چانگان هانتر؛ پیکاپ صادراتی چینی با کابینی به سبک پژو! (+تصاویر)

پیش از هانتر؛ محصولاتی دیگری از چانگان شامل سی اس۱۵، سی اس۳۵، سی اس۵۵ و سی اکس۷۰ سابقه حضور در بازار خودروی شیلی را دارند.

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی – کمپانی چینی چانگان تصاویر رسمی از محصول جدید خود با نام هانتر را منتشر کرده که این خودرو در مرحله اول برای بازار شیلی ارائه خواهد شد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این پیکاپ در واقع نسخه صادراتی محصولی است که پیش از این با نام کایچنگ(KAICENE) اف۷۰ توسط چانگان معرفی شده است. مهمترین تفاوت هانتر با نسخه چینی خود به قاب کرومی و بافت گریل(جلوپنجره) مربوط می شود.

هانتر

کایچنگ اف۷۰

این وانت برای صادرات در دو نسخه عرضه می شود که یکی مدل استاندارد و ساده بدون فلیرهای پلاستیکی است اما نسخه دیگر ظاهری آفرودی و اسپرت دارد.

از منظر ابعاد؛ این محصول برابر با ۵۳۳۰ میلیمتر در طول، ۱۹۳۰ میلیمتر در عرض و ۱۸۳۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورهای آن برابر با ۳۱۸۰ میلیمتر است. رینگ ها ۱۷ و یا ۱۸ اینچی باتوجه به آپشن ارائه می شوند. در نزدیک ترین نقطه، کف این خودرو فاصله ای ۲۳۰ میلیمتری از زمین دارد.

کابین و امکانات هوشمند

فضای داخل کابین هانتر طراحی زیبا و مدرنی دارد و البته از زبان طراحی محصولات پژو استفاده می کند که با توجه به روابط کمپانی های مذکور مورد عجیبی نیست! یک نمایشگر ۸ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی با حالت عمودی در کنسول جلو قرار دارد البته در تریم های بالاتر از نمایشگر ۱۰ اینچی استفاده شده است.

سیستم ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، سامانه پایداری الکترونیکی، استارت دکمه ای، نمایشگر فشار باد لاستیک ها، کروز کنترل تطبیقی، کلید هوشمند و … از ویژگی های این محصول است.

پیشرانه

در بخش پیشرانه از تپنده ۱.۹ لیتری توربوشارژ دیزل استفاده شده که خروجی آن برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر است. این مجموعه با یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی هماهنگ شده است. سامانه تمام چرخ محرک نیز در حالت آپشن ارائه می شود. این تنها پیشرانه ای است که برای نمونه صادراتی به شیلی در نظر گرفته شده است.

اما کایچنگ ویژه بازار چین با موتورهای ۲.۵ لیتری بنزینی توربوشارژ با ۱۲۹ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر و همچنین موتور ۲.۵ لیتری توربودیزل ۱۵۰ اسب بخاری با گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر نیز قابل سفارش است.

پیش از هانتر؛ محصولاتی دیگری از چانگان شامل سی اس۱۵، سی اس۳۵، سی اس۵۵ و سی اکس۷۰ سابقه حضور در بازار خودروی شیلی را دارند.

قیمت نمونه صادراتی هانتر مشخص نشده اما کایچنگ اف۷۰ در بازار چین از ۱۳۳۰۰ تا ۲۰ هزار دلار قیمت خورده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا