مرکز مبادله تمبر در موزه شرکت پست راه‌اندازی می‌شود

مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه موزه مجازی پست به زودی راه‌اندازی خواهدشد ، گفت: این شرکت برای خرید و فروش و مبادله تمبر در کشور در موزه شرکت ملی پست مرکز مبادله تمبر را راه‌اندازی خواهد کرد.

مجله آنلاین موبنا – رمضانعلی سبحانی فر معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، با بیان این که تا چند روز آینده مرکز خرید و فروش و مبادله تمبر در موزه شرکت ملی پست راه‌اندازی خواهد شد، گفت: شرکت پست دارای یک تاریخ و پیشینه طولانی در کشور است که درواقع می‌توان گفت برند این شرکت با وجود تمبر شناخته می‌شود. در این رابطه ما برای حفظ فرهنگ تمبر تا چند روز آینده مرکز مبادله عرضه تمبر را در موزه پست راه‌اندازی خواهیم کرد.

* مرکز مبادله تمبر جنب موزه پست به زودی افتتاح می شود

وی افزود: با توجه به این که با ورود تکنولوژی تمبرهای مجازی نیز وارد بازار شده‌اند اما همچنان علاقمندانی در جامعه داریم که به فعالیت‌های خرید و فروش تمبر می‌پردازند در این راستا شرکت ملی پست در خیابان امام خمینی(ره) جنب موزه پست مرکز مبادله تمبر را ایجاد کرده و به زودی افتتاح می کند.

*  نمایشگاهی به صورت دائم برای عرضه اسناد و تمبر راه اندازی می شود

سبحانی فر تصریح کرد: در موزه شرکت ملی پست ، فضایی را برای مبادله تمبر ایجاد کرده‌ایم و همچنین نمایشگاهی را به صورت دائم برای عرضه اسناد و تمبر افتتاح خواهیم کرد.

* ایجاد موزه مجازی برای ارائه تمبرهای پستی

وی ادامه داد: شرکت ملی پست به زودی موزه مجازی ارائه تمبرهای پست را راه‌اندازی خواهد کرد. این در حالی است که تا ۴ روز دیگر مرکز مبادله تمبر و نمایشگاه دائمی اسناد به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا