تبلیغات در گوگل را با ادروز ۲۰ تجربه کنید

با تبلیغات گوگل ، فروش خود را چندین برابر کنید. با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را از طریق گوگل کسب نمایید . متخصصان ما به شما کمک میکنند تا با مدیریت حرفه ای آگهی گوگل خود بیشترین بازخورد و فروش را داشته باشید.

قدرت تبلیغات اینترنتی گوگل ادز

تبلیغات در گوگل ادز به عنوان کاملترین و قدرتمندترین، قانع کننده ترین ابزاری که شامل تبلـیغات در سـرچ، شبـکه ویـدیـویی گوگل  تبلـیغات اپلیکیشن در گـوگل پلی که  شرکت ها برای کنترل کاربران در سراسر جهان دارند، تعریف شده است. این نوعی ارتباط است که معمولاً تلاش می کند مشتریان بالقوه را ترغیب به خرید یا مصرف بیشتر برند خاص محصول یا خدمات خود کند.

با تبلیغات گوگل ، فروش خود را چندین برابر کنید. با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را از طریق گوگل کسب نمایید . متخصصان ما به شما کمک میکنند تا با مدیریت حرفه ای آگهی گوگل خود بیشترین بازخورد و فروش را داشته باشید.هدف ما کاهش هزینه تبلیغات شما و افزایش بازخورد و فروش و در نهایت رضایت شماست.

تأثیرات ایجاد شده آن در جامعه طی سالهای گذشته بسیار شگفت آور بوده است ، به ویژه در این عصر فناوری. تأثیرگذاری بر عادت های مردم ، ایجاد نیازهای واقعی، الویت گذاری در ارزش ها، تبلیغات گوگل ادز  مانند عقابی است که آماده شکار طعمه های خود است. به طور کلی تبلیغات به عنوان کمک اقتصاد و جامعه در بازار کسب و کار تأثیر مثبتی داشته است.
در مقایسه با تبلیغات آفلاین، تبلیغات آنلاین گوگل ادوردز مقرون به صرفه تر است. برای برندهای جدید با بودجه کم راحت تر می توان به مخاطبان مورد نظر خود دسترسی پیدا کرد، به ویژه اینکه برخی از روش ها مانند رسانه های اجتماعی می توانند کاملاً رایگان استفاده کنند.

تبلیغات گوگل ادز مشتریان موبایل را نیز هم هدف قرار می دهدو از این رو امکان تبلیغات اپلیکیشن موبایل هم در گوگل ادز فراهم هست تا افراد بیشتری رو میتوان ترغیب به نصب اپلیکیشن های خود کنید، این روزها افراد بیشتری از تلفن همراه هنگام مشاهده اینترنت از دسک تاپ استفاده می کنند ، بنابراین ضروری است که این کاربران را نیز هدف قرارداده شود. اکثر آگهی ها و روش های دسترسی به کاربران وب اکنون می توانند برای موبایل تنظیم شوند ، به این معنی که هیچ کس را از دست نخواهید داد.

دسترسی آسان تر به صورت آنلاین

تبلیغات می تواند به تعداد قابل توجهی از افراد آنلاین برسد همچنین به صورت آنلاین میتوان قیمت تبلیغات گوگل را مدیریت کرد و سیساست های خودمان را اعمال کنیم. اگر یکی ایجاد کنید که افراد با آن درگیر شوند ، در آن صورت بیشتر از آنچه فکر می کنید گسترش می یابد.

تبلیغات در گوگل را با ادروز 20 تجربه کنید

ایجاد ارتباط با مشتریان این احتمال وجود دارد که مخاطبان شما تبلیغات شما را بارها و بارها به صورت آنلاین ببینند. آنها به سرعت شروع به شناسایی نام تجاری شما می کنند، که برای آگاهی از برند مفید است. هرچه بیشتر شما را ببینند ، بیشتر اعتماد خواهند کرد. در نهایت ، این باید رابطه آنها را با نام تجاری شما تقویت کند.

اکنون در سال ۲۰۲۰ هستیم، به اطراف خود نگاه کنید، همه چیز به سرعت در حال تغییر است، بنابراین ایده ی به کارگیری تکنیک های تبلیغات قدیمی برای رشد و پیشرفت کسب و کار شما، ایده ی خوبی به نظر نمی رسد. در واقع می توان گفت که هر کسب و کاری قربانی “داروینیسم دیجیتال” شده است، به این معنا که رفتار مشتری ها متناسب با ظهور فناوری های جدید به سرعت در حال تغییر است در حالی که همگام شدن کسب و کارها با این تغییرات به سرعت و سادگی اتفاق نمی افتد.

تبلیغات در گوگل را با ادروز 20 تجربه کنید

بنابراین شما نیز باید جدیدترین روش های تبلیغات اینترنتی را در کسب و کارتان به کار ببندید تا در جذب و رشد مشتری ها درخشان ظاهر شوید

سوالات رایج در خصوص تبلیغات گوگل  در آژانس تبلیغاتی ادوردز ۲۰:

ادوردز ۲۰ چه خدماتی در گوگل امکان ارائه دارد؟

تبلیغاتی که مطابق قوانین کشور همچنین مطابق سیاست ها و قوانین گوگل ادوردز میباشد را اجرا میکند.

بازخورد تبلیغات گوگل ادز در چه حدی مباشد ؟

با توجه به مبلغ شارژ و مدت زمانی که تبلیغ شما فعال هست میتوان توقع بازخورد داشت.همچین گزارش کامل آگهی با درخواست مشتری ارسال میگردد.

روی دامنه ای ار میتوان تبلیغ کرد؟

جدیدا محدودیت ایجاد شده است و تا اطلاع ثانوی امکان تبلیغ با ادامنه ای ار وجود ندارد.

چه افرادی به گوگل ادوردز نیاز دارند؟

تمامی افراد و شرکت هایی که ارائه کننده خدمات یا فروشنده محصولات هستند میتواند با تبلیغات در گوگل فروش و خدمات خودشان را افزایش دهند.

آیا تبلیغات در گوگل روی سئو تاثیر مثبتی دارد ؟

طبق قواعد گوگل تبلیغات گوگل ادز تاثیری بر روی سئوی وب سایت شما ندارد تنها ترافیک سایت شما را بالا میبرد و تاثیر بر روی الکسا رنک شما می گذارد.

ضمانت کاری تبلیغات گوگلی در صورت عدم رضایت چگونه است؟

در صورت عدم رضایت شما از تبلیغات گوگل میزان مصرفی شارژ کسر و مابقی عزینه عودت داده میشود.

مدت زمان فعال سازی تبلیغ گوگل چقدر زمان میبرد؟

حد اکثر نیم ساعته آگهی شما فعال میگردد

گوگل ادوردز بهتر هست یا تبلیغات در سایت های تبلیغاتی ؟

بیشترین بازخورد را در مقایسه به روش های تبلیغاتی دیگر برای شما دارد.گوگل ادز

ساعات نمایش گوگل ادز به چه صورت هست ؟

ساعات نمایش تبلیغات پک های روزانه از ساعت ۸ الی ۱۸ و پک های شبانه روز به صورت شبانه روز نمایش داده میشود.

آیا تنظیمات نمایش آگهی گوگل بر روی فقط کشور ایران وجود دارد ؟

بله این امکان وجود دارد با تنظیماتی اگهی شما را بروی کشور ایران ست کنیم و نمایش داده شود.

آیا امکان نمایش تبلیغات در گوگل فارسی وجود دارد ؟

بله به راحتی اگهی شما در گوگل فارسی و انگلیسی نمایش داده میشود.

آگهی در صفحه اول گوگل برای سایت های با سئوی بالا ارزانتر است ؟

بله اگر سایتی سئوی خوبی داشته باشد و صفحه فرود با کیفیتی داشته باشد نرخ کلیک کاهش میابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا