گوشی های آنر دنیایی از خلاقیت ها و نوآوری ها با قیمتی شگفت انگیز

آنر نامی است که امروزه برای تمام دنیا شناخته شده و یکی از برجسته ترین گزینه های پیش روی کسانی است که قصد خرید گوشی موبایل را دارند.

گوشی هایی که از سال ۲۰۱۴ وارد بازارهای دنیا شدند و به تدریج با قابلیت ها و خلاقیت های خود توانستند جایگاهی به شدت مستحکم در میان خریداران و طرفداران اسمارت فون ها برای خود باز کنند. طراحی به شدت خلاقانه و منحصر به فرد گوشی آنر یکی از بزرگ ترین دستاوردهای این برند است که توجه بسیاری از خریداران از جمله نسل جوان را به سمت خود جلب می کند. قیمت گوشی نیز آپشن مهمی در هنگام خرید گوشی موبایل است که سازندگان کمپانی آنر به این خواسته کاربرانشان احترام گذاشته و بهترین ها را با ارزان ترین قیمت ها روانه بازار می کنند.

یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان گوشی آنر فروشگاه مجازی ۱۹کالاست که این گوشی ها را با بهترین قیمت گوشی و با ضمانت نامه معتبر در اختیار علاقه مندان این برند قرار می دهد. نکته جالب توجه در مورد این فروشگاه اینترنتی قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه این سایت است که گوشی های موجود در سایت با قیمتی بدون واسطه ارائه می شوند و در نتیجه می توانید با هزینه ای بسیار ارزان تر نسبت به بازار گوشی هوشمند مورد علاقه خود را تهیه نمایید. از طرفی امروزه که زمان ارزش بسیار بالایی برای همه دارد و در میان شلوغی ها و دغدغه های زندگی گاهی وقت کارهای روزمره نیز پیدا نمی شود وجود یک فروشگاه مجازی با کیفیت و آپدیت می تواند کمک بزرگی برای صرفه جویی در زمان باشد. گوشی آنر نیز یکی از پرطرفدارترین های این فروشگاه مجازیست که می توانید انواع گوشی های این برند را با تصاویر ۳۶۰ درجه ای به شدت با کیفیت در این سایت مشاهده کرده و البته با قیمتی مناسب آن را تهیه کنید. در ادامه برای آشنایی هر چه بیشتر شما با گوشی آنر تعدادی از بهترین های این برند را به شما معرفی خواهیم کرد.

یکی از محبوب ترین های این برند که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد گوشی آنر مدل ۲۰Pro است. طراحی فوق العاده خاص و شیک آن چیزی است که در نگاه اول حتی با دیدن عکس هایش به چشمتان می آید. رنگ های بی نهایت خاص و جذاب آن مانند ارغوانی و سبز به شدت گیرا هستند و در برابر زاویه های مختلف تابش نور هایلایت های منحصر به فردی در بدنه آن ها خودنمایی می کند و در دستان شما جلوه ای سرشار از زیبایی دارند. علاوه بر طراحی زیبا، قابلیت ها و ویژگی های این گوشی آنر نیز در نوع خود بسیار جالب توجه هستند. حافظه داخلی این دستگاه ۲۵۶ گیگابایت در نظر گرفته شده و به کاربرش این امکان را می دهد که فایل های زیادی را به طور همزمان در گوشی خود ذخیره کرده و تا مدت های زیادی از آن ها استفاده کند. دوربین این گوشی نیز در نوع خود بسیار موفق و استثنایی عمل کرده است. دوربین آن دارای ۴ لنز است و طراحی آن ها به گونه ای است که در قسمت کناری قاب پشتی گوشی آنر قرار گرفته اند و جلوه بسیار خوبی به آن بخشیده اند. از طرفی کیفیت بالای آن به حدیست که شگفت زده خواهید شد. دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی است و بهترین عکس و فیلم ها را از خاطراتتان ثبت خواهد کرد. البته امروزه که عکس های سلفی مورد علاقه اکثر افراد هستند دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی گوشی آنر ۲۰Pro کاملا جوابگوی این خواسته است و کیفیت آن به شدت در این زمینه بالاست. باتری این گوشی آنر نیز بسیار پرقدرت و با دوام عمل می کند. یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری برای این گوشی در نظر گرفته شده است و یک فست شارژ ۲۲.۵ واتی نیز دارد که در مدت ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد می تواند گوشی را شارژ کند. کیفیت صدای آن نیز بسیار عالی و دارای لغو کننده نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی است و صدایی بسیار شفاف و پر قدرت دارد. جایگاه حسگر اثر انگشتی آن نیز یکی از مزایای فوق العاده آن محسوب می شود. این حسگر در قسمت کناری گوشی تعبیه شده و به راحتی قفل صفحه نمایش باز خواهد شد. در ۱۹کالا اطلاعات کامل تر و تصویر زیبای این گوشی آنر فوق العاده را ببینید و با قیمت گوشی بسیار مناسب اسمارت فون دلخواه خود را در دستانتان لمس نمایید.

گوشی های آنر دنیایی از خلاقیت ها و نوآوری ها با قیمتی شگفت انگیز

گوشی آنر مدل ۳۰S نیز یکی از پر افتخارترین های این برند به شمار می آید. در ادامه با تعدادی از آپشن های فوق العاده آن شما را آشنا کرده تا به صحت این موضوع هر چه بیشتر پی ببرید. قبل از هر چیز به سراغ دوربین خارق العاده این گوشی آنر برویم. دوربینی با چهار لنز که دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل بوده و دارای لنز واید ۲۶ میلی متری و فوکوس خودکار با تشخیص فاز است. دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی آن قابلیت زوم اوپتیکال ۳ برابر و فوکوس خودکار دارد، دوربین سوم ۸ مگاپیکسلی آن دارای لنز ۱۷ میلی متری فوق عریض است و در نهایت دوربین چهارم ۲ مگاپیکسلی این گوشی سنسور تشخیص عمق تصویر دارد و در مجموع این چهار لنز با هم مجموعه ای فوق العاده را تشکیل داده و بهترین ها را خلق می کنند و دوربینی بی رقیب برای کاربر خود می سازند. البته دوربین سلفی آن را نیز نباید نادیده گرفت که آن هم دوربینی بسیار با کیفیت و در خور تعریف است. گوشی آنر مدل ۳۰S دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری غیر قابل تعویض است که شارژ گوشی را برای مدت طولانی نگه می دارد. البته فست شارژ ۴۰ واتی آن نیز در مدت ۳۰ دقیقه ۷۰ درصد گوشی را شارژ می کند و همیشه خیالتان از بابت شارژ گوشی همراهتان راحت است. پشتیبانی از شبکه اینترنت ۵G این گوشی را نیز نباید نادیده گرفت زیرا امروزه و در عصر اینترنت بهره بردن از اینترنتی با این سرعت می تواند بسیار رویایی باشد. این گوشی آنر و سایر مدل های فوق العاده آن را با بهترین و مناسب ترین قیمت گوشی از ۱۹کالا تهیه نمایید. همینطور جدیدترین ها و به روزترین های این برند نیز در ۱۹کالا موجود هستند و می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن عکس های آن ها را دیده و با قابلیت ها و ویژگی های جدیدشان آشنا شوید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا