دوچرخه‌های الکتریکی دوکاتی (+تصاویر)

این سه مدل به ترتیب اربن- ایی/اس سی آر-ایی و اس سی آر-ایی اسپرت نامگذاری شده اند.

مجله آنلاین موبنا؛ علی مهدوی – دوکاتی برند مطرح ایتالیایی در زمینه تولید موتور سیکلت اینبار ۳ دوچرخه الکتریکی را معرفی کرده که بدنه آنها ویژگی جمع شونده هم دارد. این سه مدل به ترتیب اربن- ایی/اس سی آر-ایی و اس سی آر-ایی اسپرت نامگذاری شده اند.

در طراحی این محصول، استدیو مشهور ایتال دیزاین نیز با دوکاتی همکاری کرده است. برای اربن-ایی از آلومینیوم مخصوص در قسمت فریم استفاده شده و با مکانیسم بسیار جالب و راحت تا می شود. این محصول در رنگ های مشکی و خاکستری موجود است.

دوچرخه‌های الکتریکی دوکاتی (+تصاویر)

نمایشگر ال سی دی برای آگاهی از میزان شارژ باتری یکی دیگر از ویژگی های این محصول است. در قسمت باتری نیز از نمونه ۳۷۸ وات ساعتی استفاده شده است. چرخ های ۲۰ اینچی با ضخامت ۴ اینچ و پوششی از کولار به همراه رینگ آلومینیومی و سیستم تعلیق دقیق بر جذابیت کار افزوده است.

اما اس سی آر- ایی نمونه دیگری است که از باتری ۳۶ ولتی ۱۰ آمپر ساعت کمپانی ال جی استفاده می کند و در وضعیت شارژ کامل تا ۷۰ کیلومتر برد حرکتی دارد.

اسی سی آر- ایی اسپرت نیز از باتری ۳۶ ولتی ۱۲.۸ آمپر ساعت استفاده می کند که برد حرکتی آن را به ۸۰ کیلومتر می رساند. همچنین یک موتور ۲۵۰ واتی روی چرخ عقب آن سوار شده تا ویژگی های افرودی بیشتری داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا