از باغ پرندگان تا پارک آبی اوشن و پارک دلفین ها در سفر به کیش

باغ پرندگان بیش از پنجاه گونه از پرندگان مناطق مختلف را از سراسر دنیا گردآوری نموده و در این مکان نگهداری می‌ کند که برخی بسیار نادر و کمیاب اند.

باغ پرندگان

باغ پرندگان مجموعه تفریحی و آموزشی است که بخشی از پارک دلفین ها را در بر گرفته است. باغ پرندگان بیش از پنجاه گونه از پرندگان مناطق مختلف را از سراسر دنیا گردآوری نموده و در این مکان نگهداری می‌ کند که برخی بسیار نادر و کمیاب اند. انواع طاووس ها، فلامینگو ها، درنای تاج‌دار و انواع لک‌لک ها و همچنین انواع طوطی ها تنها نمونه ای از پرندگان این مجموعه اند. گشت و گذار در این مجموعه بسیار جالب و سرگرم کننده است و دایره اطلاعات شما را در مورد پرندگان مختلف و به خصوص گونه های مناطق گرمسیری وسیع می نماید.

باغ پرندگان بیش از یکصد هکتار وسعت دارد و در جنوب ‌شرقی جزیره کیش واقع شده است. جالب است بدانید این مجموعه با مساحتی در حدود سه هکتار کار خود را آغاز نموده و امروز با گذشت بیست سال چنین وسیع و شگفت انگیز شده است.

باغ پرندگان در  رزرو تور کیش در دو قسمت جداگانه از پرندگان نگهداری می‌کند. در بخش اول گونه های مناطق گرمسیری را خواهید دید که در قفس نگهداری می شوند و بر روی قفس‌ها اطلاعاتی در مورد نام و زیستگاه پرنده ، نوع تغذیه و ویژگی هر پرنده شرح داده شده است . بخش دوم که مساحت آن حدود دو هکتار است ، فضایی باز و زیباست که در آن پرندگان به صورت آزادانه‌ در حال پرواز اند .

پارک دلفین ها (دلفیناریوم)

به گزارش سفر باتو، در این مجموعه تفریحی، شاهد تماشای بازی و حرکات نمایشی دلفین های باهوش خواهید بود که توسط مربیان خبره آموزش داده شده اند. وعلاوه بر این پستانداران دیگری شیر دریایی، گربه دریایی و… را از نزدیک خواهید دید که تماشای آنها به خصوص برای کودکان جالب و آموزنده خواهد بود.

در فضای سبز پارک دلفین ها گونه های گیاهی مختلفی را خواهید دید که از نقاط مختلف جمع آوری شده اند بعنوان مثال انواع درختان نخل، بنجامین های بزرگ، اوکالیپتوس، آکاسیا، مورد، کهور، گل ختمی، شیشه شور و گونه های مختلفی از کاکتوس ها زینت بخش این مجموعه است.

پارک آبی اوشن

این مجموعه تفریحی شگفت انگیز محل مناسبی برای گذران روزی سراسر شاد و مفرح است. پارک آبی اوشن، اولین پارک آبی رو باز در ایران است که به گونه ای طراحی شده که برای بانوان نیز قابل استفاده است. این مجموعه با مساحتی بالغ بر شش هکتار و گنجایش سه هزار نفر در چند سال گذشته آغاز به کار نموده و به سرعت در میان گردشگران به شهرت رسیده و به یکی از شگفتی های جزیره کیش تبدیل شده است

تمامی بازی ها و تفریحات پارک آبی اوشن طبق استاندارد های بین المللی طراحی شده و برای تمامی سنین سرگرمی های متنوعی در نظر گرفته شده است.

بیش از پنجاه نفر در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند و محیط آن همیشه بسیار پاکیزه است. در این مجموعه چهار استخر آب در ابعاد مختلف وجود دارد که عمق آنها با یکدیگر تفاوت داشته و برای سنین مختلف طراحی شده است و یکی از آنها برای افراد مسن بوده و مختص آب درمانی است. همچنین در این مجموعه سرسره های بزرگی وجود دارد که بزرگترین آنها به طور کامل دور تا دور پارک آبی کشیده می شود و در حدود پانصد متر طول دارد. سرسره های سر باز و سر پوشیده و پیچ در پیچ، موج های مصنوعی، پرش از ارتفاع، جکوزی و استخرهای آب درمانی تنها نمونه ای از امکانات این پارک ابی است. البته این مجموعه دارای فروشگاه لوازم ورزشی، کافه و رستوران، سالن ماساژ و … است. همچنین قیمت تور استانبول  را در سایت سفر باتو مشاهده کنید.

پیشنهاد می کنیم اگر وقت داشتید سری هم به بخش اسپا و آب درمانی این مجموعه بزنید. این بخش، پلومریا نام دارد و در آن انواع خدمات ماساژ ارائه می شود. که برخی از پر طرفدارترین آنها سیام فیش ماساژ، سالایا هد ماساژ، هاوایی هات استون ماساژ و ماساژ سوئدی و تایلندی است. لازم بذکر است برای ارائه خدمات ماساژ و اسپا از مشتریان هزینه جداگانه دریافت می گردد.

این مجموعه دارای چندین کافه و رستوران است که در آن انواع خوراک های سرد و گرم و نوشیدنی های تهیه و سرو می شود. بنابراین هر زمان که احساس خستگی یا گرسنگی کردید میتوانید به بوفه و رستوران های متنوع این مجموعه بروید و غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید. در آخر پیشنهاد می کنیم حین ورود به این جزیره از سانس های پارک ابی اوشن مطلع شوید و روز و ساعت آزاد خود را انتخاب و بلافاصله رزرو نمایید زیرا سانس ها در طول ایام هفته متغیر است و گاهی سریع پر می شود. و اگر قصد دارید همراه فرزندان خود به این مجموعه

بروید می بایست بدانید پسران در هر سنی که باشند، اجازه ورود به مادرانشان را ندارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا