با دفتر کار مجازی ایده های کسب و کار خود را عملی کنید

اگر کسب و کاری دارید یا در فکر راه اندازی آن هستید برای شما خبر خوبی داریم. دیگر نیاز نیست نگران افزایش سرسام آور هزینه های راه اندازی کار و اجاره دفتر کار باشید.

با کمک دفتر کار مجازی دفتر شما می‌توانید در ۵ دقیقه صاحب امکانات دفتر کار مثل شماره ثابت دایورتی تهران، تلفن گویا، صندوق صوتی، فکس و منشی شوید.

با کمک دفتر کار مجازی دفتر شما می‌توانید ایده های کسب و کار خود را به سادگی عملی کنید. برای آشنایی بیشتر با دفتر مجازی این مقاله را بخوانید:

با کمک دفترشما در روزهای شیوع کرونا دورکاری کنید!

دفتر شما از دل تحريم‌هایی که باعث زمین خوردن بسیاری از کسب و کارها می‌شود، زاده شد.

هزينه هاي بالاي شروع و توسعه كسب و كار ها به نحوي بود(و هست) كه برخي از آنها قبل از آشنايي با دفترشما به حد ورشكستگي رسيده بودند.

خدمات ارتباطي دفترشما (تلفن گويا و منشي مجازي) باعث مي‌شود كه كسب و كارها بتوانند با هزينه‌اي پايين، ارتباطي مؤثر با مشتريان خود برقرار كنند و درعين حال هزينه‌هاي جاري را به بيش از بيست برابر كاهش دهند.

استفاده از دفترمجازی مي تواند راه حلي براي رشد اقتصادي کشور در دوران ركود و کرونا باشد و همچنين باعث كاهش هزينه هاي شهري و آلودگي هوا و ترافیک خواهد شد.

وقتی به محیط فیزیکی نیازی نباشد و هر فردی قادر باشد از هر جایی وظایف خود را انجام دهد، دیگر مشکل کمبود جا و امکانات مطرح نیست. در نتیجه آن شرکت می‌تواند افراد دیگری را استخدام کند تا به طور دورکاری در هر جایی که هستند با آن‌ها همکاری کنند.

این سرویس در واقع به کسب و کار شما به عنوان یک فریلنسر یا شرکت تازه تاسیس اعتبار می‌بخشد و با هزینه کمی می‌توانید مشتریان را به کسب و کار خود جذب کنید و با پرداخت اشتراک ماهیانه می‌توانید از دفتر کار مجازی و امکاناتی که شرکت‌های سرویس‌دهنده برای شما فراهم کرده است، استفاده کنید.

اگر شما هم از خودتان می‌پرسید که کسب و کار خود را چگونه مدیریت کنیم پاسخش استفاده از دفتر کار مجازی است!

با دفتر کار مجازی ایده های کسب و کار خود را عملی کنید

گام نخست: در ۵ دقیقه برای کسب و کارتان شماره ثابت تهران بگیرید

دفتر شما دو سرویس اصلی دارد. یکی «تلفن گویا» و دیگری «منشی مجازی». این دو سرویس بر بستر شماره ثابت تهران است که از سایت دفتر شما خریداری می‌کنید.

می‌توان شماره تلفن مجازی تهران خود را در کمتر از ۵ دقیقه و به صورت اینترنتی و طی فرآیندی بسیار راحت از سایت دفتر شما خریداری کرد. مشترکان می‌توانند از میان هزاران شماره تلفن ۸ رقمی، ۶ رقمی و رند تهران، شماره دلخواه خود را انتخاب کنند.

با دفتر کار مجازی ایده های کسب و کار خود را عملی کنید

تلفن گویای دفتر شما: با کمتر از ۵۰ هزار تومان سانترال حرفه ای داشته باشید

سرویس تلفن گویا دفتر شما بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار، سخت افزار، سیم کشی و یا حتی خرید خط تلفن، کلیه‌ی امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را برای شما فراهم می‌آورد.

این سرویس خدمات زیاد دیگری نیز با خود به همراه دارد، مانند فکس اینترنتی، صندوق صوتی، برنامه‌ریزی زمانی برای پخش پیام‌های گوناگون در ساعات مختلف روز، تعریف داخلی‌ها و شماره‌هایی که مایلید به آنها دایورت شود.

دفترشما یک پنل در اختیارتان قرار می‌دهد که تنظیمات تلفن گویا را آنجا انجام می‌دهید. اول از همه پیغام خوشامدگویی را تعریف می‌کنید. این پیغام می‌تواند با صدای کامپیوتر(زن یا مرد) باشد و یا می‌تواند با صدای خودتان باشد و یا حتی می‌توانید درخواست دهید که منشی‌های دفترشما با صدای خودشان این پیغام را ضبط کنند.

حالا می‌توانید داخلی تعریف کنید. مثلا اگر مشتری عدد یک را بزند موبایل شما زنگ بخورد، دو را بگیرد شماره موبایل یا ثابت همکارتان زنگ بخورد، هر جای ایران که باشید این انتقال تماس انجام می‌گیرد. یا مثلا اگر شماره سه را بزند به یک منوی دیگر هدایت شود.

سرویس تلفن گویا جزئیات زیادی دارد که تنها زمانی که خودتان امتحان کنید به آن پی می‌برید. شما می‌توانید از کمتر از ۵۰ هزار تومان در ماه صاحب این سرویس شوید.

با صد هزار تومان صاحب منشی شوید!

منشی مجازی درست مانند منشی خود شماست؛ یک اپراتور انسانی که به صورت حرفه ای تمامی تماس هایتان را پاسخگوست، به افرادی که مشخص کرده اید انتقال می دهد، پیغام می گیرد، با مشتریانتان تماس می گیرد، قرار ملاقات‌ها را تنظیم و سفارشات را ثبت می‌کند. تنها تفاوت آن با منشی عادی این است که نیازی به حضور فیزیکی ندارد. و البته، هزینه اش بسیار پایین تر است.

 

منشی حرفه‌ای دفتر مجازی با اطلاعات و دستور العملی که در اختیارش قرار می‌دهید، مشتریانتان را راهنمایی کرده و در صورت لزوم تماس آن‌ها را به شما وصل می‌کند. با این شیوه شما  فقط یک دهم الی یک بیستم هزینه استخدام منشی را پرداخت می‌کنید.

هزینه استفاده از این سرویس از ماهی صد هزار تومان شروع می‌شود.

دو هفته رایگان امتحان کنید

به صاحبان کسب و کار ها پیشنهاد می‌کنیم که اگر فکر می‌کنید امکانات دفترکار مجازی می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند، ۱۵روز خدمات دفتر کار مجازی را به‌صورت رایگان آزمایش کنند.

تنها کافی است به سایت دفترشما به آدرس daftareshoma.com  بروید و این سرویس ها را امتحان کنند.

اگر هر سوال یا ابهامی هم در رابطه با سرویس‌های دفترشما دارید، با دفترشما تماس بگیرید. شماره تماس دفتر شما ۰۲۱۲۸۴۲۰ است و همینطور در اینستاگرام، تلگرام و توییتر و آپارات با آی‌دی daftareshoma حضور دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا