تعریفی نو از بازی و کار با قابلیت‌های جدید سری نوت ۲۰ سامسونگ

اکنون بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به نوآوری‌هایی کارآمد داریم که به ما در ساده‌تر کردن اتصال، خلاقیت و ارتباطات کمک کنند تا بتوانیم به کار، بازی و تماس با عزیزان و خانواده‌مان از هر جایی، بپردازیم.

مجله آنلاین موبنا – با ورود به نرم جدید، مردم در حال یافتن راه‌هایی تازه برای بهره‌وری و لذت بردن از سرگرمی‌ها هستند. استفاده از اینترنت خانگی در آمریکا از شروع سال جاری میلادی تا ۵۰ درصد افزایش یافته است. بیش از ۲۵ درصد مشاغل می‌گویند به سمت استفاده از ویدیو کنفرانس رفته‌اند و یا استفاده‌شان از این خدمات را افزایش داده‌اند.

سری گلکسی نوت ۲۰ با اتکا به میراث سری نوت و ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر، سازگار شدن با این نرم جدید را برای کاربرانی که می‌خواهند بهره‌وری بیشتری داشته باشند و از برترین سرگرمی‌ها در هر مکانی لذت ببرند، ساده‌تر کرده است.

تعریفی نو از بازی و کار با قابلیت‌های جدید سری نوت 20 سامسونگ

قدرتمندترین قلم

از یادداشت‌برداری در جلسه تا کنترل پرزنتیشین از راه دور، قلم S Pen به شکلی تکامل داده شده است تا بهترین همراه برای بالا بردن بهره‌وری باشد. سری گلکسی نوت ۲۰ هرآنچه شما تا کنون درباره قلم S Pen دوست داشته‌اید را حفظ کرده و قدرت آن را نیز افزایش داده است.

سامسونگ در قلم S Pen سری گلکسی نوت ۲۰ از فناوری یادگیری عمیق بهره گرفته و توانسته با کاهش قابل توجه تاخیر، حس طبیعی و روان نوشتن با یک قلم عادی را به شما منتقل کند. نمایشگر ۱۲۰ هرتزی گلکسی نوت ۲۰ اولترا هم با دقتی فوق العاده توانسته تجربه یادداشت برداری در زمان جلسه یا نوشتن لیست خرید را واقعی‌تر از همیشه کند. کنترل‌های قلم S Pen هم تا حد زیادی بروزرسانی شده است.

کنترل با اشاره دست با Anywhere Actions سری نوت ۲۰ ساده‌تر از همیشه شده است. این قابلیت در واقع پنج حرکت قابل تنظیم است که توانمندی‌های Air Action را تا حد زیادی تقویت کرده‌اند. این کنترل‌های جدید به کاربران امکان می‌دهند تا حرکت‌های خاص خودشان را برای فرمان‌های Back، Recent Apps، Smart Select و Screen Write تعریف کرده و حرکت در صفحات مختلف و پرزنت کردن آنها را در هر اپلیکیشنی، ساده‌تر کنند.

تعریفی نو از بازی و کار با قابلیت‌های جدید سری نوت 20 سامسونگ

یادداشت ایده‌های ارزشمند

همه ما تجربه یک لحظه بد در وسط جلسه را داشته‌ایم که متوجه شدیم فایل های موردنظرمان روی هیچکدام از دستگاه‌های‌مان ذخیره نشده بوده است. به یمن بروزرسانی‌هایی که روی اپلیکیشن Samsung Notes انجام شده است، دیگر هیچ نگرانی درباره این مسئله نخواهیم داشت.

با استفاده از گزینه ذخیره خودکار و همگام سازی فایل‌ها روی همه موبایل‌ها، تبلت‌ها و کامپیوترهای ویندوزی، شما می‌توانید به تمام فایل‌های موجود روی Samsung Notes از هرکدام از دستگاه‌هایتان دسترسی داشته باشید. پس اگر فایل‌تان را روی گلکسی نوت ۲۰ یا گلکسی نوت ۲۰ اولترا ذخیره کرده باشید، می‌توانید آنها را بدون هیچ تاخیری روی لپ‌تاپ خودتان باز کنید. کارهایی مانند باز کردن، ویرایش و مدیریت یادداشت‌ها هم در نسخه جدید این اپلیکیشن بسیار روان‌تر شده است.

مثلا در زمان استفاده از قلم S Pen، قابلیت Auto Straighten یادداشت‌های کج یا نامنظم شما را به شکلی تنظیم می‌کند که خواندن آنها ساده‌تر باشد. قابلیت Audio Bookmark هم به شما کمک می‌کند تا در جریان جلسات یا سخنرانی‌های تجاری بتوانید یادداشت‌هایتان را با صدایی که ضبط می‌کنید هماهنگ کرده و به این ترتیب همزمان با نوشتن یادداشت، صدای سخنران را هم ذخیره کنید. سپس متناسب با گوش کردن به صدای جلسه، یادداشت های شما هم روی صفحه ظاهر می‎شوند تا بتوانید بخش‌های مهم را به یاد بیاورید.

از جمله دیگر بروزرسانی‌های Samsung Notes می‌توان به اضافه شدن امکان یادداشت برداری روی اسلاید‌های پاورپوینت، فایل‌های PDF و Word، انواع تمپلیت‌های جدید مانند چک‌لیست و نمودار، امکان وارد کردن فایل‌های PDF به اپلیکیشن Samsung Notes و حتی یادداشت‌گذاری روی آنها با دستخط خودتان، اشاره کرد که برای امضای قرارداد یا یادداشت‌گذاری روی گزارش‌ها عالی است.

تعریفی نو از بازی و کار با قابلیت‌های جدید سری نوت 20 سامسونگ

انسجام بیشتر با مایکروسافت

همکاری سامسونگ با مایکروسافت اکنون در سری نوت ۲۰ به مرزهایی جدید رسیده است. با استفاده از اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت، شما می‌توانید گوشی گلکسی خودتان را با استفاده از Link to Window به کامپیوتر متصل کرده و پیام‌ها، عکس‌ها، نوتیفیکشن‌‌ها و یادآوری‌های روی تقویم خود را بصورت آنی با کامپیوترتان هماهنگ کنید. سری گلکسی نوت ۲۰ مجموعه‌ای از تجربه‌های جدید را در اختیار شما قرار می‌دهد که بهره‌وری‌تان را افزایش می‌دهند.

در دوره‌ای که شما از خانه کار می‌کنید، امکان پرت شدن حواس‌تان به دلیل اختلال‌های زندگی عادی بسیار زیاد است. اما شرایط و فضای کارتان به هر شکلی که باشد، تلفیق سری گلکسی نوت با محصولات مایکروسافت باعث می‌شود بیشترین بهر‌ه‌وری و سادگی را در کارهایتان داشته باشید. با استفاده از اکانت سامسونگ خود می‌توانید جریان کاری پیوسته‌ای را بین گوشی، تبلت و ویندوز ۱۰ کامپیوتر خود ایجاد کنید که بصورت خودکار Samsung Notes را با Microsoft 365 (که شامل Outlook و OneNote می شود) هماهنگ می‌کند. یادداشت‌هایتان به شکل فایل‌های تصویری در Outlook و OneNote ظاهر می‎شوند و به این ترتیب در همه تماس‌ها و جلسات‌تان به این یادداشت‌ها دسترسی خواهید داشت. حتی می‌توانید در همه پلتفرم‌ها از جمله Outlook، ToDo و Teams به یادآوری‌های داخل Reminders هم دسترسی داشته باشید. علاوه براین، اپلیکیشن Link to Windows هم به شما امکان می‌دهد تا همزمان با استفاده از چند دستگاه، بهره‌وری خودتان را افزایش دهید.

سری گلکسی نوت ۲۰ با اتکا به قابلیت‌های کنونی Link to Windows مثل امکان دریافت تماس، پاسخ به پیام‌های متنی، دریافت نوتیفیکیشن و دسترسی به اپلیکیشن‌های محبوب موبایلی روی کامپیوتر، بهترین تجربه مولتی‌تسکینگ را در اختیار شما می‌گذارد.

قابلیت‌های اپلیکیشن Your Phone به شما امکان می‌دهد تا اپلیکیشن‌های موبایلی موردعلاقه‌تان را به نوار ابزار و منوی استارت ویندوز ۱۰ اضافه کرده و به سادگی چند اپلیکیشن‌ را از گوشی خود راه‌اندازی کنید. این اپلیکیشن همچنین به شما امکان می‌دهد تا متن را بین دو دستگاه خودتان کپی و پیست کرده و یا فایل‌ها را به روش drag-and-drop بین آنها منتقل کنید و این یعنی تمرکز بیشتر همزمان با انجام کارهای بیشتر. اما همکاری سامسونگ با مایکروسافت به این قابلیت‌های حوزه بهره‌وری محدود نمی شود بلکه کاربران را به دنیایی از بازی‌ها هم متصل می‌کند.

 

انجام‌ بازی‌های موردعلاقه‌تان در حال حرکت

از بازی‌های اکشن تا استراتژی، در هر ژانری، گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ با بهره بردن از Xbox Game Pass Ultimate بهترین تجربه بازی موبایلی را در اختیار شما قرار می‌دهند. به این ترتیب شما به مجموعه‌ای با بیش از ۱۰۰ عنوان بازی Xbox از روی Cloud (نسخه بتا) دسترسی خواهید داشت که بازی‌هایی مثل Minecraft Dungeons، Gears 5 و غیره را هم شامل می‌شود.

با دسترسی به اتصال فوق پرسرعت ۵G و Wi-Fi 6 با کمترین تاخیر در سری گلکسی نوت ۲۰، شما خواهید توانست بازی‌هایی با بالاترین کیفیت گرافیکی را در حال حرکت تجربه کنید. حتی برای تجربه بهتر از بازی ابری می‌توانید گوشی‌تان را از طریق بلوتوث به یک دسته بازی وصل کنید.

تعریفی نو از بازی و کار با قابلیت‌های جدید سری نوت 20 سامسونگ

ویدیوهایی خانگی با کیفیت سینمایی

چه در حال فیلمبرداری از اولین‌ قدم‌های کودک‌تان باشید و یا لحظه‌های خنده‌دار بازی حیوان خانگی‌تان را ثبت کنید، سری گلکسی نوت ۲۰ به شما امکان می‌دهد تا همه این خاطرات را با بالاترین کیفیت در حالت Pro Video ذخیره کنید. با استفاده از قابلیت فیلمبرداری ۸K یا ۴K با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه، ویدیوهایی با کیفیت سینمایی خواهید داشت. یا می‌توانید برای داشتن بهترین تصویر ممکن، فیلمبرداری را با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه، با کیفیت Full HD انجام داده و بعد آن را روی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی گوشی پخش کنید.

سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ مجهز به مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف برای تصویربرداری بسیار ساده است. مثلا کنترل سرعت زوم به شما امکان می‌دهد تا با زوم آهسته‌تر فضایی دراماتیک ایجاد کنید و یا با بالا بردن سرعت زوم، صحنهای هیجانی خلق کنید. اگر در کنار گوشی، از گلکسی Buds Live هم استفاده کنید، صدایی با کیفیت فوق العاده و کمترین اختلال پس زمینه را خواهید داشت که سری گلکسی نوت ۲۰ را به بهترین دستگاه تولید محتوای ویدیویی برای وبلاگ‌ها تبدیل می‎کند.

 

با مولتی‌تسکینگ، بازی را یک پله ارتقا دهید

مولتی‌تسکینگ صرفا به افزایش بهره‌وری شما مربوط نمی‌شود بلکه لذت شما از بازی را هم به بالاترین حد می‌رساند. سری گلکسی نوت ۲۰ به شما امکان می‌دهد تا با اتصال به تلویزیون‌های هوشمند از طریق سامسونگ دکس، بتوانید اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را روی صفحه‌های بزرگ تماشا و اجرا کنید.

به این ترتیب همزمان با تماشای یک فیلم روی تلویزیون و به همراه خانواده، شما می‌توانید به پیام‌های دوستان‌تان پاسخ داده و یا از گلکسی نوت ۲۰ به عنوان کنترل از راه دور استفاده کنید.

سری گلکسی نوت ۲۰ همچنین قابلیت کنترل سه انگشتی روی Touch Pad را به سامسونگ دکس اضافه کرد تا بدون نیاز به تجهیزات جانبی بیشتر بتوانید در فایل‌های خود حرکت کنید.

 

همه چیز در یک طراحی زیبا

یک گوشی با قابلیت‌های گسترده، بدون طراحی زیبا، کامل نخواهد بود. سری گلکسی نوت ۲۰ میراث طراحی در سری نوت سامسونگ را یک قدم فراتر برده و با معرفی رنگ‌های جدید موسوم به Mystic با قلم‌های همرنگ، طراحی آنها را ماندگار می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا