فروش نمونه اولیه یک موبایل بازی رایانه ای به قیمت ۳۴ دلار

یکی از توسعه دهندگان نرم افزار تصاویری از نمونه اولیه نسل دوم موبایل اکسپریا پلی منتشر کرده که دارای مکانیسم کشویی است. این نمونه اولیه به قیمت ۳۴ دلار برای فروش عرضه شده است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش گیزموچاینا، امروزه می توان یک دسته کنترل را به موبایل چسباند و به راحتی از بازی رایانه ای لذت برد.

اما قبل از عرضه موبایل های مخصوص بای رایانه ای به طور گسترده، موبایل اکسپریا پلی متعلق به شرکت سونی به بازار عرضه شده بود که یک دسته کنترل زیر نمایشگر آن مخفی شده بود و به کاربر اجازه می داد در زمان دلخواه از بازی رایانه ای لذت ببرد.

فروش نمونه اولیه یک موبایل بازی رایانه ای به قیمت ۳۴ دلار

هرچند سونی هیچ گاه خبری درباره ساخت نسخه جدید این دستگاه منتشر نکرد، اما به نظر می رسد این شرکت قصد داشته به طور واقعی نسخه جدید این موبایل را بسازد. درهمین راستا تصاویری از موبایل«اکسپریا پلی۲» فاش شده است.

فروش نمونه اولیه یک موبایل بازی رایانه ای به قیمت ۳۴ دلار

 این تصاویر نشان می دهد نمونه اولیه این موبایل دارای مکانیسم کشویی است و یک پدD، دکمه های مختلف و دکمه های لمسی دارد. ظاهر این دستگاه شباهت زیادی به اکسپریا پلی اولیه دارد.

جری یین یکی از اعصای انجمنXDA-Developer  که نمونه های اولیه موبایل ها را جمع آوری می کند، تصاویر دستگاه را منتشر کرده است.

 او این موبایل را به قیمت ۳۴ دلار در وب سایتی برای فروش عرضه کرده است.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا