امکان گرفتن نوار قلب به ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch3 و Watch Active2 اضافه شد

عرضه ساعت هوشمند گلکسی Watch 3 آغاز عصری جدید در نوآوری‌ ابزارهای پوشیدنی بود که توانست زیبایی، فناوری‌های پیشرفته و مجموعه‌ای گسترده از ابزارهای نظارت بر تناسب اندام و سلامت کلی بدن را در اختیار شما بگذارد. از روز سوم مهر، کاربران ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch 3 و Watch Active 2 در آمریکا به قابلیتی برای مشاهده نوار قلب یا الکتروکاردیوگرام (ECG) دسترسی خواهند داشت.

مجله آنلاین موبنا – این ابزار اخیرا توانست تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت کند و به زودی با اتصال ساعت هوشمند شما به گوشی‌ هوشمند متناسب، این ابزار در اپلیکیشن Samsung Health Monitor در دسترس شما قرار خواهد گرفت. این اپلیکیشن جدید به کاربران امکان می‌دهد تا همواره ریتم ضربان قلب خود را زیرنظر داشته و هرگونه نشانه عارضه قلبی فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) را مشاهده کنند.

برای استفاده از اپلیکیشن نوار قلب، فقط کافی است روی یک صندلی بنشینید، اپلیکیشن جدید Samsung Health Monitor را باز کنید و ساعت هوشمندتان را روی مچ‌تان ثابت کنید. دست خود را روی یک سطح صاف قرار داده به شکلی که نوک انگشتان‌تان در انتهای سطح قرار بگیرند. در این حالت ساعت نوار قلب شما را گرفته و به عنوان ریتم سینوسی سالم یا AFib به شما معرفی خواهد کرد.

وقتی اسکن ضربان قلب کامل شد، کاربر می‎تواند نشانه‌های مرتبط مانند خستگی و سرگیجه را ثبت کرده و یک گزارش با فرمت پی‎دی‎اف از نوار قلب خود را از طریق اپلیکیشن Samsung Health Monitor برای مشاور پزشکی خود ارسال کند.

علاوه بر گرفتن نوار قلب، می‎توانید براحتی میزان اکسیژن خون خود را هم با ساعت هوشمند گلکسی Watch 3 اندازه‌گیری کنید. این قابلیت به شما کمک خواهد کرد تا ببینید سیستم تنفسی در انتقال اکسیژن به جریان خون‌تان چقدر خوب عمل می‌کند.

چه بصورت فصلی به دنبال شرکت در دوی ماراتن باشید یا صرفا بخواهید تناسب اندام‌تان را بازیابید، این ابزار می‌تواند کارآیی ورزش‌های شما را یک سطح ارتقا دهد. مربی دیجیتالی جدید دو در این ابزار هم بصورت آنی اطلاعات مربوط به سرعت و فرم دویدن شما را در اختیارتان قرار داده و بعد از اتمام تمرین هم گزارشی را با هدف ارتقای عملکرد و کاهش صدمات در اختیار شما می‌گذارد. گزارش‌های حداکثر VO2 که بعد از تمرین آماده می‎شوند هم به کاربران امکان می‌دهد تا بدون هیچ مشکلی روند سلامتی کاردیوی خود را پیگیری کرده و میزان اکسیژن لازم بدن در زمان دویدن در فضای باز را اندازه‌گیری کنند.

ساعت هوشمند گلکسی Watch 3 برای کمک به بهتر خوابیدن و در نتیجه احیای بهتر انرژی بدن‌تان، مجهز به یک قابلیت رهگیری خواب شده است که تنفس، علایم حیاتی و چرخه‌های REM را در کل شب اندازه‎گیری کرده و سپس الگوریتمی را برای امتیازدهی به استراحت شما استفاده می‌کند. هر روز صبح، کاربر می‌تواند یک گزارش دقیق دریافت کرده و نکاتی را هم برای بیدار شدن با انرژی و آمادگی بیشتر برای کل روز ببیند.

گلکسی Watch 3 طراحی زیبا را با مجموعه‌ای از قابلیت‌های پیشرفته در حوزه سلامت ترکیب کرده و کاربرانی که به دنبال دستگاهی با ظاهر مدرن‌تر و طراحی حداقلی هستند، می توانند از گلکسی Watch Active 2 استفاده کنند که ابزارهایی مانند تحلیل دویدن، حداکثر VO2 و تشخیص افتادن را در اختیارشان قرار می‌دهد. شما هر سلیقه‌ای که داشته باشید با استفاده از این ابزارها می‎توانید همراهی قدرتمند را برای مدیریت برنامه‌های ورزشی و تمرینی و رسیدن به اهداف تناسب اندام خود داشته باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا