما خواهید بود. پیکسل سوختگی در همه کاربردها از بازی‌های ویدیویی، استریم فیلم یا تماشای سریال‌های موردعلاقه‌تان، به هر حال باعث افت کیفیت تلویزیون و از بین رفتن فراگیری تصویر در دستگاه شما خواهد شد.

پیکسل سوختگی مشکلی که در تلویزیون‌های بالارده‌ سامسونگ برای همیشه حل شده است

پیکسل سوختگی می‌تواند کیفیت کلی اکوسیستم سرگرمی خانگی شما را با مشکل مواجه کند. این مشکل که به عنوان حک شدن تصویر روی صفحه تلویزیون برای مدتی طولانی تعریف می‌شود، می‌تواند تجربه شما از سرگرمی خانگی را تا حد زیادی تنزل دهد. هرچند این تصاویر حک شده گاهی خود به خود از بین می‌روند اما در بیشتر موارد به تصاویری دائمی در گوشه‌ای از صفحه تبدیل می‌شوند. جدا از مشکلاتی که این تصاویر در کیفیت تماشای تلویزیون برای شما ایجاد می‌کنند، رخ دادن چنین مشکلی می‌تواند اعتماد مصرف‌کننده به کیفیت محصولات بازار تلویزیون را از بین ببرد.

این مسئله می‎تواند به احتیاط مصرف کننده در انتخاب محصولات، بخصوص درباره برندهایی منجر شود که به داشتن مشکل در زمینه پیکسل سوختگی مشهور هستند و همواره یک سوال مهم خواهند داشت «آیا صفحه این تلویزیون در کل چرخه حیاتش به مشکل پیکسل سوختگی دچار نخواهد شد؟»

پیکسل سوختگی مشکلی که در تلویزیون‌های بالارده‌ سامسونگ برای همیشه حل شده است

سامسونگ با از بین بردن این نگرانی کاربران درباره احتمال پیکسل سوختگی در کنار تقاضای آنها برای بهترین تجربه بصری سینمایی، توانسته است در ۱۰ سال گذشته صنعت تلویزیون را بر مبنای اصل ارائه نوآوری‌های کارآمد، به خوبی هدایت کرده و خاطراتی ماندگار را برای کاربران رقم بزند. علاوه بر این، ۱۳ سال پیشتازی در این صنعت به ما آموخته است که باید بالاترین سطح اعتماد را به محصولات خودمان جلب کنیم. همچنین یاد گرفته‌ایم که برای جلب و تثبیت این سطح از اعتماد مشتریان، باید به کاربران اطمینان دهیم که تعهد ما به رفع مشکلات فناوری‌های کنونی صنعت تلویزیون هرگز کمرنگ نخواهد شد.

از همان ابتدای معرفی سری نوآور QLEDهای سامسونگ، حل مشکل پیکسل سوختگی جزو اولویت‌های اصلی سامسونگ بوده است. فناوری QLED سامسونگ توانست جایگاه این شرکت را به عنوان رهبر صنعت تلویزیون تثبیت کند زیرا مشکل پیکسل سوختگی در این سری بصورت کامل از بین رفت. اما تعهد سامسونگ به از بین بردن مشکل پیکسل سوختگی از این سری تلویزیون‌ها هم فراتر می‌رود. تعهد شرکت به نوآوری در سری QLED و حفظ اطمینان به محصولات این سری، بسیار قدرتمند است زیرا ما تمامی نوآوری‌هایمان را با درنظر گرفتن خواست و نیاز مشتریان طراحی می‌کنیم. بهترین نماد این اطمینان و تعهد را می‌توان در گارانتی دائمی تلویزیون‌های QLED سامسونگ در برابر پیکسل سوختگی برای کل چرخه حیات آنها دید.

پیکسل سوختگی مشکلی که در تلویزیون‌های بالارده‌ سامسونگ برای همیشه حل شده است

ما به دنبال ارائه راهکارهایی ماندگار در تلویزیون‌های QLED سامسونگ هستیم که بتوانند تجربه‌ای فاقد از پیکسل سوختگی در اختیار کاربران قرار دهند و به یمن استفاده از فناوری کوانتوم که به مرور زمان فرسایش پیدا نمی‌کند، ما توانسته‌ایم یک قدم دیگر هم در ایجاد این اطمینان برداریم که تلویزیون‌های QLED سامسونگ در چند دهه آینده هم خواهند توانست بهترین کیفیت تصویر را در اختیار مصرف کننده قرار دهند.

ما در سامسونگ معتقدیم که اعتماد کاربران حلقه اصلی روابط برند ما با مصرف کنندگان است. ما به پشتوانه تعهد خودمان به ارائه بهترین کیفیت تصویر، براق‌ترین رنگ‌ها و بالاترین میزان روشنایی، توانسته‌ایم تجربه‌ای بی‌نظیر و ماندگار در حوزه سرگرمی خانگی ارائه کنیم. قول آشکار سامسونگ به مشتریان تلویزیون‌های QLED این است: نوآوری‌هایی ماندگار در حوزه تلویزیون بدون هیچ پیکسل سوختگی که مهر اطمینان ما هم روی آن حک شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا