کراس اوور جدید جیلی قیمت خورد (+تصاویر)

در مرکز کنسول اصلی یک نمایگشر لمسی ۸ اینچی قرار گرفته و دکمه های سیستم تهویه زیر آن مشاهده می شود. در بخش های مختلف فضای داخلی کابین از عناصر کرومی برای افزایش زیبایی، استفاده شده است.

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی – مدتی قبل به معرفی میپل ۳۰اکس از کمپانی چینی جیلی پرداختیم که اینجا جزئیات کامل آن در دسترس قرار دارد. به تازگی اطلاعات رسمی و دقیق تری درباره این محصول منتشر شده که در مطلب امروز بدان اشاره خواهیم کرد.

در ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۰ اولین خودروی تمام الکتریکی میپل اوتو در بازار چین عرضه شد و برای آن برچسب قیمت ۹۸۳۱ تا ۱۱۸۳۲ دلار در نظر گرفته شده است.

این محصول در ۵ تریم ارائه شده که برد حرکتی تمام آنها معادل ۳۰۶ کیلومتر است. براساس آخرین اطلاعات ارائه شده توسط جیلی؛ این محصول برابر با ۴۰۰۵ میلیمتر در طول، ۱۷۶۰ میلیمتر در عرض و ۱۵۷۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با ۲۴۸۰ میلیمتر است.

فضای داخل اتاق طراحی ساده و قابل قبولی دارد. در مرکز کنسول اصلی یک نمایگشر لمسی ۸ اینچی قرار گرفته و دکمه های سیستم تهویه زیر آن مشاهده می شود. در بخش های مختلف فضای داخلی کابین از عناصر کرومی برای افزایش زیبایی، استفاده شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود تنظیمات سیستم تهویه از نوع دستی و غیر اتوماتیک است. با نگاهی کلی به امکانات این محصول می توان به مواردی مانند: پاورویندوز، سیستم سرگرمی با پشتیبانی از فرمان های صوتی، ایزوفیکس، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، کروزکنترل ساده، دستیار پارک، سنسور نمایش فشار باد لاستیک ها، جی پی اس، گرم کن آینه های جانبی و … اشاره کرد.

در بخش پشرانه نیز از موتور الکتریکی ۷۰ کیلوواتی با ۹۵ اسب بخار و گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر استفاده می کند. نیروی مورد نیاز این موتور از یک باتری ۳۷ کیلووات ساعتی تامین می شود.

ترمز ها در تمامی چرخ ها دیسکی هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا