دانلود نرم افزار دوربین پیشرفته کمرا ۳۶۰ اندروید!

Camera360: Selfie Photo Editor with Funny Sticker از محبوب ترین و قدرتمندترین برنامه های دوربین و افکت گذاری عکس مخصوص اندروید است که استودیوی PinGuo Inc آن را به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه کرده است و جدیدترین نسخه کامل اش پیش روی شما قرار دارد.

مجله آنلاین موبنا – این برنامه با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان، به یکی از بهترین و پیشرفته ترین نرم افزار عکاسی برای دستگاه های اندرویدی تبدیل شده است! اگر به دنبال یک برنامه ی حرفه ای برای مدیریت بر بخش دوربین اسمارت فون خود هستید، قطعا برنامه ی فوق برای شما جالب خواهد بود و با آن قادرید به عکس هایتان افکت هایی شگفت انگیز را بیافزایید و جلوه ای بی نظیر را به آن ها ببخشید. با این اپلیکیشن خیلی راحت می توانید فوکوس اتوماتیک و فلاش دوربین را تنظیم نمایید و یا عکس های گرفته شده را ویرایش، ذخیره، مدیریت و آپلود کنید و آن ها را درشبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید! طیف گسترده ای از قابلیت های مختلف اعم از افکت های خیره کننده، حالت های مختلف عکاسی و … در دل این اپلیکیشن گنجانده شده است که ان را به یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های دوربین اندروید تبدیل کرده است.

دانلود نرم افزار دوربین پیشرفته کمرا 360 اندروید!

 برخی از قابلیت های اپلیکیشن Camera360 Ultimate اندروید :

  • در دسترس بودن ۸ حالت عکاسی نظیر special effect ، self-portrait ، quick-shoot ، funny ، tilt-shift  ، color-shift و audio camera
  • افزودن جلوه های ویژه به عکس ها
  • امکان ذخیره ، ویرایش و مدیریت تصاویر
  • امکان اشتراک گذاری تصویر در شبکه های اجتماعی فیسبوک و …
  • در دسترس بودن ده ها افکت رنگی و خاص
  • محیط کاربری ساده و بسیار زیبا و بدون تبلیغات

اپلیکیشن Camera360: Selfie Photo Editor with Funny Sticker هم اکنون در گوگل پلی بر اساس هزاران رای امتیاز خوب ۴.۵ از ۵.۰ را کسب کرده است که ما در فارسروید جدیدترین نسخه اش را به صورت رایگان برای دانلود عرضه کرده ایم! دو نسخه اصلی و آنلاک شده برای دانلود در دسترس است که پیشنهاد ما به شما استفاده از نسخه آنلاک شده و کامل آن است.

 

دانلود فایل نصبی اصلی Arm-v7a برنامه با لینک مستقیم – ۶۶ مگابایت

دانلود فایل نصبی اصلی Arm64-v8a برنامه با لینک مستقیم – ۶۹ مگابایت

دانلود فایل نصبی آنلاک Arm-v7a برنامه با لینک مستقیم – ۶۲ مگابایت

دانلود فایل نصبی آنلاک Arm64-v8a برنامه با لینک مستقیم – ۵۰ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا