رندر موبایل تاشو جدید موتورلا منتشر شد

رندری از نسخه جدید موبایل تاشو موتورلا به نام «ریزر۲۰۲۰» منتشر شده است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش گیزموچاینا، سال گذشته شرکت موتورلا موبایل تاشو ریزر را با نمایشگر انعطاف پذیر «او ال ای دی»به بازار عرضه کرد. اکنون قرار است نسخه جدید این دستگاه به نام «ریزر ۲۰۲۰»(RAZR۲۰۲۰)به بازار عرضه شود که البته ویژگی آن پایین تر از پرچمداران موجود در بازار است.

درهمین راستا ایوان بلاس، یکی از کارشناسان این حوزه، رندرهای جدیدی از موبایل «ریزر ۲۰۲۰» در فضای آنلاین منتشر کرده است. به گفته بلاس نام کدگذاری شده این موبایل «ادیسه» است و به نام «ریزر۵G » نیز مشهور است. دلیل این نام گذاری استفاده از تراشه اسنپ دراگون ۷۶۵۵G SoC است که از نسل پنجم اینترنت همراه پشتیبانی می کند. طراحی ریزر تاشوی جدید نیز مشابه دستگاهی است که در ۲۰۱۹ میلادی عرضه شده بود.

پیش بینی می شود «ریزر۵G» با نمایشگر انعطاف پذیر۶.۲ اینچی P-OLED عرضه شود. همچنین امکان دارد یک نمایشگر ثانویه G-OLED در ابعاد ۲.۷ اینچ نیز در دستگاه وجود داشته باشد.

علاوه برآن کارشناسان تخمین می زنند در نسخه ۵G دوربین های دستگاه نیز ارتقا یافته باشند. به این ترتیب به جای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در ریزر ۲۰۱۹، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در نسخه۵G وجود خواهد داشت و دوربین پشتی این دستگاه نیز ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

باتری دستگاه جدید نیز ۲۸۴۵ میلی آمپری خواهد بود. هنوز مشخص نیست موبایل ریزر۵G چه زمان رونمایی می شود.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا