جذاب‌ترین قابلیت‌های گلکسی S20 در دست کاربران گلکسی A51 و A71

شرکت سامسونگ با انتشار یک بروزرسانی نرم‌افزاری، انواع قابلیت‌های گلکسی S20 را به مدل‌های گلکسی A51 و A71 از سری A اضافه کرد.

مجله آنلاین موبنا – به این ترتیب کاربران این دستگاه‌ها هم می‌توانند از نوآوری‎های قدرتمند سری S20 در زمینه ثبت و اشتراک‌گذاری بهترین لحظات زندگی خود بهره ببرند.

جذاب‌ترین قابلیت‌های گلکسی S20 در دست کاربران گلکسی A51 و A71

زندگی‌تان را به روشی جدید ثبت کنید

دوربین سری گلکسی S20 سامسونگ با استفاده از انواع قابلیت‌های نوآورانه خود می‌تواند تجربه‌ای جدید در اختیار کاربران قرار دهد. حالا کاربران گلکسی A51 و A71 هم می‎توانند با استفاده از قابلیت‌هایی مانند Single Take خاطرات و لحظات جذاب زندگی‎شان را با همان خلاقیت و سادگی کاربران گلکسی S20 ثبت کنند.

جذاب‌ترین قابلیت‌های گلکسی S20 در دست کاربران گلکسی A51 و A71

قابلیت Single Take خیال کاربر را از انتخاب حالت دوربین در لحظات پر جنب‎وجوش راحت می‌کند و در واقع بصورت همزمان در چند حالت تصاویر را ذخیره می‌کند. کاربر تنها با لمس دکمه Single Take می‎تواند تا ۱۰ ثانیه ویدیو را ذخیره کند که در کنار آن تصاویر جذاب دیگری مثل تصویر بومرنگی، Smart Corp، ویدیو و فیلتر AI هم بصورت همزمان و خودکار ذخیره می‌شود. کاربر می‎تواند بعد از ذخیره، این فایل‌ها را در اپلیکیشن گالری خود مشاهده و تصاویر موردعلاقه خود را انتخاب و بقیه را حذف کند.

جذاب‌ترین قابلیت‌های گلکسی S20 در دست کاربران گلکسی A51 و A71

علاوه بر این برخی قابلیت‌های حالت Pro Mode گلکسی S20 مثل فوکوس دستی و کنترل سرعت شاتر هم در اختیار کاربران گلکسی A51 و A71 قرار گرفته است. این قابلیت‌ها کنترل بیشتری را برای ثبت بهترین عکس و ویدیو در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به این ترتیب آنها می‎توانند کنترل کاملی بر تجربه تصویربرداری خودشان داشته باشند.

کاربران حتی در زمان تصویربرداری بعد از غروب خورشید و استفاده از قابلیتی مانند Night Hyperlapse هم از امکانات گسترده‌تری برای شخصی‌سازی تصاویر خود مثل My Filters برخوردار شده اند که امکان ایجاد فیلترهایی کاملا شخصی برای تصاویر را بر اساس سلیقه و تجربه کاربر فراهم می‌کند.

جذاب‌ترین قابلیت‌های گلکسی S20 در دست کاربران گلکسی A51 و A71

اشتراک‌گذاری آسان

با این بروزرسانی نرم افزاری دو روش ساده برای اشتراک‌گذاری که تا پیش از این در اختیار کاربران سری گلکسی S20 بوده اکنون به این دو مدل سری A اضافه شده است. قابلیت‌های Quick Share و Music Share اتصال دائم به اینترنت و اشتراک‌گذاری فوری عکس، ویدیو و موسیقی را برای کاربران این گوشی‌ها ساده‌تر از همیشه می‌کند.

وقتی در حال تماشای فایل‌های خود در گالری هستید و تصمیم می‎گیرید یکی از آنها را با دوستان‎تان به اشتراک بگذارید، فقط کافیست با انتخاب گزینه Quick Share تمامی کاربران نزدیک خود را مشاهده کرده و با انتخاب فرد موردنظرتان، فایل را برای او ارسال کنید.

قابلیت Music Share به شما امکان می‌دهد براحتی و از طریق گوشی هوشمند دوست‌تان به اسپیکر بلوتوثی او وصل شده و موسیقی را از روی گوشی خودتان پلی کنید. برای استفاده از این قابلیت کافیست Quick Panel را پایین کشیده و روی آیکون Music Share ضربه بزنید. برای روشن کردن این قابلیت همچنین می توانید به بخش Setting > Connections > Bluetooth > Advanced رفته و این قابلیت را روشن یا خاموش کنید.

جذاب‌ترین قابلیت‌های گلکسی S20 در دست کاربران گلکسی A51 و A71

همه کارها را به گوشیتان بسپارید

کاربران گلکسی A51  و A71 پیش از این هم می ‌توانستند بیشتر کارهایشان را به گوشی هوشمندشان بسپارند اما با بروزرسانی جدید، کارکردهای بیشتری در بخش صفحه کلید و گالری در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا تعاملات روزمره آنها با گوشی‌هایشان از همیشه راحت‌تر شود.

برای جستجو کافیست تنها صفحه اصلی را به سمت بالا بکشید تا نوار خالی برای تایپ عبارت موضوع جستجو در اختیار شما قرار بگیرد. با بروزرسانی جدید، حتی قبل از آنکه عبارت موضوع جستجو را تکمیل کنید، با حدس زدن گزینه شما، گوشی انواع نتایج احتمالی از میان اپلیکیشن‌ها، تماس‌ها، تنظیمات و Quick Panel را به شما نمایش می‌دهد. قابلیت‌های پیشرفته‌تر صفحه کلید هم شامل ترجمه مستقیم از روی صفحه کلید و همینطور Undo یا Redo آخرین عبارت تایپ شده، صرفا با کشیدن همزمان دو انگشت روی صفحه کلید به راست یا چپ می‌شود.

قابلیت اضافه شده Clean View در بخش گالری تا ۱۰۰ عکس آخر شما را در یک گروه قرار می‌دهد تا مشاهده آنها ساده‌تر باشد، شما می توانید عکس موردعلاقه‌تان را به عنوان عکس روی جلد این گروه انتخاب کنید. با استفاده از Quick Crop شما می‌توانید عکس‌ها را مستقیما در همان حالت تماشا ادیت کنید. وقتی با باز کردن دو انگشت‌تان روی صفحه، روی عکس زوم می‌کنید، یک آیکون در سمت چپ تصویر ظاهر می‎شود که به شما امکان می‌دهد تا فورا تصویر ادیت شده را در گالری ذخیره کنید.

بروزرسانی‌هایی مانند این، قابلیت‌های گوشی‌های پرچمدار سامسونگ را در اختیار کاربران سری A سامسونگ قرار داده و در واقع بخشی از تلاش سامسونگ برای فراهم کردن بهترین تجربه کاربری گوشی همراه برای همه است. این شرکت به فراهم کردن دسترسی کاربران سری گلکسی A به جدیدترین و پیشرفته‌ترین قابلیت‌ها ادامه خواهد داد تا بتوانند بیشترین بهره را از گوشی خود برده و جهان را به همان شکلی که می بینند ثبت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا