سدان خانوادگی جیلی با ویژگی های اسپرت(+تصاویر)

از جمله امکانات مدل ۲۰۲۰ می توان به ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، کروز کنترل، سنسورهای محیطی، دوربین ۳۶۰ درجه و … اشاره کرد.

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی – مدتی قبل امگرند GL مدل ۲۰۲۰ از کمپانی جیلی را در گروه خودروی عصرایران معرفی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس است. در مطلب امروز تصاویری از جیلی بو رویی GE(نامگذاری ویژه بازار چین) یا همان امگرند جی تی در بازارهای خارجی را مشاهده می کنید که به عنوان یک سدان اسپرت در ۸ تریم و ۳ پیشرانه با قیمت ۱۹۵۴۸ تا ۲۹۹۸۰ دلار ارائه می شود.

طراحی

چراغ های اصلی با زوایای تند و یک گریل(جلوپنجره) شلوغ کرومی مهمترین جزئیات دماغه را شکل داده اند. بامپر(سپر) جلو نیز ظاهری اسپرت دارد و دو ورودی بزرگ هوا در طرفین آن قرار گرفته است.

در نمای جانبی؛ امگرند جی تی به خوبی توسعه یافته و تمام ویژگی های یک سدان میان سایز را همراه خود دارد. ستون آخر طراحی جذابی دارد و تا حدودی در سبک فست بک طراحی شده است.

در نمای عقب نیز چراغ های اصلی الگوی بی نقصی دارند و توسط یک نوار کرومی ضخیم به هم متصل شده اند. مقداری پایین تر نیز خروجی های اگزوز کرومی و یک نوار کرومی دیگر در بالای آنها جلب نظر می کند.

جیلی با استفاده از تزئینات کرومی رنگ سعی داشته تا بر کیفیت و کلاس بالای این محصول تاکید داشته باشد.

البته این خودرو بر پایه پلتفرم CMA توسعه یافته که ظاهرا محصول مشترک جیلی با ولوو است. امگرند جی تی از منظر ابعاد برابر با ۴۹۸۶ میلیمتر در طول، ۱۸۶۱ میلیمتر در عرض و ۱۵۱۳ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۸۷۰ میلیمتر است.

کابین

کابین نیز همانند نمای خارجی یک تجربه موفق برای جیلی محسوب می شود. کنسول اصلی طراحی بسیار جذابی دارد و در آن از نوارهای کرومی صیقلی استفاده شده است. نشانگر آمپر کاملا دیجیتال و نمایشگر اصلی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی فناورانه های کابین را پرچمداری می کنند.

از جمله امکانات مدل ۲۰۲۰ می توان به ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، کروز کنترل، سنسورهای محیطی، دوربین ۳۶۰ درجه و … اشاره کرد.

پیشرانه

امگرند جی تی ۲۰۲۰ در بخش پیشرانه ۳ پیشنهاد را پیش روی مشتریان قرار می دهد که شامل نمونه های ۱.۸ لیتری توربو، ۱.۵ لیتری توربو هیبرید ملایم و ۱.۵ لیتری پلاگین هیبرید می شود. میزان خروجی این موتورها به ترتیب ۱۸۱، ۱۹۰ و ۲۷۵ اسب بخار است.

نمونه ۱.۸ لیتری توربو با جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک و دو نمونه دیگر با جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه ارائه می شوند.

نمونه پلاگین هیبرید یک باتری ۱۱.۳ کیلووات ساعت دارد که پیمایش ۶۰ کیلومتر در وضعیت الکتریکی کامل را ممکن ساخته است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا