اینترنت شرکت مخابرات برای سامانه هیئت آنلاین رایگان شد

مشتریان اینترنت شرکت مخابرات ایران می‌توانند در دهه اول محرم از ترافیک رایگان برای دیدن مجالس عزاداری سامانه «هیئت آنلاین» استفاده کنند.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ایام شیوع ویروس کرونا، بسیاری از تجمعات مذهبی از جمله هیئت‌های مذهبی تعطیل شده است، اما این تعطیلی به معنای تعطیلی هیئت‌ها نیست و سامانه «هیئت آنلاین» به استقبال ماه محرم رفته است.

سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

“‌ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش امسال با حال و هوایی متفاوت برگزار می‌شود و ما نیز در شرکت مخابرات ایران برای استفاده هرچه بهتر از این روز‌ها و شب‌ها، قدمی برداشتیم.

مشتریان اینترنت شرکت مخابرات ایران می‌توانند در دهه اول محرم از ترافیک رایگان برای دیدن مجالس عزاداری استفاده و به صورت آنلاین برنامه‌های مختلف را از پایگاه heyatonline.ir دریافت کنند.

این ترافیک رایگان از روز جمعه ۳۱ مردادماه همزمان با اولین روز محرم تا پایان روز یکشنبه مورخ ۹ شهریور و روز عاشورا به مشتریان اینترنت مخابرات ارائه می‌شود. البته این طرح با توجه به برنامه‌های آتی متولیان هیئت آنلاین، تا پایان ماه محرم برای مشترکان، قابل تمدید است.

ما در شرکت مخابرات آمادگی داریم تا ترافیک و زیرساخت لازم را برای اپراتور‌ها فراهم کنیم تا همه عزاداران حسینی در شرایط فعلی و عدم امکان حضور فیزیکی در مجامع، به‌ شکل مجازی از برنامه‌های هیئت‌های مورد علاقه خود بهره‌مند شوند.

خوشبختانه بابت ظرفیت شبکه مخابراتی در این ایام مشکلی نداریم و با رصد ۲۴ ساعته شبکه ارتباطی در تلاش برای تثبیت و پایداری ارتباطات هستیم تا ان‌شاءالله با تمام امکانات و توانمندی‌های شرکت، بستر ویژه و شایسته‌ای در ایام محرم و صفر به هموطنان عزیز ارائه دهیم.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا