دانلود اضافه کردن یادداشت به تماس ها اندروید

حتما گاهی بار ها و بار ها با خود فکر کرده اید که بخواهید چیزی را به کسی یاد آوردی کرده و یا موضوع مهمی را با او در میان بگذارید اما با توجه به مشکلات روزانه فراموش کرده و نتوانستید دوستتان را مطلع سازید.

موبنا – با توجه به حجم بالای تماس های روزانه، بهترین روش برای به یاد آوردن موضوعات مربوط به هر کسی استفاده از یادداشت بر روی صفحه تماس است! نرم افزار Call Notes Pro برنامه ای بسیار کاربردی برای قرار دادن یادداشت بر روی صفحه تماس برای دستگاه های با سیستم عامل اندروید می باشد که توسط Andrey Nikanorov با قیمتی به ارزش ۲.۹۹ دلار منتشر شده است. کافیست فرد مورد نظر خود را از لیست مخاطبین انتخاب کرده و با افزودن یک یادداشت به آن، در صورت تماس گرفتن و یا دریافت تماس از شخص مورد نظر، یادداشت های مرتبط با آن فرد را بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید. در این یاداشت ها علاوه بر نوشتن متن می توان به راحتی تاریخ تولد، شرکت، موقعیت مکانی و… را اضافه نمود تا بتوانید یک مکالمه مفید و کامل داشته باشید. پس از پایان هر تماس و یا در حین پاسخ دسترسی به یادداشت ها امکان پذیر بوده و یادداشت ها به آسانی قابل ویرایش هستند. مکان و رنگ یادداشت ها را می توان به راحتی تغییر داد تا در صورت دریافت تماس شما را آزار ندهند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Call Notes Pro اندروید :

  • نمایش اطلاعات مختلفی در یادداشت ها نظیر مخاطب , شرکت, عنوان , تاریخ تولد , گروه و …
  • دسترسی به یادداشت و اطلاح آن در طول ویا پس از اتمام تماس ها
  • توانایی سفارشی کردن محل قرار گیری یادداشت ها و هم چنین تغییر رنگ هر یادداشت
  • توانایی قرار دادن یادداشت برای شماره های ناشناس
  • قابلیت همگام سازی با برنامه های Evernote و OneNote
  • نمایش یادداشت ها در دستگاه های Android Wear

با توجه به اهمیت اپلیکیشن Call Notes Pro برای افراد پر مشغله و پر معاشرت این برنامه با قیمت ۲.۹۹ دلار توانسته است در مدتی کوتاه در مارکت اندروید امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ را دریافت نماید.

 

دانلود فایل نصبی پرمیوم برنامه با لینک مستقیم – ۱۰ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا