قابلیت‌های گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ برای عصر هنجارهای جدید

روش زندگی و انجام‌ کارهای مختلف در ماه‌های اخیر به شدت تغییر کرده است. مرز میان کار، زندگی و بازی کمرنگ‌تر شده و نقش مهمی که فناوری تا قبل از آن در زندگی ما داشت اکنون بسیار برجسته‌تر شده است.

مجله آنلاین موبنا – گوشی‌های قدرتمند گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا با این رویکرد طراحی شده‌اند که در این «عصر هنجارهای جدید» به کاربر کمک کنند تا کارهای بیشتری را انجام دهد. در ادامه نگاهی داریم به پنج قابلیت گلکسی نوت ۲۰ که می‌تواند به افزایش بهره‌وری و کارآمدی ما، حتی در صورت دورکاری، کمک کند.

 

با نسخه جدید Samsung Notes کارتان را هوشمندتر انجام دهید

گلکسی نوت ۲۰ مجهز به نسخه‌ای جدید از اپلیکیشن Samsung Notes است که کار یادداشت برداری، ویرایش و مدیریت نوشته‌های شما را ساده‌تر از همیشه کرده و گزینه‌های بیشتری در حوزه دورکاری و یا تحصیل آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد.

فرض کنید در یک کلاس آنلاین شرکت کرده‌اید: اکنون می‌توانید مطالب درسی خود را بصورت پی‌دی‌اف وارد اپلیکیشن Samsung Notes کنید و براحتی با استفاده از قلم S Pen نکته برداری کرده و به این ترتیب تجربه خود در یادگیری آن درس را تقویت کنید. برای کسانی که در یک کلاس طولانی می‎خواهند یادداشت برداری کنند، قابلیت جدید Audio Bookmark به شما امکان می‌دهد تا صدای ضبط شده را با یادداشت‌های متنی خودشان هماهنگ کنند. به این ترتیب وقتی در حال مرور یادداشت‌هایتان هستید، فقط کافیست روی کلمه‌ای که یادداشت کرده بودید ضربه بزنید تا یادداشت صوتی هماهنگ شده با آن برایتان اجرا شود.

اپلیکیشن Samsung Notes همچنین گزینه‌های بیشتری در اختیار کسانی قرار می‌دهد که می‌خواهند یک ارائه عالی داشته یا طراحی محصول انجام دهند. در این بخش شما می‌توانید همه یادداشت‌های دست نوشته خودتان را براحتی وارد اسلایدهای پاورپوینت، فایل‌های پی‌دی‌اف و یا ورد کرده و براحتی آنها را با دیگر اعضای گروه به اشتراک بگذارید.

 

توسعه تجربه گلکسی Note 20

کسانی که از کار و بازی روی دستگاه‌های مختلف لذت می‌برند، در گلکسی نوت ۲۰ اولترا به قابلیت‌‌های جدیدی دسترسی خواهند داشت که انعطاف‌پذیری و قابلیت جابجایی بالایی را در اجرای هر کاری در اختیارشان قرار خواهد داد.

قابلیت بروز شده Link to Windows و همچنین اپلیکیشن Your Phone از شرکت مایکروسافت به شما امکان می‌دهد تا به همه اپلیکیشن‌ها و فایل‌های خود از طریق کامپیوتر دسترسی داشته باشید. به این ترتیب چه روی گوشی و چه روی کامپیوتر در حال کار باشید، می‎توانید نوتیفیکیشن‌ها و اسناد خودتان را مدیریت و روی آنها کار کنید. در ادامه سال ۲۰۲۰ هم امکان کار همزمان با شش اپلیکیشن از طریق Link to Windows برای کاربران فراهم خواهد شد تا تجربه مولتی‌تسکینگ و کار روی دستگاه‌های مخلتف، بیش از پیش ارتقا پیدا کند.

مثلا اگر در حال کار روی یک فایل متنی با اپلیکیشن Samsung Notes روی گوشی خودتان باشید، به یمن Note Sync می‌توانید براحتی و از طریق بخش Recent Edits روی دستگاه‌های دیگرتان مثل تبلت و کامپیوتر ویندوز ۱۰، براحتی این فایل را باز کرده و از همان جا کار را ادامه دهید.

علاوه بر این و با استفاده از قابلیت‌های پیشرفته سامسونگ دکس، کاربران می‌توانند بصورت بی‌سیم، گوشی سری گلکسی نوت ۲۰ خود را به تلویزیون وصل کرده و از مولتی‌تسکینگ و همه فایل‌های سرگرمی خود روی یک نمایشگر بزرگتر لذت ببرند. در این حال می‌توانید همزمان با تماشای محتوای موردعلاقه‌تان روی صفحه تلویزیون، از طریق گوشی به پیام‌های کاربران پاسخ داده و یا در Samsung Notes یادداشت برداری کرده و از حالت صفحات دوگانه لذت ببرید.

قابلیت‌های گلکسی نوت 20 سامسونگ برای عصر هنجارهای جدید

با استفاده از ساعت هوشمند گلکسی Watch 3 به اهداف خود در تناسب اندام برسید

وقتی در حال کار یا تحصیل از خانه باشید، حفظ سلامتی کار ساده‌ای نیست اما با استفاده از گلکسی Watch 3 می‌توانید از قابلیت‌های پیشرفته‌ای در حوزه سلامتی استفاده کرده و فعالیت‌های تناسب اندام خود را با یک همراه دیجیتالی واقعی، پیگیری کنید.

اپلیکیشن Samsung Health روی ساعت هوشمند گلکسی Watch 3 انواع قابلیت‌های سنجش سلامتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که مستقیما از طریق همان ساعت یا گوشی گلکسی نوت ۲۰ تان قابل دسترس خواهند بود. چه در حال استراحت بعد از یک روز پرکار باشید و یا بین جلسات آنلاین فرصتی کوتاه داشته باشید، می‌توانید فورا و براحتی تعداد قدم‌هایی که راه رفته‌اید را مشاهده کنید.

اپلیکیشن Samsung Health همچنین دارای ۱۲۰ برنامه ورزش خانگی و قابلیت رهگیری دقیق آنهاست تا بتوانید دقیقا از داخل خانه میزان ورزش خود را رهگیری کرده و با توجه به تلفیق راحت ساعت هوشمند با گوشی نوت ۲۰ و اکانت سامسونگ، می‌توانید موسیقی موردعلاقه‌تان برای ورزش را مستقیم از روی ساعت کنترل کنید.

قابلیت‌های گلکسی نوت 20 سامسونگ برای عصر هنجارهای جدید

استفاده از گلکسی Buds Live به عنوان میکروفون

طراحی پیشرفته و جاگذاری راحت گلکسی Buds Live باعث می‎شود گوش کردن به موسیقی یا صحبت کردن حتی برای مدت طولانی هم بسیار ساده شود. گلکسی Buds Live مجهز به فناوری‌های پیشرفته‌ای است که به شما کمک می‌کند تا بالاترین بهره را از زمان و کار خود ببرید.

هدفون گلکسی Buds Live دارای یک بلندگوی ۱۲ میلی‌متری با فناوری صدای AKG است که صدا را با بالاترین کیفیت به گوش شما رسانده و هردوی طیف بالا و پایین را هم پوشش می‌دهد. این مسئله به معنی آن است که چه در حال گوش کردن به موسیقی باشید یا در کلاس آنلاین شرکت کرده باشید، هیچ اطلاعاتی را از دست نخواهید داد.

علاوه بر این بخش دریافت صدای این هدفون دارای سه میکروفون است که صدای شما را مجزا کرده و با کم کردن صدای محیط، واضح‌ترین صدا را حتی در زمان سخنرانی در یک جمع از شما گرفته و پخش می‌کند.

قابلیت‌های گلکسی نوت 20 سامسونگ برای عصر هنجارهای جدید

تجربه یک دوربین حرفه‌ای

کاربران خلاق‌تری که می‌خواهند همزمان با کار از خانه، اتفاقات جالب را هم فورا از طریق گلکسی نوت ۲۰ خود با دیگران به اشتراک بگذارند، می‌توانند از حالت Pro Video Mode این گوشی استفاده کنند. در این حالت می‌توانید تصاویری سینمایی با کیفت ۸K و نسبت تصویر ۲۱:۹ را ضبط کرده و بدون هیچ محدودیتی ویدیو را تولید کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

دوربین باکیفیت گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا در کنار صدای واضحی که از هدفون گلکسی Buds Live پخش می‌شود، فرصت‌هایی بی‌انتها را برای اشتراک‌گذاری اتفاقات مهم زندگی‌تان با دوستان یا روی شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا