سیگنال های برند، فاکتور موثر در رتبه بندی گوگل

هیچکس به طور دقیق نمی داند که الگوریتم های گوگل چگونه کار می کنند زیرا نه گوگل و نه افراد آن، هرگز توضیح دقیق و مشخصی ارائه نکرده اند. تنها کاری که تاکنون توانسته ایم انجام دهیم این است که با مطالعه رفتار گوگل، متوجه ی چگونگی عملکرد الگوریتم های آن شده ایم.

در این مورد تفسیرهای گوناگونی وجود دارد که در بسیاری از این مطالب، موارد ضد و نقیضی بحث شده است. اما در کل با در نظر گرفتن رفتار گوگل، می توانیم متوجه شویم که چگونه گوگل به سایت ها رتبه ی بهتری می دهد.

به دلیل اینکه گوگل همواره علاقه دارد تا بهترین نتیجه را به مخاطبان نمایش دهد به طور مداوم الگوریتم های خود را تغییر می دهد. این تغییرات باعث می شود که سئو و یا بهینه سازی سایت دشوار شود زیرا ممکن است فعالیت هایی که تا گذشته مفید بوده امروزه منسوخ شده باشد.

از جمله مواردی که امروزه در سئوی سایت ها بسیار موثر است، ایجاد سیگنال های برند می باشد که در این مقاله با چگونگی ایجاد آن آشنا خواهید شد.

مفهوم سیگنالهای برند

از آنجا که در دنیای مجازی داشتن هویت جعلی و گول زدن افراد، بسیار آسان است به همان نسبت اعتماد کردن افراد نیز بسیار به سختی صورت می گیرد و مردم همیشه در مورد هویت اصلی سایت ها، تردید دارند مگر اینکه یک نهاد قانونی باشید تا دیگران به شما اعتماد کنند. به همین دلیل گوگل از سیگنال های برند استفاده می کند تا هویت افراد را شناسایی کند. شما باید بتوانید از برند خود حمایت کنید تا با تبلیغاتی که انجام می دهید اعتماد مردم و گوگل را به خود جلب کنید تا شما را دنبال کنند و یا اگر محصولی ارائه می دهید از شما خرید کنند.

این برند سیگنال ها را خودتان می توانید طوری ایجاد کنید که طبیعی باشد، یکی از سیستم های معتبری که باعث ایجاد سیگنال های برند می شود سیستم Bazdidyar می باشد که هدف این سایت بر پایه ی کسب رضایت کاربر ایجاد شده و باعث می شود با خدماتی که ارائه می دهد برند شما تبدیل به یک برند موفق شود تا جایی که حتی گوگل در نتایج خود، سایت شما را به مردم پیشنهاد می دهد. از این سیستم می توانید حتی فالوور اینستاگرام خریداری کنید و یا با راهکارهایی که آموزش می بینید رتبه الکسای خود را بهبود دهید.

سیگنال های برند، فاکتور موثر در رتبه بندی گوگل

آیا همه ی سایت ها تبدیل به برندی موفق خواهند شد؟

همه ی برندهای موفق قطعا دارای یک وب سایت هستند ولی باید بدانید که تمامی سایت ها، تبدیل به یک برند موفق نخواهند شد. گوگل باید حتی با یک نگاه به وب سایت شما اطلاعات مفید و مرتبط با برندتان را کسب کند تا بتواند شناخت دقیق از برند شما به دست آورد.

معرفی برند به گوگل

هر برند باید دارای یک دفتر فیزیکی از تجارت و کارمندان آن باشد، همچنین کسب و کار شما باید مجوز لازم برای فعالیت را داشته باشد که این مجوز نشان دهنده ی اعتبار شما می باشد. استراتژی بازاریابی و همچنین تبلیغات می توانند به برندسازی یا برندینگ شما کمک کند.

توجه داشته باشید که باید در فرم تماس با ما و درباره ما اطلاعات کافی از برند شما ثبت شده باشد، همچنین نام برند خود را باید در شبکه های اجتماعی ذکر کنید تا برای شما سیگنال برند ایجاد شود که این برند سیگنال ها، بسیار برای گوگل جهت شناسایی و احراز هویت شما اهمیت دارد و در واقع شما توانسته اید با این کار، تصویر اولیه قدرتمندی از برند خود ایجاد کنید.

شروع به ایجاد سیگنال های برند کنید

پس از تأیید اعتبار نام برند خود، شروع به ایجاد سیگنال های برند کنید. شما باید بدانید که گوگل خودش به دنبال برندهای معتبر می گردد تا بتواند رضایت کاربرهایش را جلب کند و اگر شما برند معتبری داشته باشید می توانید در لیست پیشنهادهای گوگل قرار بگیرید. در کل موتورهای جستجو علاقمند به این هستند که نتیجه ای را به مشتری نشان دهند که باعث خوشحالی و رضایت آن فرد شود.

روش های مهم برای ایجاد سیگنال های برند

  • صفحه جامع درباره ما: این صفحه از سایت خود را باید به گونه ای کاستومایز کنید تا مخاطب با مطالعه اطلاعات درج شده، متوجه ارزش برند شما شده و بتواند به طور کامل با شما آشنا شود.
  • استفاده از نام برند خود در سایت های معتبر: در سایت هایی از برند خود نام ببرید که مردم به صداقت آن سایت ایمان دارند که در اینصورت باعث اعتماد مخاطبان به خودتان می شوید.
  • در شبکه های اجتماعی فعال باشید: هرچه بیشتر از برند خود در شبکه های اجتماعی نام ببرید نه تنها توجه مخاطبان به شما بیشتر جلب می شود بلکه اعتبار بیشتری را نیز کسب می کنید.
  • محتوای باکیفیت تولید کنید: در صورتیکه محتوای باکیفیت خود را در سایت هایی با اتوریتی بالا منتشر کنید بر ارزش و اعتبار برند شما افزوده می شود.

ذکر این نکته قابل توجه است که سیگنال های برند قدرت بسیار زیادی در برند شدن و یا حتی شکست یک تجارت دارند. سیگنال های برند که شامل مواردی از قبیل بازدید مستقیم سایت، ورودی گوگل با نام برند و یا ورودی گوگل با کیورد + نام برند می باشد را اگر می خواهید خودتان ایجاد کنید، باید از سیستم معتبری که در بالا ذکر شد تهیه کنید تا این سیگنال ها، از نظر گوگل طبیعی باشد و به اعتبار شما افزوده شود.

دکمه بازگشت به بالا