امتیازات کامل و تخصیص جوایز رسانه‌های معتبر بین‌المللی به محصولات پوشیدنی هوآوی

هوآوی تاکنون ثابت کرده که از ورود به حوزه‌های جدید ترسی نداشته و همواره سعی در ارائه محصولاتی با کیفیت و متنوع دارد. این شرکت کار خود را به عنوان یک شرکت مخابراتی آغاز کرد اما اکنون در حوزه‌های تلفن هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت، اینترنت نسل ۵، هوش‌مصنوعی، خدمات ابری و محصولات پوشیدنی نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

مجله آنلاین موبنا – به تازگی محصولات پوشیدنی و هندزفری‌های این شرکت شروع موفقی در بازارهای بین‌المللی داشته و موفق به کسب نمرات عالی و جوایزی از رسانه‌های معتبر دنیا شده است. در ادامه تعدادی از این نقدها را مرور خواهیم کرد.

 

هندزفری FreeBuds Pro

این محصول رده بالای هواوی مجهز به یکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های حذف نویز دنیا است که درصد بسیاری از صدای اضافی اطراف شما را برای رسیدن به کیفیت صدای عالی حذف خواهد کرد. این سیستم حذف نویز در چند حالت مختلف بهترین صدای ممکن نسبت به موقعیت را به کاربر ارائه می‌کند. علاوه بر آن امکان کنترل دستگاه با لمس قسمت‌های مختلف آن یکی دیگر از فناوری‌های پیشرفته این محصول است.

امتیازات کامل و تخصیص جوایز رسانه‌های معتبر بین‌المللی به محصولات پوشیدنی هوآوی

رسانه معتبر «استاف» (Stuff) ضمن تخصیص بالاترین نمره خود یعنی ۵ ستاره به هندزفری FreeBuds Pro  این‌گونه آن را توصیف کرده است: «سنسورهای جدید این محصول به شما صدای با کیفیتی ارائه می‌کند که در محصولات انگشت‌شماری وجود دارد. هندزفری FreeBuds Pro تقریبا یک محصول رویایی است که راحتی استفاده، سبکی، ظاهری زیبا و سیستم حذف نویزی عالی را به شما هدیه می‌دهد.»

دیگر رسانه برتر حوزه موبایل «اندروید آتوریتی» (Android Authority) نیز ضمن انتخاب هندزفری FreeBuds Pro به عنوان محصول مورد تائید تحریریه این رسانه با این جملات به توصیف آن پرداخته است: «مهمترین ارتقای انجام شده در این محصول سرگوشی‌های سیلیکونی آن است که فضای داخلی گوش ارا کامل ایزوله کرده و از ورود صدای اضافه به آن جلوگیری می‌کند. این کار در کارکرد سیستم حذف نویز این هندزفری نیز نقش زیادی را ایفا می‌کند.»

امتیازات کامل و تخصیص جوایز رسانه‌های معتبر بین‌المللی به محصولات پوشیدنی هوآوی

یکی دیگر از نقدهای مثبت هندزفری FreeBuds Pro از سایت معتبر «اندروید سنترال» (Android Central) ارائه شده که در آن می‌خوانیم: «این هندزفری به راحتی جایگزینی مقرون‌به‌صرفه‌تر برای هندزفری ‌اپل است. امکانات ارائه شده در این محصول باعث شده که این محصول امکان رقابت با بهترین‌های بازار را به راحتی داشته باشد.»

انتخاب رسانه «پاکت‌ناو» (PocketNow) به عنوان محصول محبوب تحریریه نیز هندزفری FreeBuds Pro است که دلایل این انتخاب را می‌خوانیم: «به‌خاطر کیفیت صدای بالا، فناوری حذف نویز عالی، باتری قدرتمند و تجربه کاربری خوب ما این دستگاه را به عنوان انتخاب تحریریه برگزیده‌ایم.»

 

ساعت‌های هوشمند هوآوی

در این رده از محصولات نیز هواوی با ارائه چند مدل از محصولات خود شروع دلگرم کننده‌ای داشته و موفق به کسب نقدهایی بسیار مثبت شده است. این محصولات شامل هواوی WATCH GT 2 Pro و هواوی WATCH FIT می‌شود که هر دو قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای در زمینه پایش سلامت افراد، ارائه تمرین‌های ورزشی مناسب فرد و طراحی زیبا و مدرن خود به کاربر ارائه می‌کنند.

سایت «تراستد ریویو» (Trusted Review) در توصیف هواوی WATCH GT 2 Pro توضیح می‌دهد که «ساعت زیبای هواوی WATCH GT 2 Pro کیفیت ساخت بالایی داشته و تقریبا همه شاخص‌های مهم سلامت فردی را پایش می‌کند. باتری پر دوام این محصول شما را از شارژهای پر تکرار نجات خواهد داد، یکی از بهترین باتری‌های موجود در ساعت‌های هوشمند، در هواوی WATCH GT 2 Pro تعبیه شده است.»

این رسانه معتبر در تحلیل خود از هواوی WATCH FIT نیز اینگونه آن را توصیف می‌کند: «برای کسانی‌که می‌خواهند هزینه کمتری روی ساعت هوشمند خود کنند، محصولی مناسب از طرف هواوی ارائه شده که یک سر و گردن از محصولات رقیب خود بالاتر ایستاده و امکانات بیشتری را ارائه می‌کند.»

امتیازات کامل و تخصیص جوایز رسانه‌های معتبر بین‌المللی به محصولات پوشیدنی هوآوی

در انتها باید به انتخاب هواوی WATCH FIT توسط «اندروید آتوریتی» (Android Authority) و هواوی WATCH GT 2 Pro توسط «پاکت‌ناو» (PocketNow) اشاره کنیم که مهر تائید خود را بر محصولات پوشیدنی هواوی زده و خرید آنها را به کاربران خود توصیه کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا