مک لارن «جی تی» ۲۰۲۰/ نسخه اهلی شده یک هیولای انگلیسی! (+تصاویر)

در نمای عقب نیز با شکل متفاوتی از دیفیوزر و محل قرارگیری خروجی سیستم اگزوز روبرو می شویم که این نسخه از مک لارن را متعارف تر و نزدیک تر به یک خودروی خیابانی کرده است.

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی مک لارن در کاتالوگ فروش ۲۰۲۰ خود یک محصول جذاب در کلاس GT را قرار داده که برچسب قیمت ۲۵۰ هزار دلاری در حالت پایه را همراه دارد. تصاویری که برای این مطلب استفاده شده مربوط به نسخه آپشن با قیمت ۳۰۰۷۵۰ دلار می شود.

طراحی

مک لارن جی تی ۲۰۲۰ همچنان از زبان طراحی ثابت و اختصاصی این کمپانی استفاده می کند تا یک سوپر اسپرت زیبا پیش روی مخاطب قرار داشته باشد هر چند در مقایسه با نسخه های دیگر این محصول جزئیات کمتری را همراه خود دارد و این رویکرد باتوجه به کلاس جی تی برای آن تعریف شده است.

ورودی هوای بسیار بزرگ روی فندر(گلگیر) عقب یکی از ویژگی های متفاوت این مدل است.

در نمای عقب نیز با شکل متفاوتی از دیفیوزر و محل قرارگیری خروجی سیستم اگزوز روبرو می شویم که این نسخه از مک لارن را متعارف تر و نزدیک تر به یک خودروی خیابانی کرده است.

رینگ های استاندارد مک لارن جی تی در محور جلو ۲۰ اینچی و در محور عقب ۲۱ اینچی انتخاب شده اند. پرداخت رینگ ها کیفیت بسیار بالایی دارد و طراحی پره ای(خورشیدی) آن نیز بسیار جذاب و چشمگیر به نظر می رسد.

کابین

داخل کابین در مقایسه با سایر نمونه های مک لارن ساده تر است! اینجا خبری از فرش فیبرکربن روی تمامی قسمت ها نیست که البته با توجه به کلاس جی تی همه چیز طبیعی به نظر می رسد. استفاده از مواد اولیه باکیفیت، طراحی عمودی نمایشگر اصلی، نمایشگر دیجیتال نشانگر آمپر و پدال های استیل پشت فرمانی، سیستم صوتی حرفه ای باورز اند ویلکینز و… از ویژگی های این فضا است.

پیشرانه

به عنوان یک خودروی موتور وسط؛ مک لارن جی تی ۲۰۲۰ از نمونه ۴ لیتری توربوشارژ ۸ سیلندر با ۶۱۰ اسب بخار خروجی و ۴۵۳ پوند فوت گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک هماهنگ شده و توان موتور به محور جلو هدایت می شود.

آمار مصرف سوخت برای جی تی ۱۵۳۵ کیلوگرمی مک لارن در حالت ترکیبی برابر با ۱۱.۹ لیتر(در ۱۰۰ کیلومتر) محاسبه شده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا