منهارت پرفورمنس و معرفی هیولای کوچک GP3 F350 از جان کوپر(+تصاویر)

مینی ورکس جی پی یک انتخاب هوشمندانه برای پروژه شخصی سازی محسوب می شود! خودرویی بسیار جمع و جور اما پرقدرت که در حالت استاندارد نیز توانایی بالایی در جلب نظر مخاطب دارد، اما پس از امضای منهارت قطعا همه چیز به میزان چشمگیری بهتر از قبل خواهد بود.

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی –  مرکز تیونینگ منهارت پرفورمنس از پروژه جدید خود روی “مینی جان کوپر ورکس جی پی” رونمایی کرده که طی آن یک توربوی آتشین سیاه پوش که با کد GP3 F350 شناسایی شده و پیش روی مخاطب قرار می گیرد.

همانطور که در پروژه های قبلی این مرکز تیونینگ نیز اشاره شد؛ منهارت پرفورمنس مجموعه ای است با ۳۰ سال سابقه که بطور تخصصی به تیونینگ خودروهای آلمانی بویژه ب ام و مشغول است. البته منهارت پروژه های مختلفی را با دیگر خودروهای مطرح جهان در کارنامه خود دارد که تمامی آنها به یک شاخص در حوزه تیونینگ خودرو تبدیل شده اند و این جادوی مهندسان گروه تخصصی منهارت در ووپرتال آلمان است.

مینی ورکس جی پی یک انتخاب هوشمندانه برای پروژه شخصی سازی محسوب می شود! خودرویی بسیار جمع و جور اما پرقدرت که در حالت استاندارد نیز توانایی بالایی در جلب نظر مخاطب دارد، اما پس از امضای منهارت قطعا همه چیز به میزان چشمگیری بهتر از قبل خواهد بود.

پیشرانه

مینی ورکس جی پی در حالت استاندارد از پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو با ۳۰۱ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۳۲ پوندفوت استفاده می کند اما پس از بروزرسانی سامانه توربوشارژ و اضافه شدن اینترکولر اختصاصی برند ایرتِک و همچنین تغییرات در سیستم اگزوز؛ میزان خروجی موتور به ۳۵۰ اسب بخار و گشتاور به ۳۹۰ پوندفوت افزایش یافته است.

این آمار مینی را تبدیل به یک مبارز خیابانی تمام عیار برای بسیاری از خودروهای بزرگ تر خواهد کرد.

نمای ظاهری

در نمای ظاهری و همانطور که انتظار داریم رنگ مشکی به عنوان تم اصلی و طلایی معروف منهارت به عنوان مکمل مورد استفاده قرار گرفته است. رنگ بدنه این خودرو از کد مات انتخاب شده تا زیباتر از هر زمان باشد. بامپر(سپر) اسپرت با ورودی های هوا و بافت لانه زنبوری و لبه های افزوده شده به کناره های بامپر که امتداد هلال پلاستیکی روی فندرها(گلگیر) است، ظاهری کاملا قدرتی و اسپرت ایجاد کرده اند.

در نمای جانبی ابتدا متوجه تغییرات سیستم تعلیق می شویم زیرا ارتفاع خودرو در قسمت جلو به میزان ۲۰ میلیمتر و در قسمت عقب ۱۵ میلیمتر کاهش یافته است. رینگ های مشکی دوپره ۱۹ اینچی جز زیباترین عناصر در نمای جانبی محسوب می شوند. استفاده از رینگ در این اندازه برای خودرویی با این ابعاد شاید آموزه مناسبی برای خودروسازان چینی باشد که مشکل اساسی با بزرگی رینگ محصولاتشان دارند!

در قسمت عقب خودرو، یک بال بزرگ دو کاناله با تم دو رنگ انتهای سقف قرار گرفته و لوگوی GP نیز روی آن مشاهده می شود. چراغ های اصلی با گرافیک اختصاصی مینی و کمی پایین تر یک دیفیوزر باکیفیت و خروجی دوقلوی اگزوز در مرکز آن جلب نظر می کند.

کابین

در قسمت کابین نیز طراحی متفاوت کنسول مینی، استرس بار با لوگوی جی چی پشت صندلی های اسپرت و نمایشگر سیستم سرگرمی در قاب دایره ای شکل خود کاملا توجه مخاطب را به خود جلب می کنند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا