کتابخوان الکترونیکی با نمایشگر تاشوی ۱۰.۳ اینچی

نمونه اولیه یک کتابخوان الکترونیکی با نمایشگر تاشو ۱۰.۳ اینچی رونمایی شده که دارای چراغ های تاشو برای مطالعه در شب و سیستم یادداشت برداری است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش انگجت، موبایل با نمایشگر تاشو کم کم در حال تبدیل شدن به دستگاهی فراگیر است و احتمالا در آینده نزدیک این نوع نمایشگر در کتابخوان های الکترونیکی نیز به کار گرفته می شود.
درهمین راستا شرکت «ای اینک» (E Ink) به تازگی از نمونه اولیه جدیدترین کتابخوان الکترونیکی خود رونمایی کرده که نمایشگر ۱۰.۳ اینچی دارد.
این شرکت قبلا دستگاه هایی با ۲ نمایشگر نیز ارائه کرده اما نمونه اولیه کتابخوان جدید کاملا متفاوت است. در قسمت پایین کتابخوان با نمایشگر تاشو، دکمه هایی وجود دارد و به نظر می رسد لولای آن نیز قدرتمند باشد. همچنین چراغ های بالای دستگاه نیز صفحه نمایشگر را به خوبی روشن می کنند و تاشو هستند.
کاربر می تواند با یک قلم بخش هایی از متن را هایلایت کند و یادداشت بردارد. البته «ای اینک» قبلا نیز سیستم یادداشت برداری را در یک دستگاه کتابخوان الکترونیکی خود ارائه کرده بوده است.
با این وجود مدتی طول می کشد تا این دستگاه وارد بازار شود. اگر چنین کتابخوانی ساخته شود، نمایشگر بزرگتری در اختیار کاربر قرار می گیرد که به خصوص برای خواندن روزنامه های دیجیتال مناسب است.
البته کارشناسان اشاره می کنند طراحی دستگاه کمی حجیم است. نمونه اولیه لبه های بزرگی دارد و روشن کردن چراغ های بالای دستگاه و تا کردن آنها برای خوانش بهتر نمایشگر در شب، کاری خسته کننده به نظر می رسد.
طرح این دستگاه هنوز نهایی نشده است.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا