فروش بسته‌های اینترنت در قالب هدیه!

اپراتور چندملیتی ام‌تی‌ان-ایرانسل که نیمی از درآمدش را بصورت دلاری از ایران خارج می‌کند، حتی در آخرین روزهای قرارداد ۱۵ساله‌اش در کشورمان هم با مشترکینش صادق نیست.

مجله آنلاین موبنا؛ محمدمهدوی – این اپراتور پس از تهدید جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص لزوم بازگرداندن و جبران خسارت مشترکین توسط اپراتورهایی که گران‌فروشی کرده‌اند، بلافاصله ادعای پرداخت غرامت به مشترکینش را مطرح کرد؛ ولی بنظر می‌رسد این شیوه تنها راهکاری جدید برای کسب درآمد، آن‌هم به بهانه جبران غرامت مشترکین بوده است.
مسعود شهبازی یکی از مشترکین این شبکه چندملیتی به خبرنگار ما گفت: این اپراتور، پیامکی با این مضمون: «به‌پاس وفاداری شما و باوجود مشکل دسترسی به بسته‌های متنوع اینترنت ایرانسل طی مدت اخیر، ۲گیگابایت اینترنت هدیه ۷ روزه تقدیمتان می‌شود»، برایش ارسال کرده است.

فروش بسته‌های اینترنت در قالب هدیه!

وی گفت: با وارد کردن کد اعلام‌ شده از سوی این اپراتور متوجه شده که در واقع ایرانسل در حال فروش بسته‌های اینترنت به شیوه‌ای جدید است.

فروش بسته‌های اینترنت در قالب هدیه!

مشترک دیگر این شبکه چندملیتی مخابراتی فعال در ایران با تائید اینکه ایرانسل بسته هدیه‌ای برایش فعال نکرده است، گفت: ظاهراً هیچ نهادی به عملکرد اپراتورهای مخابراتی در ایران واقعاً نظارت و اشراف آنلاین ندارد.
عزیز موحدی افزود: اگر واقعاً این اپراتور درصدد جبران خسارات وارده به مشترکینش می‌باشد، بهتر بود که بجای ارسال گزینشی هدیه برای برخی مشترکین و یا فروش بسته‌هایش به شیوه‌ای جدید برای همه مشترکین استفاده کنند از این بسته‌ها به میزانی که مصرف کرده و خسارت دیده‌اند، بسته‌هایی بصورت خودکار فعال می‌کرد.
موحدی تأکید کرد حتی به فرض اینکه برای برخی از مشترکین بصورت یکسان بسته‌های ۲گیگابایتی ایرانسل هم ارسال شده باشد، قطعاً این شیوه توزیع برای دلجویی از مشترکین عدالت نیست.
میلاد اسماعیلی هم با انتقاد از اینکه ایرانسل بسته‌ اینترنتی را بدون کسب رضایت مشترکین و با نرخی جدید و گرانتر از نرخ‌های قبلی برایش فعال کرده، معتقد بود وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان متولی و نماینده قانونی دولت باید در احقاق حقوق شهروندان تحرک بیشتری از خود نشان دهد.
اسماعیلی گفت: که ستاره مربعی که برایش ارسال شده از سوی این اپراتور یا موجود نیست و یا اینکه باید خریداری شود و ظاهراً این اپراتور با شعار هدیه و دلجویی، صرفاً درصدد فریب افکار عمومی بوده است.
اپراتور چندملیتی ام‌تی‌ان-ایرانسل که دومین اپراتور بزرگ تلفن همراه ایران محسوب می‌شود، خود را بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران معرفی می‌کند و در هفته‌های اخیر اقدام به برگزاری چند کنسرت آنلاین هم کرده که بدلیل کیفیت پایین این سرویس آنلاینش با انتقادات گسترده‌ای از سوی مشترکینش مواجه شده است.
ام‌تی‌ان-ایرانسل که باهدف بالابردن شمار مشترکینش در کشورهای هدف از شیوه‌هایی خاص و بدیع استفاده می‌کند، بدلیل شیوه‌های خاص توزیع سیمکارت‌هایش بیشترین میزان مشترکین اعتباری در ایران را دارد.
باوجود گذشت حدود ۲۴ ساعت از بکار گیری این شیوه جدید توزیع در این شرکت چندملیتی هنوز هیچ واکنشی از سوی مسوولان دولتی صورت نگرفته و مدیران این شبکه در ایران هم پاسخی به این انتقادها نداده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا