نسخه پرفورمنس برای تجربه‌ای متفاوت با خودروی پرفروش کره‌ای (+تصاویر)

در کابین نیز جزئیات قرمز رنگ مانند دوخت درشت بخش های پارچه ای و چرمی به همراه طراحی اسپرت قرمز رنگ نشانگر آمپر و … جلب نظر می کند.

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی – مدتی قبل هیوندای الانترا ۲۰۲۱ را به عنوان متفاوت ترین نسل این محصول پرفروش جهانی بطور کامل مورد بررسی قرار دادیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد. اخیرا تصاویر مربوط به تریم N لاین این محصول نیز منتشر شده که در مطلب امروز نگاهی بدان خواهیم داشت.

تریم ان لاین در محصولات هیوندای در واقع برای خودروهای پرفورمنس به کار می رود و اینجا نیز الانترای ۲۰۲۱ با لوگوی N ظاهری تهاجمی تر در مقایسه با نسخه استاندارد دارد.

تغییرات بامپر بویژه در قسمت ورودی های هوا کاملا مشخص است. در قسمت انتهایی آن نیز یک حالت لیپ مانند ایجاد شده که در خودروهای اسپرت مورد استفاده قرار می گیرد.

رینگ های ۱۸ اینچی با تم دو رنگ و همچنین خروجی اگزوز دوقلودر یک دیفیوزر کوچک از دیگر تغییرات همراه N لاین است.

در کابین نیز جزئیات قرمز رنگ مانند دوخت درشت بخش های پارچه ای و چرمی به همراه طراحی اسپرت قرمز رنگ نشانگر آمپر و … جلب نظر می کند.

امکانات ایمنی محصول استاندارد اینجا نیز حضور دارند مانند هشدار برخورد از جلو و عقب، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نوربالای اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده و…

پیشرانه؛ مهمترین اتفاق!

مدل های غیر هیبریدی نیز در تریم های اس ایی، اس ایی ال و پریمیوم ارائه خواهند شد. این مدل ها از موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر استفاده می کنند. میزان خروجی نیز همانند مدل ۲۰۲۰ الانترا برابر با ۱۴۷ اسب بخار و گشناور برابر با ۱۳۲ پوندفوت خواهد بود.

الانترا ۲۰۲۱ یک تریم هیبریدی هم دارد که در آن از پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر که با یک موتور الکتریکی هماهنگ شده، استفاده شده است. مجموع خروجی خودرو برابر با ۱۳۹ اسب بخار است. گشتاور نیز برابر با ۱۹۵ پوند فوت محاسبه شده است.

الانترا ۲۰۲۱ هیبریدی برای هر ۱۰۰ کیلومتر در حالت ترکیبی ۴.۷ لیتر سوخت مصرف می کند که عدد قابل توجهی است.

اما هیوندای در مدل N لاین همه چیز را یک پله بالاتر برده تا میزان خروجی موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر این محصول برابر با ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور برابر با ۲۶۵ نیوتن متر(۱۹۵.۲ پوندفوت) باشد. این مجموعه با جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا به انتخاب مشتری ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک هماهنگ خواهد شد.

سیستم تعلیق نیز ویژگی های اسپرت بیشتری را همراه خود دارد. در محور جلو نیز از ترمزهای بزرگ تری استفاده شده است.

قیمت دقیق این خودرو هنوز مشخص نشده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا