فروش گوسفند زنده به قیمت عمده فروشی

دام زنده ای که در دامداری و مزارع نگهداری شده و پرورش داده می شود، به جرات می توان گفت که بسیار در زندگی روزمره مفید و مهم می باشد. چرا که از فرآورده های آن همچون پشم، گوشت، پوست، شیر و لبنیاتی که از آن تولید می شود و … استفاده می کنیم که به طور کلی هدف از نگهداری و پرورش دام زنده تامین خوراک و پوشاک می باشد که از مهمترین علل زندگی انسان ها می باشد.

این جانوران اهلی اغلب به کشتارگاه ها فروخته می شوند و گوشت آن به صورت عمده و مستقیم به بازار ارائه می شود؛ توجه داشته باشید که خرید دام زنده برای افراد عادی نیز ممکن می باشد. دام زنده ارزان امروزه در دامداری ها، روستاها و … به فروش می رسد. همچنین قیمت  دام زنده از طریق سایت های معتبر اینترنتی نیز برای افراد متقاضی مقدور می باشد که با استفاده از امکانات موجود می توانند این هر نوع دامی را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کنند.

دام زنده ای که امروزه مورد معامله قرار می گیرد، اغلب گاو یا گوسفند می باشد که افراد آن را جهت اهداف مختلفی خریداری می کنند. خرید دام زنده ارزان معمولا جهت قربانی کردن صورت می گیرد، اما افراد می توانند دام زنده ارزان را جهت نگهداری و یا مصارف خانگی خریداری کنند.

 

خرید و فروش انواع دام و گوسفند زنده

گوسفند زنده یک حیوان اهلی است که در دسته ی پستانداران سم دار قرار می گیرد از قدیم، گوشت، پشم و شیر و سایر محصولات این حیوان دوست داشتنی فواید زیادی را به انسان عرضه کرده است.

انواع مختلفی از گوسفند زنده به صورت شبانه روز در سراسر نقاط دنیا و کشور ما ایران عرضه می شوند. گوسفند زنده نیز مانند انواع دام زنده، یکی از اصلی ترین نیاز های انسان به مواد غذایی یعنی گوشت قرمز را تامین می کند به همین دلیل خرید و فروش زیادی در این زمینه صورت می گیرد. آگهی هایی مانند فروش گوسفند زنده تهران، و فروش دام زنده تهران، برخی از آگهی هایی هستند که اهمیت این موضوع را به خوبی می توانند به اثبات برسانند.

در کشور ما گوسفند زنده را در مراکز بهداشتی دام زنده و بعضی از نهاد های فروش دام زنده داد و ستد می کنند.

به طور کلی باید بگوییم که خرید و فروش گوسفند به دلیل منافع بسیار زیادی که برای انسان دارد بیش تر از خرید و فروش هر حیوان اهلی دیگر می باشد و در میان انواع دام این گوسفند زنده است که بیش ترین حجم خرید و فروش را به خودش اختصاص داده است. البته ناگفته نماند که بسیاری از خرید هایی که در این زمینه انجام می شود محدود به یکی دو عدد گوسفند زنده نیست. به عبارت دیگر خیلی ها هستند که می خواهند کار دامداری و پرورش گوسفند زنده را آغاز کنند و باید ده ها گوسفند خریداری کنند اما باید در هنگام خرید گوسفند برای دامداری به نکاتی توجه کرد. که یکی از این نکات این است که چه نژادی از گوسفند به درد چه منطقه ای می خورد. اگر شما در هنگام خرید گوسفند زنده برای کار دامداری به این نکته توجه نکنید، کار دامداری شما با شکست مواجه خواهد شد. ما در ادامه برخی از نژاد های گوسفند را به شما معرفی می کنیم تا بتواند راهنمای مناسبی برای شما در خرید گوسفند زنده برای آغاز یک دامداری پرسود باشد.

فروش گوسفند زنده به قیمت عمده فروشی

قیمت گوسفند زنده و همچنین قیمت انواع دام زنده  را با توجه به شرایط بازار و این که هر  دام  یا گوسفند زنده از چه نژادی می باشد، تعیین می کنند و تعیین کردن این قیمت ها را کارشناسان دام انجام می دهند. معمولا در هر مکانی که گوسفند زنده عرضه می شود، سایر دام های زنده ی دیگر نیز داد و ستد می شوند به عنوان مثال، انواع بره ها، گوساله ها و گاو های شیر ده و نر هم در این مکان ها معامله یا داد و ستد می شوند. باید به این نکته اشاره کرد که دام هایی را که در این مکان ها می خواهند به فروش برسانند، همگی را قبل از فروش تحت معاینه ی دامپزشکان قرار می دهند  و تنها در صورتی که  سالم باشند، به آن ها تاییدیه های سلامت را ارائه می کنند و سپس به فروش می رسانند. در طول سال برخی از روز ها وجود دارند که قیمت گوسفند زنده در این روزها مورد توجه بیش تری قرار می گیرد. به همین دلیل  بسیار عادی است که قیمت گوسفند زنده نیز در این روز های سال با روز های عادی سال فرق داشته باشد و گران تر باشد. برای درک بهتر این موضوع ایام نزدیک به عید قربان را در ذهن خود تصور کنید که خیلی ها در این ایام  طبق رسم هر ساله ای  که دارند باید در این روز یکی یا تعدادی گوسفند زنده و یا یک نوع دام زنده ی دیگر را برای قربانی کردن، خریداری کنند.

 

شماره تلفن همراه : ۰۹۱۲۲۰۰۵۰۲۹-۰۹۱۲۷۱۲۵۳۴۵

تلفن ثابت: ۲۲۳۲۲۱۰۰-۲۲۳۱۸۷۵۹

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا