افزایش ترافیک ورودی اپراتورهای همراه

مجموع مکالمات ورودی اپراتورهای تلفن همراه از سمت سایر اپراتورها، تا پایان سه ماهه‌ نخست سال جاری به بیش از هشت میلیارد و ۵۰۲ میلیون دقیقه می‌رسد که در مقایسه با سه ماهه گذشته، افزایشی بیش از ۲۶۳ میلیون دقیقه داشته است.

مجله آنلاین موبنا – با وجود شبکه‌های اجتماعی که امروزه بخش اعظمی از ارتباطات افراد به‌واسطه آن‌ها انجام می‌شود، همچنان بسیاری از مکالمات مردم از طریق تلفن‌های همراه صورت می‌گیرد. مطابق آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هر یک از اپراتورها در سه ماهه‌ ابتدایی سال ۱۳۹۹، مکالمات ورودی و خروجی متفاوتی داشتند. مجموع ترافیک ورودی اپراتورها از سمت اپراتورهای دیگر، به هشت میلیارد و ۵۰۲ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۲۸ دقیقه می‌رسد.

اپراتور همراه اول در مجموع بیش از چهار میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۵۷۴ هزار دقیقه مکالمه‌ خروجی به سایر اپراتورهای همراه و بیش از سه میلیارد و ۷۰۹ میلیون و ۴۵۳ هزار دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه داشته است. همچنین ترافیک درون‌شبکه این اپراتور، بیش از ۳۰ میلیارد و ۳۱۰ میلیون و ۲۴۱ هزار دقیقه بوده است. میزان مکالمات ورودی و خروجی اپراتور همراه اول به تفکیک در جدول زیر آمده است.

افزایش ترافیک ورودی اپراتورهای همراه

اپراتور ایرانسل در مجموع بیش از سه میلیارد و ۶۵۹ میلیون و ۵۳۷ هزار دقیقه مکالمه‌ خروجی به سایر اپراتورهای همراه و بیش از چهار میلیارد و ۳۶۹ میلیون و ۲۴۱ هزار دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه داشته است. همچنین ترافیک درون‌شبکه این اپراتور، بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۱۸ میلیون و ۶۸۹ هزار دقیقه بوده است. میزان مکالمات ورودی و خروجی اپراتور ایرانسل به تفکیک در جدول زیر آمده است.

افزایش ترافیک ورودی اپراتورهای همراه

اپراتور رایتل در مجموع بیش از ۳۲۲ میلیون و ۷۹۸ هزار دقیقه مکالمه‌ خروجی به سایر اپراتورهای همراه و بیش از  ۴۲۳ میلیون و ۵۰۲ هزار دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه داشته است. همچنین ترافیک درون‌شبکه این اپراتور، بیش از ۳۹۲ میلیون و ۹۷۵ هزار دقیقه بوده است. میزان مکالمات ورودی و خروجی اپراتور همراه اول به تفکیک در جدول زیر آمده است.

افزایش ترافیک ورودی اپراتورهای همراه

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا