نگاهی به فناوری جدید در محصولات سامسونگ

چهار فصل سال درگیر بودم. در پاییز و زمستان آلودگی و وارونگی هوا بیداد می‌کرد و نمی‌شد یک نفس راحت کشید، در بهار گرد گل‌ها و گیاهان آلرژی‌ ایجاد می‌کردند و در تابستان گرمای هوا امانم را بریده بود. این‌ها را اضافه کنید به بیماری‌هایی که به قصد جان‌مان در هر گوشه و کنار در کمین نشسته‌ بودند. باید فکری می‌کردم اوضاع غیرقابل تحمل شده بود.

مجله آنلاین موبنا – به امید یافتن یک راهکار مناسب و کاربردی، تحقیقاتم را شروع کردم. از طریق شبکه‌های اجتماعی با دکتری از خانواده سامسونگ و البته از جنس تکنولوژی آشنا شدم.

 

نفسی تازه

سامسونگ فناوری جدیدی را به بازار عرضه کرده است که خانواده ها را در برابر سموم و ذراتی که در هوا باعث بیماری و آلرژی می شود محافظت می‌کند. این تکنولوژی آلاینده‌های هوا، ریزگردها، گرده گلها و تمام ذرات آلوده معلق در هوا را فیلتر می‌کند و افراد را از چالش ناراحتی‌های تنفسی، سرفه، عطسه، آبریزش بینی و سایر علائم آلرژی نجات می‌دهد.

این یک واقعیت است که امروزه مجبور به زندگی در کنار آلاینده‌های موجود در هوا و روابط مسالمت‌آمیز با بیماری‌های قرن بیست و یکم هستیم، امری که نمی‌توان از آن طفره رفت. پس در این شرایط تنها راه حفظ سلامت جسم و رهایی از این نگرانی‌ها استفاده از ابزاریست که هوا را برای استنشاق، سالم و تمیز می‌کند. شرکت سامسونگ الکترونیکس نیز با همین رویکرد فناوری منحصربه‌فردی را در دستگاه‌های تصفیه هوا و کولرهای گازی خود قرار داده است.

نگاهی به فناوری جدید در محصولات سامسونگ

تکنولوژی یون  S-Plasma

این تکنولوژی با جلوگیری از انتشار گرد و غبار و باکتری‌هایی که باعث بیماری‌های خطرناک می‌شود، امکان خنثی‌سازی رادیکال‌های فعال اکسیژن را فراهم می‌سازد و همین امر منجر به تولید هوای سالم و پاکیزه در هوا می‌شود.

در حقیقت این فناوری می‌تواند به طور موثر و قابل توجهی امکان ایجاد بیماری‌های تنفسی را به شکل چشم‌گیری کاهش دهد. این فناوری پیشگام از شرکت سامسونگ حتی می‌تواند باکتری‌های مضر را هم از بین ببرد و این قابلیت سپر امنی است در برابر روزهایی که ما در محاصره باکتری‌های بسیارخطرناک هستیم.

این قابلیت  با تکنولوژیS-Plasma   یون‌های منفی که باعث تولید عوامل حساسیت‌زا، کپک و قارچ های باکتریایی می‌شوند را از بین می‌برد و از این طریق به پاکسازی و سالم سازی هوای داخل محیط کمک می‌کند و بدین ترتیب اکسیژن فعال محیط (OH Radical) را خنثی می‌سازد.

بنیاد آلرژی بریتانیا نیز اثر بخشی یون‌های S-Plasma را در نابودی ذرات حساسیت‌زا تایید کرده است و بسیاری از سازمان‌های تحقیقاتی در بررسی‌های خود اثربخشی تا ۹۹.۹ درصدی یون S-Plasma  را نشان داده‌اند.

نگاهی به فناوری جدید در محصولات سامسونگ

نفسی راحت با دکتری از جنس تکنولوژی

این فناوری در سری جدید دستگاه‌های تصفیه هوا و کولرهای گازی سامسونگ وجود دارد. فناوری مذکور در دستگاه‌های تصفیه هوا با دریچه مکش هوای تعبیه شده در جلو به‌ آسانی هوا را به داخل می‌کشد و به کمک فن‌های دوقدرته با دو سیستم فیلتراسیون ۵ مرحله‌ای هوا را با قدرت تصفیه می‌کند و هوای پاک را با جریان هوا در سه جهت در محیط توزیع می‌کند. «نمایشگر پاکی هوا» با وجود ۳ حسگر باعث می‌شود که میزان دقیق مقادیر ذرات معلق ۲.۵ و ۱۰ میکرومتری مشخص شود و چراغ‌های رنگی مختلف میزان گازهای مضر را به نمایش می‌گذارد. ازجمله پیشرفته‌ترین محصولات تصفیه هوای سامسونگ، دستگاه AX7000 است که می‌تواند ظرف مدت یک ساعت ۹۳ مترمربع از فضا را پوشش دهد.

این فناوری همچنین درکولرهای گازی نسل جدید سامسونگ مانند کولرهای «ویندفری» یا بدون باد سامسونگ وجود دارد و با فیلتری قابل شستشو امکان تمیز کردن آن نیز برای افراد خانواده به سادگی مهیا است.

حالا من با خیالی آسوده به تغییر فصل‌ها فکر می‌کنم و خوشحالم که در هر فصل این تکنولوژی مراقب سلامتی من و خانواده‌ام است. در حقیقت هر روزه به تعداد و انواع بیماری‌های تنفسی از جمله آسم، مشکلات قلبی و عروقی اضافه می‌شود و این مسئله به ‌این معناست که باید بپذیریم در شرایطی که انواع و اقسام آلودگی‌‌ها مهمان ناخوانده شهر‌های بزرگ هستند، توجه ویژه به دستگاه‌های تصفیه هوا و دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی که ارتباط مستقیم با تنفس و هوای محیط دارند، امری لازم و حیاتی قلمداد می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا