شورولت اس اس آر؛ خودروی کلاسیک ۱۵ ساله! (+تصاویر)

کیلومتر شمار نیز عدد واقعی ۲۷۳۵ کیلومتر را نمایش می دهد که با این شرایط دقیقا مانند یک محصول صفر کیلومتر به نظر می رسد.

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی – یکی از خاص ترین محصولات خودرویی که اخیرا برای حضور در برنامه حراج معرفی شده؛ نمونه ای بسیار سالم از شورولت اس اس آر مدل ۲۰۰۵ است که قیمت پایه پیشنهادی آن حدود ۷۰ هزار دلار است.

اما اگر بخواهیم درباره اس اس آر صحبت کنیم، قطعا اولین چیزی که جلب نظر می کند ظاهر متفاوت و کلاسیک این شورولت است. خودرویی که اگر از قبل اطلاعاتی درباره آن نداشته باشید؛ احتمالا تصور خواهید کرد محصولی از دهه ۴۰ تا ۶۰ میلادی است!

در تصویر زیر شباهت های طراحی میان پیکاپ کلاسیک دهه ۵۰ و اس اس آر کاملا مشهود است:

اس اس آر در فاصله سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ روی خط تولید میشیگان جنرال موتورز قرار داشت. در این خودرو از موتور ۵.۳ لیتری ۸ سیلندر(۲۰۰۳-۲۰۰۴) و موتور ۶ لیتری ۸ سیلندر(۲۰۰۵-۲۰۰۶) استفاده شد.

از منظر ابعاد نیز؛ مدل ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ در طول ۴۸۶۲ میلیمتر، در عرض ۱۹۹۶ میلیمتر و در ارتفاع ۱۶۳۱ میلیمتر توسعه یافت. این آمار برای مدل ۲۰۰۶ در طول برابر با ۴۸۶۴ میلیمتر، عرض ۱۹۹۶ میلیمتر و ارتفاع ۱۶۲۱ میلیمتر است.

در بخش جعبه دنده نیز نمونه های ۶ سرعته دستی و ۴ سرعته اتوماتیک استفاده شد.

برای حراج

اما شورولت اس اس آر که برای حراج معرفی شده جز نمونه های کمیابی است که از جعبه دنده ۶ سرعته دستی و موتور ۶ لیتری ۸ سیلندر LS2 استفاده می کند.

کیلومتر شمار نیز عدد واقعی ۲۷۳۵ کیلومتر را نمایش می دهد که با این شرایط دقیقا مانند یک محصول صفر کیلومتر به نظر می رسد.

علاوه بر زیبایی های این دلبر قرمز رنگ در نمای خارجی و سقف جداشونده آن، باید اشاره ای نیز به امکانات کابین مانند صندلی های برقی مجهز به گرمکن و سیستم صوتی از برند حرفه ای بوز داشته باشیم. رینگ های کرومی و رانینگ بوردز(رکاب) از دیگر جاذبه های این شورولت است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا