لاغری شما مساوی است با مرگ

همیشه افراد چاق نیستند که به دنبال یک رژیم غذایی هستند، گاهی اوقات ممکن است کسانی که لاغرند و کمبود وزن شدید دارند هم این دغدغه را داشته باشند که چطور به وزن ایده آل برسند. حتی گاهی ممکن است این کمبود وزن خطرات بسیاری را نیز به همراه داشته باشد.

به طور کلی نمی توان به هرکسی که لاغر بود گفت که سالم است و هیچ مشکلی ندارد. همیشه افراد چاق با بیماری های مختلف سروکار ندارند، ممکن است اشخاصی که بسیار لاغر هستند هم با بیماری های زیادی دست و پنجه نرم کنند. پس اگر وزن تان از آن حدی که انتظار می رود پایین تر است، دست دست نکنید و همین حالا به دنبال راهی باشید که وزن تان را افزایش دهید. اما سوال مهم این جا به وجود می آید که کدام راه مطمئن است و می توان با خیال راحت در آن قدم گذاشت؟ شاید هم با خودتان بگویید برای چاق شدن که نیازی نیست کاری انجام دهم، فقط باید به خوردن غذاهای پرچرب تر با مقدار زیاد مشغول شوم!

اما این باور کاملا اشتباه است، شما هم مانند افراد چاق به رژیم غذایی نیاز دارید که درعین سالم بودن، وزن تان را افزایش دهد و به درمان لاغری تان بپردازد، رژیمی که ما می توانیم آن را در اختیارتان بگذریم فقط کافیست تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بدون هیچ خطری چاق شوید

امروزه افراد زیادی به دنبال داروها و قرص های لاغری هستند، اما در کنار آن ها عده ای هم فکرشان درگیر این است که چطور چاق شوند و چاق بمانند. این موضوع سبب شده که در بازار سیاه داروهای لاغری، پای قرص ها و داروهای چاقی نیز به میان بیاید. متاسفانه تعداد زیادی از افراد هم با سودای چاق شدن بدون هیچ فکری به خوردن این نوع داروها روی می آورند و یا برعکس به جای مصرف دارو، کاملا سرخود بدون مشورت با پزشک و یا به کمک یک برنامه غذایی، از این رستوران به آن رستوران می روند و یا در خانه به خوردن هر چیز چرب و دارای قند بالا روی می آورند؛ به این امید که به وزن شان اضافه شود و به اندامی که می خواهند برسند.

اما آن ها به این مسئله توجه نمی کنند که با خوردن این داروها یا پیروی از برنامه های غذایی خودسرانه چه ظلم بزرگی در حق خودشان می کنند. این را از ذهن تان بیرون کنید که چاق شدن مساوی با خوردن و خوابیدن است! اگر شما هم از لاغری رنج می برید و به دلیل کمبود وزن با بیماری ها مشکلات جسمی و روحی بسیاری دست و پنجه نرم می کنید، این را بدانید که اگر هرچیزی که به نظر به چاق شدن تان کمک می کند را بخورید، چند ماه بعد شاید فردی چاق باشید اما یک چاق بیمار!!!

مسلما برای تان اتفاق افتاده که با دیدن یک لباس زیبا پشت ویترین مغازه ای، هوش از سرتان رفته و با ذوق وارد آن جا شده اما زمانی که فهمیدید کوچک ترین سایز هم به شما نمی خورد و اندازه تان نیست، انگار تمم دنیا روی سرتان خراب شده و با ناامیدی از فروشگاه خارج شدید. این مورد اگر چندین بار تکرار شود، می تواند شما را به روی آوردن به هر رژیم چاقی و خوردن هر غذای چربی دعوت کند، این هم یعنی شروع بیماری ها مختلف، افزایش کلسترول و قند خون و موارد این چنینی. این روزها افراد سودجوی زیادی با ارائه رژیم های چاقی غیراصولی و ناسالم شما را به چاق شدن همراه با بیماری دعوت می کنند. پس ریسک نکنید و با این رژیم ها و حرکات خودسرانه سلامتی خود را به خطر نیندازید. هرگز بدون مشوت پزشک یا به کمک یک برنامه غذایی مناسب، مواد غذایی رو به سفره تان اضافه نکنید. این کارها شاید نتیجه بدهد، اما اولا در کوتاه مدت، دوما همراه با مشکلات بسیاری است.

لاغری شما مساوی است با مرگ

احتمالا هم پس از گذشت مدتی از پیروی رژیم های غذایی نامناسب، با خود می گویید پس چه شد؟!؟ چرا وزنم بیشتر نشد؟!؟ این سوالات طبیعی است. اما پاسخ شان فقط یک چیز است؛ رژیم غذایی اصولی. شما هم مانند هرفردی که از چاقی خود رنج می برد و به رژیم مناسب لاغری نیاز دارد، به یک رژیم اصولی چاقی نیازمند هستید. چاق شدن نیز دقیقا مانند لاغر شدن سخت و پیچیده است و به مشورت با یک متخصص تغذیه نیاز دارد. اما اگر فرصت یا حوصله رفتن پیش یک متخصص را ندارید، ما برای این مورد هم راه حلی داریم.

با من و رژیم سالم چاق شوید و زنده بمانید!

از اجرای رژیم های چاقی پرخطر برای افزایش وزن تان دست بردارید. برای رساندن وزن تان به عدد دلخواه و ایده آل به حرف های غیرعلمی و ناآگاهانه ی افراد مختلف گوش ندهید. هرگز از یاد نبرید که هر کاری اصول و اساسی دارد. مسلما تمام چیزهایی که در طول روز می خورید، مقداری کالری دارد. پس برای چاق شدن هم باید این میزان کالری مصرفی روزانه را بررسی کنید و با برنامه پیش بروید. به طور کلی برای افزایش وزن مصرف غذاهای پر کالری لازم و ضروری است؛ اما این مقدار باید توسط یک کارشناس تغذیه کنترل شود. به زور خوردن غذا و پرخوری هیچ نتیجه ای جز بیماری ندارد.

لاغری شما مساوی است با مرگ

اگر می ‌خواهید وزن اضافه کنید، باید تمام چیزهایی را که در‌ طول روز می‌ خورید، به شیوه صحیح انتخاب شوند و زیر نظر متخصص تغذیه باشد. این کار کمک می ‌کند تا عادت ‌های غذایی خود را بهتر درک و یا حتی ترک کنید. کاملا طبیعی است که با دیدن اولین نتایج از افزایش وزن، شما انگیزه بیشتری در روند چاق شدن پیدا کنید، در واقع این امر موجب می شود که بیشتر از قبل تشویق شوید. فراموش نکنید که یک رژیم چاقی مناسب دوره مشخصی دارد و نمی توانید با چند روز استفاده و دیدن نتایج اولیه آن را رها کنید. رژیم های چاقی و افزایش وزن به خوبی توسط متخصصین بررسی و آزمایش شده اند. پس برای این که چاق شوید و چاق بمانید باید صبور باشید و تا انتها موارد تغذیه ای را مطابق با رژیم پیروی کنید. ما با طراحی یک وب سایت ارائه رژیم آنلاین با نام من و رژیم همراه شما هستیم تا اصولی و طبق برنامه وزن تان را افزایش دهید و به یک فرد با اندام زیبا و وزن ایده آل تبدیل شوید.

بنابراین اگر لاغری و عواقب آن آزارتان می دهد، همین حالا وارد وب سایت من و رژیم شده و نام و مشخصات تان را وارد کنید، سپس رژیم چاقی دریافت کنید که شما را به رویاهای تان برساند و از مرگ نجات دهد!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا